Miten saada kielimatka rahat ens kevääseen mennessä kasaan?APUA!

HEELPPP SERIOUSLY

Niin, oon lähössä ens kesänä 2014 kielimatkalle californiaan, ja matka on jo tilattu ja mulle on tullu jo kaikki ohjeet ja omat kielimatkalaisen-netti sivutkin käyttöön.Ainut ongelma on, että haluan tosissaan lähteä sinne, ja ens kesänä pääsen pois 9-luokalta, niin mun pitäs itsenäistyy ja haluun oppii enkkuu jne, joten mun on pakko päästä sinne!Mutta en vaa uskalla kertoo äitille siitä.Oon koittanu vihjailla sille, et oon lähössä mut ei se oikeen kuuntele...En tiiä miten sanoisin sen sille...Kun sen mielestä 50e rahaa on jo iso summe, kun se anto mulle kerran sen shoppailuun, niin miten kerron sille kielimatkan hinnasta?!Ja hintaahan matkalle tulisi about 4000e...että hah hah.Äiti ei todellakaan suostu tota maksaa kerta maksulla.....Ainoat rahakeinot mitä ite voin tehä, niin on mm.mallin-työt, oon siis yhessä mainos malli toimistossa mallina, jo voin saada kuvauksista rahaa n.200-2000 euroo, mutta eipä oo kuvaus keikkoja viellä tullut, vaikka oon ollu niiden listoilla n.2 kuukautta.Toinen keino on, että alan mainosten jakajaks, oon tehny jo hakemuksenkin et voin jakaa mainoksii, ja siitä saa palkkaa n.50-80e per kuukausi.Mutta mun hakemukeen ei olla viellä vastattu.Äiti toisaalta kyllä pystyis maksaa ton summan, mutta eri summissa, siis EI kerta maksulla, ja se laskuhan tulee postista kuulemma lokakuussa.Mut pelkään sen reagtiota, koska toi on niin kallis...Sitten se vois ruveta kaikkee että "et oo tehny ton eteen mitään", ja "et ansaitse tota", mutta noi oon vaa kuvittelua, en tiiä..aattelin et kerron sillä vaikka joku viikonloppu, ku se on vähä kännissä, sillon vois olla helpompaa :) mut kyllä mää selviän ;D XD

2

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joouskon

      huono trolli

    • Typerys olet

      Olet jo ysi luokalla. Käytä järkeäsi! Kaikki typerykset varaavat matkan ilman vanhempiensa lupaa. Taidat saada kovan puhuttelun ja ehkä matkasi voidaan perua, jos käy huono tuuri. Tuskin saat rahoja itse kasaan, kun et tee töitä, vaikka nenän edessäsi on varmasti hyvä työpaikka!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe