dna matkadata

nettii tarvii

Millaisia kokemuksia dna:n matkadatasta? Minkä kokoista kantsis ottaa? Karttaa ainakin tarvii

5

651

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei naurata

Mulla oli kahden viikon paketti koko M ja ilmoitukset datan kulumisesta tulivat tekstiviestinä asiallisesti, myös ilmoitus milloin data loppui ja samalla mainos, että voin tilata lisää dataa esim. päiväpakettina. No eipäs onnistunutkaan, vastausviestinä tuli, että minulla on voimassaoleva matkapaketti, joten uutta ei sallita. Olisi kannattanut vaan ottaa vaan päivä kerrallaan, sillä en millään pystynyt kartoittamaan etukäteen kuinka paljon käytän kahden viikon aikana matkadataa ja tietysti luotin siihen, että sen datan loputtua voin tilata lisää.

• varttu

Mulla oli määräaikainen sopimus, jonka yritin lopettaa kesken kauden, ei onnistunut. Määräaikaisuus tuli täyteen, sopimus vain jatkui. Olen todella pettynyt DNA:n. Laskuttavat kaikesta, esim. ylimääräisestä(maksoin saman laskun 2x) suorituksesta jonka pyysin palauttamaan ottavat 10€ palautusmaksun! Tosi törkeetä! Ei raha edes kuulu heille. Ei koskaan enää DNA!

• Freola9

Datalaskurein voi sanoa että 'ei älyluuri' kartat / Facebook/web on n. 100MB/vk. Android/iOS/Windows on sitten n.300MB/vk. Kohteesta kannattaa hyödyntää madollisimman paljon Wifiä esim FON (www.fon.com) . Toki jokainen käyttää erilailla nettiä. Youtube/photo saitit on kaistarohmuja.

• xyz2

Eka päivä toimi kuten piti S-paketti; toisena päivänä tilatessa tuli viestiä Palvelun kytkeminen ei onnistu. Yrittelin pari kertaa vielä ja sama tulos. Sitten reilu vuorokausi myöhemmin tuli ilmoitus, että nyt on kytketty (ja en olisi enää tarvinnut...). Kartat kannattaa latailla Wifin äärestä puhelimeen niin ei niihin dataa kulu.

• aapo2007

Otin paketin...Kysyin ohjeet kuinka pysyy kulut alle 30 euroa....Tein niinkuin myyjä neuvoi...Lasku oli 68 euroa...Valitin asiasta.. Syy oli minun???en ollut lukenut kaikkea lappuja ennen osto päätöstä...Myyjällä ei mitään vastuuta .... va ikka kysyin kuinka kulut pysyy alle 30 euron...Aikamoinen firma tämä dna....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      111
      4359
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      79
      3543
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      84
      3395
    4. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3381
    5. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      27
      3286
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      2954
    7. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      66
      2841
    8. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2800
    9. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      85
      2749
    10. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2589
    Aihe