Testaa itsesi: Minkä eläimen sielu sinulla on?
31.01.2011 07:10
Ollaanko lepakoita ollenkaan? :)
Oletko ymmärtäväinen valas, hyökkäävä sakaali vai kotikissa? Tee testi, niin tiedät!
Joskus luonteemme räiskähtelee niin, ettemme oikein tiedä, olemmeko kovinkaan kaukana eläinmaailmasta. Entä, jos todella olisit eläin: olisitko viisas valas, hyökkäävä sakaali vai kenties iloinen marsu? Minkä eläimen sielu sisältäsi löytyy?
Tee testi mtv3.fi/ava
Testaa itsesi: Minkä eläimen sielu sinulla on?
18
481
Vastaukset
- viisas valas
Viisas valas :)
- toinen valas
Sama. :D
- LLL40+
Villihevonen
- MissImmortal
Sielusi on hyökkäävän sakaalin. Kenties sinua on joskus pahoin loukattu, etkä luota ihmisiin: sinä puolustaudut mieluiten hyökkäämällä.
- Kuin myös
Sieluni on hyökkäävän sakaalin. Sakaalius on paha juttu, koska sakaali kuuluu koiraeläimiin ja minä olen kissaihmisiä. :)
- Minäkin olen
Villihevonen. :D
- Freewilma3
http://www.avatv.fi/minisaitit.shtml/tassuklubi/testit/testaa-itsesi-minka-elaimen-elaimen-sielu-sinulla-on/2011/01/1506151
Ja valas..tein jopa 5 eri variaatioo.
Onkohan se viimenen , se avainkysymys.. - kalat...
Valas myös.
Valas =)
- T0nnike!ju
Valas (en ollu tyytyväinen ja tein monta kertaa mutta sama tulos)
- ja olen!
villihevonen :)
- Mie oon
Hyökkäävä shakaali.
- myös...
Villihevonen
- Train_
Hyökkäävä sakaali :)
- liitelen öisin
Lepakko
- täälläkin
Villihevonen
- Tulos..
Villihevonen tuli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381094- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671