Hei, Olin rippileirillä ja siellä oli tämä yksi tyttö johon en millään tavalla "päättänyt" alkaa tykätä vaan se vaan tuli heti ensimmäisenä päivänä leirissä. Me puhuttiin välillä, ja puhuin myös tytän parhaan kaverin kanssa. Leirillä meillä oli paljon katsekontaktia ja esim hymyiltiin toisillemme. En kuitenkaan antanut mitään muuta merkkiä, että tykkään hänestä todella paljon. En ole itseasiassa koskaan tykännyt yhdestäkään tytöstä näin paljon. Kerroin tytän parhaalle kaverilla viestillä että on ongelma kun tykkään tästä tytöstä, kaveri sanoi vain, että se menee ohi kun vaa aikaa menee. En halua sen menevän ohi, enkä usko siihen. Olin ehdotellut tytölle tänään että haluaisiko tulla minun kanssa ajelemaan (mopolla/mautolla) ja sanonut että "ehkä jossain vaiheessa x)" Tyttö on kuitenkin NIIN kaunis. En osaa selittää enempää, mutta pitäisikö minun vaan unohtaa, vai yrittää tavata ja puhua ja olla kahdestaan. Ja entä jos tyttö ei halua tavata vaan aina vaan "ehkä jossain vaiheessa" Tykkään syvästi hänestä
Rippileiri Ihastus
Tuskallista
2
599
Vastaukset
- zunami97
yritä, sulla ei oo mitää hävittävää
- Anonyymi
laita että "tuletko syömään wingsejä???"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3815410Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit151412- 105931
- 78831
- 50812
- 41803
Asentajako putosi radiomastosta
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss43789Haikeaa miten kaikki meni
Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.56787- 56774
Kuinka monesti olet itkenyt?
Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i132773