Tuntemani (teini-ikäinen) transsukupuolinen on hyvin itsekäs, rääväsuinen ja henkisesti epätasapainoinen. Johtuisiko extreme liberaalista arvomaailmasta joka törmää konservatiivisiin arvoihin ympärillä vai mistä. Joka tapauksessa haluaisin tietää ovatko kaikki transsukupuoliset tällaisia?
Ovatko kaikki transsukupuoliset tällaisia?
22
1426
Vastaukset
- Ei ole
Olet tainnut tavata Allun.
- KukaTietää
Vieläkö Alli muuten on pakkohoidossa vai joko on taas päästetty jatkamaan yliopisto-iskun suunnittelua?
- AlienIndie
Olen sellainen mutten todellakaan suvaitsevainen, kuitenkin muiden täytyy olla suvaitsevaisia sillä onhan älyni ylivertainen. Se nyt vaan on niin että syön hormoneita koska sain nuorena ja parhaassa iässäni autogynefilian tämän yhteiskunnan ja ihmissuhdeanarkian takia. Kukaan tyttö ei pitänyt minusta lukiossa ja kaikilla muilla pojilla oli itseäänpaljasteleva kaunis tyttö kainalossa. Minäkin halusin sellaisen mutta koska olin miehenä niin vastenmielinen niin halusin olla itse itselleni oma tyttöni. Vihaan muita vähäpukeisia ihmisiä koska oma vartalo ei useiden vikojen, joita yhteiskunta ei suostu korjaamaan, takia kestä katseita ja se on epäreilua. Kapitalistiapinat ja mengelettäret haluavat että nuolen heidän perseitään, he siis ovat väärässä ja aiheuttavat pahoinvointini ja he ovat pahempia kuin natsit. Siksi olen vielä nykyäänkin vihainen, sillä nyt en ainakaan saa ketään muuta tyttöä enkä ole tyytyväinen itseenikään. Tietysti yritän nauttia omasta peilikuvastani ja hyväilen itseäni vähissä ja seksikkäissä vaatteissa, mutta en haluaisi itse koskaan olla itseni näköisen ruman olion kanssa. Sen takia siis minusta kaikkien RATIONAALISTEN JA EMPAATTISIEN IHMISTEN PITÄÄ OLLA MINUNLAISIA. KOSKA KUKAAN EI OLE SITÄ MINUA AHDISTAA NIIN HELVETISTI KAIKKI!!!! Koska en koskaan saa keneltäkään seksiä enkä pääse kokemaan BDSM:n suomia iloja ja siksi muiden mielettömän alieni-vihan takia olen joutunut elämään vasten tahtoa selibaatissa. Yhteiskunnan ihmissuhdeanarkian takia olen jäänyt ja ikuisiksi ajoiksi yksin ja vihaan siksi kaikkea seksuaalista ja itsensäpaljasteluun liittyvää mitä tuntemani psykopaatit ympärilläni harjoittaa.
- mää vaa
Älyään kehuva ei ole älykäs, hän vaan itse luulee olevansa.
- KenenVika
"Yhteiskunnan ihmissuhdeanarkian takia olen jäänyt ja ikuisiksi ajoiksi yksin ja ..."
Aina jonkun muun vika! Ei tullut mieleesi, että vika voikin olla sinussa itsessäsi? - Anonyymi
Froo kirjoitti:
Noh… eihän kaikki voi mennä niin huonosti ;)
Tuon viestin kirjoittaja tosiaan sai tuomion (tai pakkohoitoa) aseellisen iskun suunnittelusta Helsingin yliopistoon, joten aika huonosti taisi ainakin tuossa 8-9 vuotta sitten mennä
Anonyymi kirjoitti:
Tuon viestin kirjoittaja tosiaan sai tuomion (tai pakkohoitoa) aseellisen iskun suunnittelusta Helsingin yliopistoon, joten aika huonosti taisi ainakin tuossa 8-9 vuotta sitten mennä
Upsista :)
- joku transu
Tuntemani (teini-ikäinen) tummaihoinen on hyvin itsekäs, rääväsuinen ja henkisesti epätasapainoinen. Joka tapauksessa haluaisin tietää ovatko kaikki tummaihoiset tällaisia?
Pässi. - AlienIndie
Kuulostaa siltä että olet törmännyt NORMAALI-IHMISEEN. Transsukupuolisten joukossa he ovat yhtä yleisiä kuin muun väestön. Osuit siis ihan okeaan, suurin osa transsukupuolisista on juuri tämän tapauksen kaltaisia. Juuri tällaisten yksilöiden takia minusta transhoidot pitäisi pitää kaikkien narsistiseksi luettavissa olevien ulottumattomissa. Miksi sellaiselle yksilölle pitäisi tehdä hyvää joka ei piittaa muiden ihmisten hyvinvoinnista?
- kysyvä ei eksy
Huluatko sä muka takas mieheksi?
- Helpmaybb
Transuilu on jees, mutta jostain syystä tiedän aika monta transua, joilla on kamalia agressioita ja naisvihaa. Kummallista. Nämä tietämäni ovat transvestiittejä, eivät transseksuaaleja. Ilmeisesti tuo roolijuttu pitää sisällään paljon asioita, jotka eivät ole kovin keveitä. Ehkä traumoja lapsuudesta tms.
- Slurrslurr
Tuntematta tarkemmin tapauksia olen törmännyt osassa transvestiitteja siihen, että ankara miehinen kasvatus on saanut heidät kauhistumaan omaa naisellista ominaisuuttaan. Tämä sitten purkautuu jonkinlaisena kompensaationa, mikä saattaisi selittää ilmiötä.
Yksi, varma asia kuitenkin on, että jos haluat saada aikaan aggressiota ja vihaa itseesi kohtaan omaan sukupuoleesi katsomatta, se tapahtuu helpoimmin käyttämällä tuota t-slurria.
- Yksimeistä
Suurin osa transsukupuolisista elää stelthina ja ovat juuri niin konservatiivisia kuin normaalit aikuiset ovat.
- MiksuSyöSunKyrvän
Ei, en ainakaan itse ole.
- Oulunotus
Mitä vittua. Suurin osa transsukupuolisista on konservatiivisia ja uskovaisia. Niin olen itsekkin.
- TransNainen
Ei todellakaan. Epätasapainoisuus voi johtua niin teini-iästä että transsukupuolisena elämisen hankaluudesta. On kamalaa olla transsukupuolinen ja siihen liittyen voi olla paljon traumoja, huolia, ahistusta ja muita vaikeuksia. Ja vaikka ei olisi teini-ikäinen niin kun aloittaa hormoonit alkaa ikäänkuin toinen murrosikä joten alkuun voi olla epätasapainoinen niinkuin teini-iässä
- Anonyymi
Transideologia ja rääväsuinen äärivasemmistolaisuus kulkevat nykyään käsi kädessä, ilmiön pariin hakeutuvat tietyntyyppiset ihmiset.
- Anonyymi
Näin varmasti onkin niiden kohdalla, jotka hakeutuvat ilmiön pariin. Eri asia on sitten me, jotka valitettavasti olimme transsukupuolisia ja jotka kävimme prosessin läpi saadaksemme elää mahdollisimman tavallista elämää.
- Anonyymi
Kun transseksuaalit puhuvat innokkaasti sukupuoli-identiteetistään oikeastaan he puhuvat sairausidentiteetistään. Siis eihän kenenkään normaalin ihmisen sukupuoli-identiteetti ole tuollainen.
Kun he käyttäytyvät huonosti esim. mies naisten pukuhuoneessa, heidän pyrkimyksenä on allekirjoittaa sillä oman sairaskertomuksensa. Normiheterot eivät koko ajan hae ympäristöltä vahvistusta omalle sukupuolelleen.- Anonyymi
Mitä vittua selität? Enköhän tässä normiheterona käytä ihan miesten pukuhuonetta, saisin aika pitkiä katseita naisten pukkarissa. Ennen hoitoja tietty tilanne on sitten eri, silloin pitää kunnioittaa muita ja katsoa kumpaan menee ja missä ei herätä huomiota.
Johan transseksuaali-sana vanheni tuossa parikyt vuotta sitten :D Muusut on sitten eri juttu, jos haluat heitä arvostella, mutta transsukupuolisen identiteetti ei todellakaan ole mikään trans vaan joko mies tai nainen. - Anonyymi
Painu vittuu nyt oikeesti, säälittävää tuollainen valehtelu😂😂
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852