olimme juhannuksen Islannissa. Kaikki meni hyvin siihen asti kun olimme tulossa takaisin. Läpivalaisussa löytyi veitsen näköinen esine. Meikkipussi avattiin ja siellä oli lasinen kynsiviila, pituus alle 10cm. Tulli luokitteli sen teräaseeksi ja otti pois. Epäili varmaan että yritän konekaappausta kynsiviilalla. Olin tulossa Suomeen ja viila oli matkassa koko ajan. Tilanne oli kiusallinen. Ihmiset katselivat ja kaikki muu toiminta keskeytyi. Islannin tullille miinus pisteitä!
tullitarkastus
8
610
Vastaukset
- 4+18
Sinulle miinuspisteitä, Islannin rajatarkastus (ei tulli) toimi ohjeiden ja sääntöjen mukaan. Se, että sait sen mukaan jo Suomesta on täkäläisten virhe, ei islantilaisten vika.
- että mikä tarkastus
Jos se kuitenkin olisi ollut ihan vaan turvatarkastus, jätetään ne tullit ja rajatarkastukset varmaan tästä jutusta pois.
- metsänväki
tavallinen suomijuntti taas kun ei tajua tullin ja turvatarkastuksen eroa.
mistä metsästä tämäkin muailmanmatkaaja tuli? - häpeä mokoma
en kyllä edes ilkeisi kirjoittaa kun vika on itsessä...miksi ette lue ohjeita?
- no niin!!!!!!
"Epäili varmaan että yritän konekaappausta kynsiviilalla"
Kun aloittajan tekstiä lukee niin ei kyllä ihmettele yhtään vaikka sille sellainenkin pälkähtäisi mieleen. Islantilaisille pisteitä erinomaisen nopeasti toimineesta ihmistuntemuksesta! - lentokenttäduunari
Ja taas kerran ihmetellään miksi joku on jossain sallittu ja jossain ei? Voitaneen kysyä että mitä eroa on Islannilla ja Suomella? Ne ovat kaksi eri maata. Tässä vastaus myös ensimmäiseen kysymykseen. Eri maissa on eri käytännöt, eihän esimerkiksi Ruotsissakaan rattijuopumuksen raja ole sama kuin Suomessa. Valoja päälle muailmanmatkailijat...
- 20+12
Vuoden vanha............
- 21+13
20+12 kirjoitti:
Vuoden vanha............
Mutta kysyjä tuskin on vuodessa viisastunut mitenkään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882