Ajatuksia siitä? On kuulemma kirjoittanut kovan sarjan satanistisen kirjan suomeksi tai jotain...
Tapio Kotkavuoren Magia?
10
1065
Vastaukset
- Qadesha
Olen aina luullut että satanismi on filosofia, ja magiat ovat asia erikseen. Onko se Kotkisvuori nyt sitten maagi vai satanisti?
Vai oliko em. aloitus taas jokin sellainen salamainos.- Usva
Kotkavuori on Setin Temppelin pappi ja musta maagikko, hän ei kutsu itseään satanistiksi. Niin kuin ei Setin Temppelikään edusta satanismia, niin kuin itse ilmaisevat asian.
Vaikka henkilökohtaisesti sanonkin että tuo vasemman käden polun linjaus, jota Kotkavuoren magia edustaa, on pitkälti samansuuntainen satanistisen ajattelun kanssa.
Onhan Setin Temppeli aikoinaan lähtöisin LaVeyn Saatanan Kirkosta. Tuosta lähteestään he eivät pääse eroon niin helposti, kun vieläkin yhdistetään Setin Temppeli satanistiseksi järjstöksi, vaikka kuinka he yrittävät päästä eroon tuosta leimasta.
Muuten tuo VKP -kirja on tosi hyvä ja selventää ko. aihetta. Ostakaa (piilo mainontaako??? heh hehe)
Usva - Turmelus
>> Olen aina luullut että satanismi on filosofia, ja magiat ovat asia erikseen. >>
Niin ne ovatkin. Kotkavuori ei nimittäin ole satanisti. Häntä vain pidetään näissä medioissa satanistina sen vuoksi, että yleisen harhaluulon mukaan vasemman käden polku on jonkinlainen satanismin alalaji.
Kotkavuori on okkultismin pitkän mutta sekavan jatkumon jatkaja, mutta kaikkein täsmällisimmin sanottuna hän on nk. Erillisen Älyn Periaatteen pappi. Kieltämättä yhteyksiä satanismiin herralla on enemmän kuin tarpeeksi ja monet hänen lähestymistavoistaan heijastelevat satanistista ihmiskuvaa, mutta puurot eivät silti ole vellejä.
Mielestäni Kotkavuorta voi kuitenkin hyvällä syyllä kutsua maagikoksi. Tässä sentään on sellainen kattotermi, jonka alle kaikki hörhöt voidaan iloisesti luokitella ilman ristiriitoja. Ainoa mitä maagikoksi tuleminen vaatii on hieman herkkyyttä ja itsepintaisuutta, sekä halukkuutta aktiiviseen asioiden aikaansaamiseen epätavallisin keinoin.
Satanismisyytteistä Kotkis saa kantaa itse vastuun. Kun hän ilmoitti kirjoittavansa kirjan nimeltä "Saatanan mustat nahkasiivet", ei enää voi vaatia yleisöltä kykyä kyseenalaistaa. Toisaalta, tuskinpa hän itse niin kovin paljoa jaksaa välittää. - Kolvi
En kyllä oikein vieläkään ole ymmärtänyt
miksi täällä jaksetaan nylkyttää jonkun
piilomainonnan kanssa kerta toisensa
jälkeen. Ja jos täällä esiintyisikin
piilomainontaa, niin miksi te oi moraali-
porkkanamaan vartijat, siitä välittäisitte?
Jos minulla olisi jotakin jota haluan myydä,
niin katsoisin ennemmin että kaikki toimivat
keinot ovat sallittuja.
Kirja on saanut nähdäkseni paljon hyvää
palautetta, ja on omasta mielestänikin
erinomainen, joten voin kyllä ihan varauksetta
sitä suositella. Eipähän sitten tarvitse
kuluttaa aikaansa tyhjänpäiväisiin arvailuihin
vaan voi ihan oikeasti kertoa mitä on saanut
kirjasta irti, jos mitään.
Ja tämä ei oikeasti ole piilomainos, vaan
tyytyväisen lukijan kommentti. Vai onko? - Qadesha
Kolvi kirjoitti:
En kyllä oikein vieläkään ole ymmärtänyt
miksi täällä jaksetaan nylkyttää jonkun
piilomainonnan kanssa kerta toisensa
jälkeen. Ja jos täällä esiintyisikin
piilomainontaa, niin miksi te oi moraali-
porkkanamaan vartijat, siitä välittäisitte?
Jos minulla olisi jotakin jota haluan myydä,
niin katsoisin ennemmin että kaikki toimivat
keinot ovat sallittuja.
Kirja on saanut nähdäkseni paljon hyvää
palautetta, ja on omasta mielestänikin
erinomainen, joten voin kyllä ihan varauksetta
sitä suositella. Eipähän sitten tarvitse
kuluttaa aikaansa tyhjänpäiväisiin arvailuihin
vaan voi ihan oikeasti kertoa mitä on saanut
kirjasta irti, jos mitään.
Ja tämä ei oikeasti ole piilomainos, vaan
tyytyväisen lukijan kommentti. Vai onko?Henk.koht. minulle on tietysti yksi ja hailea kuka tuputtaa ja mitä (tuputtelen usein itsekin), vaikutti vain siltä että viime aikoina täällä on ollut jatkuva huuto Kotkavuori sitä ja Kotkavuori tätä.
Tulee tietysti sellainen fiilis kuin muinoin vaikkapa jonkun Titanic-leffan kanssa: minä en ainakaan tuota katso, kun kaikki siitä ulvovat. (Katsoin sitten kuitenkin, enkä pitänyt.)
Nylkyttelemisiin... ;) - Turmelus
Qadesha kirjoitti:
Henk.koht. minulle on tietysti yksi ja hailea kuka tuputtaa ja mitä (tuputtelen usein itsekin), vaikutti vain siltä että viime aikoina täällä on ollut jatkuva huuto Kotkavuori sitä ja Kotkavuori tätä.
Tulee tietysti sellainen fiilis kuin muinoin vaikkapa jonkun Titanic-leffan kanssa: minä en ainakaan tuota katso, kun kaikki siitä ulvovat. (Katsoin sitten kuitenkin, enkä pitänyt.)
Nylkyttelemisiin... ;)Yleensä olen huomannut, että näissä titanik-asioissa kannattaisi luottaa oman kokemuksen tuomaan kyynisyyteen. Esimerkiksi olisin aivan hyvin voinut jättää Sormusten Herra -elokuvat kokonaan katsomatta, jos vain olisin tiennyt kuinka vähän nähtävää niissä lopultakin oli, kaikesta hypestä huolimatta. Mutta ei, katsomaan vain oli mentävä siltä varalta jos ne kuitenkin olisivat mielenkiintoisia. Mutta eivät olleet.
- 777
muttei mulle. Taidan olla oike(lla? :-)n puolen polulla. Ukko pitää kolumniakin sen Voimasanan sivuilla, se on ihan selkee hautakivien potkija ja kirkonpolttaja! :D
- Riotandra
Vaan julkimainos! Menkää hyvät ihmiset katsomaan Voimasanan sivustoa! Se on ulkonäöltään vaatimaton, mutta sisältää mielenkiintoisia asioita! Kotkavuoren kolumnin! Kohta myös hänen musiikkiaan ja musavideon! Vieraskirjan, johon voi laittaa armottoman mielipiteensä (joku on laittanut ostoslistansakin) ja ehdotuksia, mitä haluaisi Voimasanan julkaisevan tulevaisuudessa!Kirjoituskilpailun johon voi osallistua jokainen, jolla on jotain muutakin nupissaan kuin ostoslista! Uutisia tulevista projekteista (ainakin pitäisi kohta olla)! Ja osoitehan on www.voimasana.fi
- Sakkeus
Olen huolestuneena katsellut tätä menoa. Jopa rohkenin katsoa tuota Kotkavuoren kirjaa kirjakaupassa. Se näyttää huolestuttavasti puoleensavetävältä, mutta pelkään, että se johtaa lopulta vain jumalattomaan hedonistiseen aistihekumoinnin ansaan ja syntiin. Sielunvihollinen tietää, miten vedota nuorisoon eri aikoina. Kotkavuori on pahan liittolainen ja Voimasana kustantamonsa pahasti harhateillä. Lailla tämä pitäisi kieltää, jos minulta kysytään. Rukoilen suomen nuorison puolesta, etteivät lankeaisi tällaiseen.
- Riotandra
Sakkeus, ja mene katsomaan Kotkavuoren video! Sen jälkeen voit alkaa vakavammin huolestua aistihekumoinnista (jumalaisen hauska sana, mistä lienet moisen keksinyt?)!! Kotkavuori näyttääkin siinä pätkässä itseltään Luciferilta, taivaan kauneimmalta ex-enkeliltä, joka saa kuolleenkin tanssimaan kuin riivatun! (Varjelkoon, oliko niin ettei tällä palstalla saa kehottaa - hmm, mihin ei saanut kehottaa? Rikolliseen toimintaan? No, ei kai videonpätkän katsominen voi olla kovin rikollista ... ellei rikollisen tyhmää ... mutta en voi vastustaa kiusausta kun Herran ankarat paimenet ryömivät esiin läävästään hätyyttämään karitsaisia ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648