m65

minä

kertokaahan nyt totuus... onko m65 hintansa väärti vai ihan pilipali... kuvien laatu onko millain yms... vaiko onko koko puhelin yhtä vikaa täys...

16

1702

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • määä

mulla toiminu iha hyvin.kamera välil tökkii mut seki varmaa korjaantuis jos päivittäisin softan.

• Man

WAP ja MMS asetukset, oletko saanut toimimaan ja mitä liittymää käytät, jos ne toimii?

• määä
        Man kirjoitti:

WAP ja MMS asetukset, oletko saanut toimimaan ja mitä liittymää käytät, jos ne toimii?

en tiedä ku en käytä niitä

• Olli

Juu elikkäs mulla oli se kolme päivää ja sit piti viedä takas liikkeeseen kun akku ei kestäny yhtää. Se on nyt ollu kolme viikkoa korjattavana. Olis jo kiva saada takasin se, mut ehkä ne tekee sille akun tyhjenemisen varotusäänelle kans jotaa.
      En kauheen hyvin ehtiny vielä tutustua siihen, mutta päällisin puolin se vaikutti ihan kelpopeliltä.

• määä

kauan sulla kesti akku?mullaki taitaa olla sama vika.myyjä vakuutti että vika korjaantuu kuhan lataa 5-10 kertaa akun täyteen,sen jälkeen ku sen on tyhjentäny täysin.laitoin äsken 13 kerran lataukseen ja vieläki tyhjenee 2-3 kertaa nopeemmin ku aikasemmat puhelimet

• Man
        määä kirjoitti:

kauan sulla kesti akku?mullaki taitaa olla sama vika.myyjä vakuutti että vika korjaantuu kuhan lataa 5-10 kertaa akun täyteen,sen jälkeen ku sen on tyhjentäny täysin.laitoin äsken 13 kerran lataukseen ja vieläki tyhjenee 2-3 kertaa nopeemmin ku aikasemmat puhelimet

Mulla ainakin näyttää siltä, et valmiudessa vie sen mitä luvataankin, mut kaikenlainen käyttö ym rassaaminen soittoäänien ja kuvien kanssa vie virtaa aika lailla ja pelaaminen eniten. Li-Ion akku ei ole niin tarkka siitä, millon sitä latailee, vaikka olisi koko ajan laturissa, eikä käyttäs tyhjänä ollenkaan, niin ei pitäis vaikuttaa akun kestoon.

• Olli
        määä kirjoitti:

Juu elikkäs akku kesti vain päivän. Mä Latasin sitä ekan kerran yön yli 16 tuntia ku myyjä käski. Sitte seuraavana iltana jouduin taas lataamaan ja annoin sen latautuu taas yön yli (ainakii 6tuntii). Seuraavana päivänä sama juttu ja sitte seuraavana päivänä vein sen liikkeeseen. Se myyjä viel soitti jonnee ja kysy siintä että onko normaalii. Ei ollu ei. Pitäishän sen nyt ainakii viikon kestää.

• apv

Ihan hyvä peli on. Aluksi oli melko paljon vikoja softassa, mutta päivityksen jälkeen toimii hyvin. Hain itse päivityksen netistä ja asensin sen kaapelin kautta puhelimeen. KANNATAA PÄIVITTÄÄ !

Myyjä sanoi ostattaessa jo että päivitä. Kamerassa oli bugeja (välillä ei antanut ottaa video kuvaa jne...) ja sammui silloin tällöin eikä muistio aina toiminut. Päivityksen jälkeen noita ko. vikoja ei ole. Ja suurin muutos on tapahtunut viedokuvan tallennuksessa. Ennen pystyi tallentamaan vain 11 sekunnin tallennuksia, mutta päivityksen jälkeen pystyy tallentamaan 30 SEKUNTIA VIDEOKUVAA...

Ennen päivitystä ns. aidot soittoäänet eivät kaikki oikein toiminut ja itse muunnetut biisitkin takkuilivat välillä. Päivityksen jälkeen toimivat.

Kameran kuvat ovat minun mielestä hyviä (640*480)

• Man

Minkä päivitysversion olet kännyyn asentanut, koska mulla 08-version jälkeen edelleen 11 s videokuvaa? Millä ohjelmalla olet muunnellut soittoääniä?

• apv
        Man kirjoitti:

Minkä päivitysversion olet kännyyn asentanut, koska mulla 08-version jälkeen edelleen 11 s videokuvaa? Millä ohjelmalla olet muunnellut soittoääniä?

Softa on SW 12, en tiedä milloin se on ilmestyny, mutta itse päivitin noin viikko takaperin.

Soitoäänet olen muuntanut winampilla. Vaihtaa ulostulo kooderiksi nullsoftin diskwriterin...ja jos en ihan väärin muista, niin tarkemmin sanottuna:

IMA ADPCM
        16 tai 8kHz
        mono
        4-bit

• Olli

Niin tuli vaan tässä sivuseikkana mieleen, että mitä eroa M65:n USB-kaapeleilla on? Eikös niitä ole kahdenlaisia?

• Man
        Olli kirjoitti:

Niin tuli vaan tässä sivuseikkana mieleen, että mitä eroa M65:n USB-kaapeleilla on? Eikös niitä ole kahdenlaisia?

Ostin alkuperäisen USB-datakaapelin, maksoi 29€, siinä on se ero, et sillä voi samalla ladata kännykkää, kun se on kytkettynä ja tarvikekaapelissa ei ole latausmahdollisutta, mutta tarvikekaapelin mukana tulee ajuri-CD, ajurin saa ladattua Siemensin sivuiltakin.

• Olli
        Man kirjoitti:

Ostin alkuperäisen USB-datakaapelin, maksoi 29€, siinä on se ero, et sillä voi samalla ladata kännykkää, kun se on kytkettynä ja tarvikekaapelissa ei ole latausmahdollisutta, mutta tarvikekaapelin mukana tulee ajuri-CD, ajurin saa ladattua Siemensin sivuiltakin.

Onkos tuo DCA-510 sitten se alkuperäinen ja
        DCA-540 se tarvikekaapeli?

• Man
        Olli kirjoitti:

Onkos tuo DCA-510 sitten se alkuperäinen ja
        DCA-540 se tarvikekaapeli?

ovat alkuperäisiä siemens data-kaapeleita, erona on, et käyvät hieman eri malleihin, mut esim M65:seen käy molemmat.DCA-540 ei lataa puhelimen akkua,DCA-510,joka itsellänikin on,lataa akkua ja mukana ajuri kaapelille. Tarvikekaapelien mallinumeroista ei tietoa, todennäköisesti ei mallinumeroa niissä ole, vain ainoastaan kerrottu, mihin malliin käy.Kaapeleita esim sivuilla: http://www.polkumyynti.com/products.php?g1=880325&g2=74993f
        http://www.puhelinkioski.fi/products.php?g1=74993f&g2=2f9b6a

• asaas
        apv kirjoitti:

Softa on SW 12, en tiedä milloin se on ilmestyny, mutta itse päivitin noin viikko takaperin.

Soitoäänet olen muuntanut winampilla. Vaihtaa ulostulo kooderiksi nullsoftin diskwriterin...ja jos en ihan väärin muista, niin tarkemmin sanottuna:

IMA ADPCM
        16 tai 8kHz
        mono
        4-bit

Mistäköhän latasit sen sw 12 päivityksen???
        Kiitos!!!

• nettisivuilta
        asaas kirjoitti:

Mistäköhän latasit sen sw 12 päivityksen???
        Kiitos!!!

En tiedä mistä hän on sen ladannut, mutta itse hain Siemensin nettisivuilta ja hyvin on toiminut. Videotakin voi kuvata puoli minuuttia entisen 10 sekuntin sijaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      34
      11291
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      60
      9098
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5445
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3754
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3680
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3599
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3338
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      60
      2698
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      72
      2420
    10. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      14
      2073
    Aihe