Hei, Olin rippileirillä ja siellä oli tämä yksi tyttö johon en millään tavalla "päättänyt" alkaa tykätä vaan se vaan tuli heti ensimmäisenä päivänä leirissä. Me puhuttiin välillä, ja puhuin myös tytän parhaan kaverin kanssa. Leirillä meillä oli paljon katsekontaktia ja esim hymyiltiin toisillemme. En kuitenkaan antanut mitään muuta merkkiä, että tykkään hänestä todella paljon. En ole itseasiassa koskaan tykännyt yhdestäkään tytöstä näin paljon. Kerroin tytän parhaalle kaverilla viestillä että on ongelma kun tykkään tästä tytöstä, kaveri sanoi vain, että se menee ohi kun vaa aikaa menee. En halua sen menevän ohi, enkä usko siihen. Olin ehdotellut tytölle tänään että haluaisiko tulla minun kanssa ajelemaan (mopolla/mautolla) ja sanonut että "ehkä jossain vaiheessa x)" Tyttö on kuitenkin NIIN kaunis. En osaa selittää enempää, mutta pitäisikö minun vaan unohtaa, vai yrittää tavata ja puhua ja olla kahdestaan. Ja entä jos tyttö ei halua tavata vaan aina vaan "ehkä jossain vaiheessa" Tykkään syvästi hänestä
Rippileiri Ihastus
Tuskallista
2
656
Vastaukset
- zunami97
yritä, sulla ei oo mitää hävittävää
- Anonyymi
laita että "tuletko syömään wingsejä???"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1353877Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä202538Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte541933Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli771834Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2011704- 721015
Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n21972Anniina Valtonen odottaa - Sai 2-vuotiaalta lapseltaan napakan heiton!
Suosikkimeteorologi Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Hän on kertonut odottavansa toista lasta. Valtonen19697Milloin olit onnellinen? Miksi?
Mikä saa sinut onnelliseksi? Suomi on 9. kertaa maailman onnellisin maa. Kuulutko sinä onnellisten suomalaisten joukkoon136686- 59645