Hei,
Olen pian 17 vuotta täyttävä lähihoitajaopiskelija Porvoosta. Olen reipas ja tunnollinen sekä luotettava. Olen hoitanut lapsia satunnaisesti eri perheissä sekä ollut yhteensä 7 viikkoa harjoittelussa päiväkodissa. Varhaiskasvatuksen arvosanani on 3 eli kiitettävä (sis. harjoittelun, näytön, kokeet yms.) tästä mahdollista nähdä todistus sekä muistakin kurssiarvosanoistani. Rikosrekisteri on tyhjä, siitäkin on esittää todistus.
Voin tulla hoitamaan lasta/lapsia viikolla sekä viikonloppuisin, sopimuksen mukaan. Palkastani voimme sopia kasvotusten ja tapauskohtaisesti.
Asun itse siis Porvoossa joten paikan tulisi sijaita Porvoossa tai lähikunnissa.
Otathan aluksi yhteyttä s-postitse niin kerron mielelläni lisää!
[email protected]
Lastenhoitoapua PORVOO
Lastenhoitoapua123
0
96
Luetuimmat keskustelut
- 39665
- 93658
Sinä mies olisit
ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s32599Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.16578Miksi jätit minut
Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?38547Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella
Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?49511Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se
Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?63506- 34502
- 63491
- 68479