Heips! Ostin noin vuosi sitten itselleni läppärin, ASUS X53E-mallisen. Tietokone itsessään on toiminut hyvin, mutta yhtäkkiä laturi on alkanut reistailemaan. Nimenomaan laturi, ei akku, sillä vaikka laturi olisikin kiinni koneessa, niin tietokone vilkuttaa tietyin väliajoin tuota ''Battery Mode, AC Modea'' vuoronperään, eli välillä muka ei olisi kiinni johdossa, ja seuraavassa hetkessä on. Lataa kuitenkin koneen aina, kun on siinä kiinni. Onko kellään tietoa, mistä tähän tietokoneeseen löytäisin uuden laturin (mieluiten jostain suomalaisesta kaupasta, PayPalia kun ei kukaan perheessä omista) tähän koneeseen, ja paljon sellainen suurinpiirtein maksaa? En yhtään tiedä tuon pään paksuutta, ja koska olen 14-vuotias koneista yhtään tietämätön tyttö en tiedä, mistä sen voi katsoa. Kaikki apu otettaisiin mielellään vastaan! :)
(joku V85 tuolta kuitenkin löytyi, kun kurkkasin, onko vain volttimäärä?)
Laturi rikki?
Johto reistailee
5
3703
Vastaukset
Pitäisi tietää tarkempi malli. Noita X53E malleja kun on monia.
- Tuolta löydät
Linkissä myös puhelinnumero, soita sinne, jos et osaa valita oikeaa laturia.
http://www.eopen.fi/index.php?cPath=662&sort=2a&filter_id=15
Itsellä samanlainen läppäri. Ei maksa laturi maltaita. ASUS koneissa on yleensä 2 vuoden takuu. Kannattaisikohan ensin ottaa yhteyttä laitteen myyjään tai Tuki & Huolto (puhelinnumero sivun alareunassa)
https://eu-rma.asus.com/pick_eu/fin/- Minä vaan
Mun koira pureskeli mun laturin ja nyt ostaisin uuden mut en tiiä mis niit myydään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367639Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361893Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251870- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104978- 49910
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4769- 32764