Jättiläinen ahdisteli norjalaista, ruotsalaista ja suomalaista. Se uhkasi syödä sen, joka ei keksisi sellaista asiaa mitä jättiläinen ei kykenisi tekemään. Norjalainen sanoi: syö kaikki maailman metsät. Jättiläinen söi ja norjalainenkin joutui sen kitaan. Ruotsalainen sanoi: juo kaikki maailman vedet. Jättiläinen joi ja ruotsalainen koki saman kohtalon kuin norjalainen. Suomalainen sanoi jättiläiselle: pieraise ja ota se pieru kiinni ja maalaa punaiseksi. Sitä jättiläinen ei kyennyt tekemään ja näin taas kerran fiksu suomalainen selvisi hengissä.
yllättäen suomalainen olikin fiksuin
rof
0
1786
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup437381Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1366719- 604047
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233782Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1363716Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko253065Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.413005Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla362816Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?412509- 492344