Lastenvahdin koettelemus

Perheenisä

-Heippa Milla, ja tule sisään vaan. Lapset odottavat sinua innolla.

Milla astui sisään asuntoomme ja alkoi riisua takkiaan. Hän oli toiminut jo pari vuotta lastenvahtinamme aina silloin kun minulla ja vaimollani oli sellaiselle tarvetta. Lapset pitivät Millasta kovasti, ja hän oli osoittautunut hyväksi ja luotettavaksi hommassaan. Millan kaltainen kunnollinen nuori opiskelijatyttö oli meille todella kullan arvoinen. Tai ainakin kymmenen euron tuntipalkkansa.

Samalla kun Milla saapui kotiimme, vaimoni teki lähtöä. Hän oli kauppareissulla unohtanut ostaa koiranruokaa. Piskihän oli varsinainen suursyömäri. Vaimo oli jo täydessä tällingissä ja valmiina tulevaa kahdenkeskistä illanviettoamme varten, mutta vielä hän ehtisi käydä ostoksillakin. Kauppa ei tosin ole ihan lähellä kotiamme, joten siihen reissuun menisi ainakin puoli tuntia. No, toisin kuin yleensä näissä tilanteissa, vaimo oli jo valmiina ja meikeissä kun taas minun pitäisi käydä vielä suihkussa ja pukeutua. Sitten menisimme leffaan ja ravintolaan. Ja sen jälkeen takaisin kotiin, jossa lapset olisivat Millan ansiosta jo nukkumassa. Vaimo ja minä voisimme nauttia kahden kesken toisistamme oikein kunnolla. Minua kutkutti hiukan ajatus, että vaimolla oli varmaan loppuiltaa ajatellen vaatteidensa alla jotkut aviomiestään miellyttävät alushepenet, ja nyt hän kävisi niiden kanssa kaupassa...

Vaimo lähti kauppareissulle, ja Milla meni tervehtimään lapsia. Itse siirryin kylpyhuoneeseen, riisuin vaatteeni ja laitoin suihkun päälle. Ehtisin vielä hyvin puhdistautua ja vetää vaatteet ylleni. Vaimo saisikin oikein kunnon kyydit sitten illalla. Lapsiperheen vanhemmilla ei aina riitä aika ja tarmo niihin hommiin, mutta tänään olisi toinen ääni kellossa. Seisoin suihkussa, levitin käsiäni ja nautin kun lämmintä vettä virtasi ylleni.

Siinä suihkussa seistessäni sain jonkin kumman aavistuksen, tai ehkä kuulin vain takaani niin olemattoman pienen kahahduksen etten kunnolla edes tiedostanut sitä. Päätäni kääntämättä vilkaisin sivusilmällä kylpyhuoneen peiliin. Se oli siinä viereisellä seinällä saunan oven vieressä, mutta peilin kautta saatoin nähdä heijastuksena myös kylpyhuoneen ulko-oven.

Milla seisoi liikkumattomana kylpyhuoneen ovella. Hänellä piteli käsissään pyykkikoria, jossa oli muksujen vaatteita. Tapasimme maksaa Millalle hieman extraa niiden pyykkäämisestä lapsenvahtikeikkojen yhteydessä. Milla oli näköjään päättänyt hoitaa asian heti pois päiväjärjestyksestä. Mutta nyt talon isäntä olikin suihkussa. Minulle taas oli poikamiesajoiltani jäänyt päälle paha tapa jättää kylpyhuoneen ovi raolleen suihkussa ollessani.

Itsekin jähmetyin paikoilleni hetkeksi. En halunnut pelästyttää tai nolostuttaa tyttöä "yllättämällä" hänet ovensuussa seisomassa. Milla ei selvästikään ollut huomannut, että olin tietoinen hänen läsnäolostaan. En kääntänyt päätäni ollenkaan, vaan vilkuilin vain hyvin varovaisesti sivusilmin peiliin ja sen kautta tyttöä. Milla taas tuijotti minua takaapäin, huomasin että hän puristi pyykkikoria lähes rystyset valkoisina. Milla oli tosiaan kunnollinen tyttö, ei harrastanut mitään yhden illan juttuja eikä hänellä ollut tietääkseni ollut vielä poikaystävää. Taisi olla ensimmäinen kerta koskaan, kun tuo nuori nainen näki näinkin läheltä ihan oikean alastoman vieraan miehen.

Ensi hämmennys meni ohitse, ja tilanne alkoi tuntua minusta suorastaan kiihottavalta. Tiesin että kroppani oli hyvässä kunnossa, lihakset eivät olleet mitenkään valtavat mutta olivat kuitenkin oikeilla kohdilla ja tiukoiksi treenatut. Kiitin mielessäni itseäni siitä, että olin jaksanut käydä salilla ja lenkillä. Olipahan Milla-neidillä nyt katseltavaa.

Aloin hieroa käsilläni vartaloani kuin olisin pessyt itseäni aivan normaalisti, jotta tyttö ei huomaisi tulleensa huomatuksi. Lämmintä vettä ryöppysi suihkusta ylleni. Vesi hakkasi vasten hartioitani, sitä valui paljasta selkää pitkin alas aina pakaroille ja reisille saakka. Tiesin että vartalollani valuva vesi sai lihasten poimut kiiltelemään entistä komeammin. Toivoin ja uskoin, että näkymä sai Millan jalkovälissä aikaan tietynlaista sykähtelyä.

Levitin jalkojani hieman, ikään kuin olisin halunnut saada tukevamman seisoma-asennon suihkun liukkaalla lattialla. Todellisuudessa halusin, että Milla näkisi paremmin jalkojeni välissä roikkuvat pallit. Neitokainen ei varmaankaan ollut vielä päässyt koskettamaan miehen kiveksiä, punnitsemaan niitä kämmenellään tai puristamaan sormiaan tunnustelevasti niiden ympärille. Keinautin hieman lantiotani suihkussa, korostaakseni paljaiden pakaralihasteni voimaa ja saadakseni pallini heilahtamaan. Vilkaisin samalla taas peiliin. Millan katse oli tiukasti kiinnittynyt takapuoleni ja pallieni suuntaan, sitten se kulki ylöspäin selkälihaksia pitkin ja lopulta hartioille. Tyttö ehkä kuvitteli miltä miehinen vartalo tuntuisi hänen omaansa vasten, millaista olisi puristaa sormensa vasten tiukkoja pakaralihaksia, tai kiertää kätensä leveiden hartioiden ympärille.

7

19210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perheenisä

      Tilanne oli kehittynyt todella kutkuttavaksi ja minulla seisoi tässä vaiheessa jo kunnolla. Kaluni oli täysin pystyssä kovana ja vaativana. Tyttö ei sitä kuitenkaan voinut nähdä niin kauan kuin seisoin selin häneen. Siksi ojensin käteni shampoopurkille, joka oli onneksi aivan suihkun vieressä pienellä telineellä niin että saatoin tehdä sen muka huomaamatta tyttöä. Aloin levittää shampoota ja pestä hiuksiani. Samalla käännyin suihkun alla sivuttain, hyvin varovasti jotta en pelästyttäisi Millaa pois.

      Seisoin nyt sivuttain Millan suuntaan, niin että vasen kylkeni oli häntä kohti. Normaalisti olisi tietysti nähnyt hänet tässä vaiheessa, mutta nyt silmäni olivat kiinni koska hieroin shampoota päähäni ja pesin hiuksiani. Ennen kaikkea kuitenkin halusin, että Milla voisi selvästi nähdä pystyasennossa sojottavan mulkkuni. Sivuprofiilista sen koko varmaan erottuikin kaikkein parhaiten. Lähes kaksikymmentä senttiä pystyasennossa seisovaa kovaa miehen kalua piirtyi nuoren neitsyen silmien eteen, vain noin kolmen metrin päässä hänestä.

      Vasen korvani oli samalla myös kääntynyt Millan suuntaan ja kuulostelin sillä hyvin tarkasti, nyt kun silmäni olivat kiinni. Milla oli varmastikin edelleen oviaukossa, sillä en kuullut mitään merkkiä siitä että hän olisi lähtenyt pois paikalta. Ei, vaikka pienestä tirkistelystä kiinni jäämisen riski olikin nyt hänelle suurempi - tai olisi ollut, jos en olisi jo tiennyt siitä.

      Pesin hiuksiani niin kauan kuin vain pystyin, ja annoin Millalle aikaa katsella pystyssä seisovaa kulliani. Nuorella naisella oli tilaisuus kuvitella miltä tuo iso suonikas kovuus tuntuisi hänen kädessään, tai syvällä hänen pillussaan. Me kaksi yhdessä suihkussa, alastomat märät vartalot yhteen kietoutuneina, kyrpäni työntymässä syvälle tytön halukkaaseen jalkoväliin...

      Lopulta minun oli pakko lopettaa "hiusten peseminen", jotta tilanne pysyisi uskottavuuden rajoissa. Käännyin taas selin tyttöön päin ja aloin antaa signaaleja siitä, että suihkusessio olisi pian ohitse. Pärskähtelin, ravistelin vettä yltäni ja lopulta ojensin käteni ja väänsin suihkun kiinni. Vilkaisin taas varovasti peiliin. Milla oli onneksi ymmärtänyt signaalini. Oviaukko oli nyt tyhjä, aivan kuín siellä ei olisi ketään koskaan ollutkaan.

      ***

      Olin juuri saanut kuivateltua itseni ja pukeuduttua, kun vaimo palasi ostoksilta.
      -Kauheat jonot, mutta onneksi koiranruokaa oli vielä jäljellä, hän ilmoitti ja katsoi sitten minuun. -No hyvä, sinähän olet valmis. Voidaankin lähteä sitten. Annan vielä Millalle viime hetken ohjeet. Millaaa!

      Neitokainen ilmaantui lastenhuoneesta keittiöön, ja vaimoni alkoi kerrata jo moneen kertaan läpikäytyjä lastenhoito-ohjeita. Milla kuunteli tarkkaavaisen oloisesti, mutta vältteli katselemasta minua. Paitsi kerran. Esitin jonkin kommentin rennolla äänensävyllä. Milla katsoi minun suuntaani, ja ehkä epähuomiossa hänen katseensa myös laskeutui aivan pieneksi hetkeksi haarojeni väliin. Normaalisti en olisi sitä varmaan edes huomannut, mutta nyt näin miten Millan kasvot punastuivat saman tien aika lailla.

      Hetken kuluttua minä ja vaimoni olimme autossa matkalla viettämään kahdenkeskistä laatuaikaamme. Vaimo oli iloisella tuulella jo nyt, ja tilanne varmasti vain paranisi illan mittaan. Tänä yönä minä ja vaimoni rakastelisimme paremmin kuin ehkä vuosiin. Mieleeni tuli siinä ajellessamme, että lastenvahtimme Millakin varmaan arvasi sen. Tyttö tiesi toisen naisen saavan tänä iltana isoa komeaa kullia, samalla kun hän itse makaisi yksin neisytvuoteessaan, seuranaan vain muistot illan tapahtumista ja polttava puutteen tunne jalkovälissään.

      En ole koskaan pettänyt rakasta vaimoani, enkä aio pettääkään, mutta saattaa olla, että tänä iltana ajattelisin mielessäni jossain vaiheessa söpöä lapsenvahtiamme samalla kun työntäisin kaluani vaimoni ihanaan märkyyteen. Mutta vaikka mietin toista naista nussiessani vaimoani ja vaikka härnään puutteessa olevaa viatonta neitsyttä, niin en silti liene kovin paha mies.

      ----

      Ei varsinaisesti syrjähyppy, mutta ei sopinut muihinkaan kategorioihin.

    • Bro4

      Cool story bro

    • minävaan102030405060

      olis kiva olla toi vaimo :D

    • Kassu

      Entäs jos vaimosi olisi soittanut, että viipyy kaupassa vielä kaksi tuntia?

    • se lastenhoitaja

      Olisit vaan pikaisesti pannu lapsenhoitajaa,kontillaan,rynkyttäny kunnolla

      • Lapsen vahti

        Mies oli eronnut kun olin lapsen vahtina. Tuli humalassa ja sano että vahdin viellä vähänaikaa kun kävi suihkussa. Tuli vaan iso t paita päällä mistä näky muna heiluvan. Halus että otan paukut sen kanssa ennekuin maksaa taksini. Sitten rupes riisumaan väkisin ja sohvalla nai. Olen 40kg ja pieni tissinen nuori mutta isolle miehelle ei mitään voinut. Sitten piti kyllä hyvänään ja piti sen kaluakin hieroa moneen kertaan. Hyvät tipit.


    • Hoitaja ,

      Olin lapsen hoitajana miehelle. tuli yöllä humalassa ja tarjos viinaa. Kävi suihkussa ja tuli pyyhkeen kanssa eteeni muna pystyssä. Otti tukasta kiinni ja sano että maistan, työnsi suuhuni. Sitten riisu mut väkisin rinnat ja pillun paljaaksi, antö kullia maton päällä moneen kertaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe