tullitarkastus

nita

olimme juhannuksen Islannissa. Kaikki meni hyvin siihen asti kun olimme tulossa takaisin. Läpivalaisussa löytyi veitsen näköinen esine. Meikkipussi avattiin ja siellä oli lasinen kynsiviila, pituus alle 10cm. Tulli luokitteli sen teräaseeksi ja otti pois. Epäili varmaan että yritän konekaappausta kynsiviilalla. Olin tulossa Suomeen ja viila oli matkassa koko ajan. Tilanne oli kiusallinen. Ihmiset katselivat ja kaikki muu toiminta keskeytyi. Islannin tullille miinus pisteitä!

8

628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4+18

Sinulle miinuspisteitä, Islannin rajatarkastus (ei tulli) toimi ohjeiden ja sääntöjen mukaan. Se, että sait sen mukaan jo Suomesta on täkäläisten virhe, ei islantilaisten vika.

• että mikä tarkastus

Jos se kuitenkin olisi ollut ihan vaan turvatarkastus, jätetään ne tullit ja rajatarkastukset varmaan tästä jutusta pois.

• metsänväki

tavallinen suomijuntti taas kun ei tajua tullin ja turvatarkastuksen eroa.

mistä metsästä tämäkin muailmanmatkaaja tuli?

• häpeä mokoma

en kyllä edes ilkeisi kirjoittaa kun vika on itsessä...miksi ette lue ohjeita?

• no niin!!!!!!

"Epäili varmaan että yritän konekaappausta kynsiviilalla"

Kun aloittajan tekstiä lukee niin ei kyllä ihmettele yhtään vaikka sille sellainenkin pälkähtäisi mieleen. Islantilaisille pisteitä erinomaisen nopeasti toimineesta ihmistuntemuksesta!

• lentokenttäduunari

Ja taas kerran ihmetellään miksi joku on jossain sallittu ja jossain ei? Voitaneen kysyä että mitä eroa on Islannilla ja Suomella? Ne ovat kaksi eri maata. Tässä vastaus myös ensimmäiseen kysymykseen. Eri maissa on eri käytännöt, eihän esimerkiksi Ruotsissakaan rattijuopumuksen raja ole sama kuin Suomessa. Valoja päälle muailmanmatkailijat...

• 20+12

Vuoden vanha............

• 21+13
        20+12 kirjoitti:

Vuoden vanha............

Mutta kysyjä tuskin on vuodessa viisastunut mitenkään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1846
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1282
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      109
      940
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      721
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe