Meillä ollut 2 viikkoa valkoinenpaimenkoira siis pentu, alkaa olla sisäsiisti, tottelevainen ja purentakin alkaa olla aisoissa jo. Ikää 11vk ja painoa 11,5kg. Mutta ruoasta kyselisin, saatiin kasvattajalta Royal Caninia, jota olivat antaneet 4 ateriaa pv:ssä. Nyt rupesi vaan haistelemaan ja kääntyy pois , joten muutimme 3 kert päivässä ateriointiin, päivä meni sitten sama homma. Kokeilimme sekä liotettuina että kovina nappuloina,, ei vaikutusta. Ostimme sitten Friskies nappuloita joita sekoitimme tietty vähän kerrallaan annokseen, söi hyvin mielellään mutta sillä alkoi ulostus olla tosi rankkaa touhua kun kakatti, eikä saanut tehtyä. Muuten terve ja juuri madotettu sekä pirteä kuin peipponen. Mitkä nappulat olisi tosi hyviä tän tyyliselle koiranpennulle sekä tietty vatsantoiminnalle? Kiitos tiedoista ja ps. ensimmäistä kertaa omistan pentukoiran.
11vk valkoinen
6
58
Vastaukset
- apteekista aine
öljyä sekaan ja vettä pitää olla saatavilla tulee helpommin ulos. Oli jotain sellasta ihan nestemäistä mikä auttaa kakan koostumukseen jos on ummetusta niin kun teidän pennulla. T. 18vk koiranpennun omistaja
- apteekista aine
linkki ummetukseen http://www.elainlaakariin.fi/koiran-ummetus/
- Kiltti kuin mikä
Kiitos vastauksistanne linkistä! Raikasta vettä pennulla saatavana on aina ja puhtaat ruoka-astiat. Kokeillan :)
- Nutrolin pentu
Meilläkin öljyt aina makua antamassa ja turkkikin kiiltää :)
- 18+15
Älä syötä RC:n ja friskiesin kaltaista moskaa. Osta kunnon nappulaa, vaikka Orijenia tai Applawsia. Saa myös pentunappulana.
- muutakin
Anna yksi päivän aterioista liha/riisi seosta (50/50), nappuloiden joukkoon öljyä ja esim. piimää. Totuta pentu pienestä pitäen kaikkeen ruokaan, pelkkiä nappuloita syöttämällä saat vatsavaivaisen koiran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059