Hei, Olin rippileirillä ja siellä oli tämä yksi tyttö johon en millään tavalla "päättänyt" alkaa tykätä vaan se vaan tuli heti ensimmäisenä päivänä leirissä. Me puhuttiin välillä, ja puhuin myös tytän parhaan kaverin kanssa. Leirillä meillä oli paljon katsekontaktia ja esim hymyiltiin toisillemme. En kuitenkaan antanut mitään muuta merkkiä, että tykkään hänestä todella paljon. En ole itseasiassa koskaan tykännyt yhdestäkään tytöstä näin paljon. Kerroin tytän parhaalle kaverilla viestillä että on ongelma kun tykkään tästä tytöstä, kaveri sanoi vain, että se menee ohi kun vaa aikaa menee. En halua sen menevän ohi, enkä usko siihen. Olin ehdotellut tytölle tänään että haluaisiko tulla minun kanssa ajelemaan (mopolla/mautolla) ja sanonut että "ehkä jossain vaiheessa x)" Tyttö on kuitenkin NIIN kaunis. En osaa selittää enempää, mutta pitäisikö minun vaan unohtaa, vai yrittää tavata ja puhua ja olla kahdestaan. Ja entä jos tyttö ei halua tavata vaan aina vaan "ehkä jossain vaiheessa" Tykkään syvästi hänestä
Rippileiri Ihastus
Tuskallista
2
616
Vastaukset
- zunami97
yritä, sulla ei oo mitää hävittävää
- Anonyymi
laita että "tuletko syömään wingsejä???"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie766775Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1346503Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3806292Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3644092Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1532492Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62399Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant462138Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1381501- 141462
- 1961212