Neljä viikkoa ollut kipsi ja sain sen eilen pois. Kyynärsauvat vielä joudun pitämään. Liimasidoksen lääkäri laittoi tilalle (jalkapöydän 5. luun murtuma ei ole siis vielä luutunut), mutten saanut mitään ohjetta liimateipin sitomiseen. Olisiko kenelläkään ohjetta? Googletin aiheesta, mutten löytänyt kuin yhden vastaavan, mutta sekin sidos oli pitkälle ylös pohkeeseen. Lääkäri (vieläpä yksityinen!!) näytti sitomisen tosi nopeasti ja sanoi, että "katso netistä, sieltä löytyy tarkemmat ohjeet"... Että ei paljoa mua auttanut!! Jotenkin osaan ehkä tehdä ko. sidoksen, mutta kaipaisin tarkempia ohjeita, etten väärin laita. Lisäksi kun kysyin lääkäriltä, että pitääkö mun käyttää kovapohjaista kenkää, totesi vain, että "jos on pakko, niin laita sellainen kenkä, joka mahtuu jalkaan". Sen verran olen googlettanut, että nimenomaan liimasidoksen kanssa pitäisi olla just kovapohjainen kenkä! Tietäisiköhän joku asiasta tarkemmin?
Jalkaterän murtuma - kipsi pois ja liimaside tilalle. Kengät?
alias13
1
767
Vastaukset
- alias13
Ei tämä tähän palstalle kuulunut ollenkaan, mutta pudotusvalikko jostain syystä valitsi tämän eikä antanut muuta "terveyden" alta vaihtoehdoksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824757- 1842073
- 1321772
- 1741390
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161261- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161047- 78983
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300967- 52966