olin moottori tiel ajamas autolla, käytän vaippoja. no tuli hirvee vessa hätä enkä voinu pysähtyy minnekkään no hyvä et oli vaippa koska mul tuli iso ripuli, mul oli tullu vatta kipeeks koska oltiin just yhen tytön synttäreilt ni söin siel vähä herkkui. no olin ihan täynnä, ja ripulia tuli vielä lisää koska oli niin kova hätä koitin vähän pyöriskellä mut ei auttanu. päiv vastoin vaippa aukes ja ku mmul oli shortsit kaikki tuli siihen penkille. olin harrastanu seksiä a mul oli semmonen 6lk lapsi ja se huomas et mul tuli paskat ym housuun. sit mä pysähdyin ku näin huoltsikan, no kakkasin loput tarpeet wc:n ja otin housusta pois loput.. tyttöni sano mul ''ehdotan suo kääntyy tonne huoltsikal, sit aloin parkuu ihan täysil ja juoksin äkkii sinne huoltsikal
vaippaan tuli isomääärä
paskat housuun
3
659
Vastaukset
- joo tota noin mitä
Täytyy sanoa että harvoin menen näin sanattomaksi.
- Käyttäjä myös
tässä sitä taas huomattiin, että kannattaa sitä vaippaa käyttää. samalla kannattaa
niitä myös pitää autossa varalta mukana. toivottavasti sait pestyä auton penkin kakasta puhtaaksi. - No sitähän
sattuu..miten tyttösi reargoi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 978624
- 474249
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371488- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121170Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837