Olisiko lumia 820 hyvä geokätköilyssä entä lumia 620?
Geokätköily ja nokia lumia 820.
5
363
Vastaukset
Kannattaa harkita mieluummin Android malleja. Niihin saa monia hyviä geokätköily softia kuten c:geon ja maksullinen neongeon.
- ap.
Kiitos tiedosta.
- kumpikin parempi?
Itse olen kätköillyt Lumia 710 menestyksellä. Ainakin kaupunkioloissa menettelee hyvin. Geocaching live ohjelma toiminut moitteetta. Ilmakuvasta ollut välillä turhankin hyvin nähtävissä kätköjen sijainti :). Piiiiitkä miinus puhelimen akunkestosta ja toisaalta tuo oman jännityksensä, päätyykö luuri kätköillessä jorpakkoon... Lumialla on ollut kätevää kurkistaa myös, onko olinpaikan lähettyvillä millaista kätkötarjontaa. Hankittu kuitenkin myös kepsi huusholliin, rinnakkaiskäyttöön.
- lumia 610
Minulla on lumia 610 ja puhelin on suht hyvin toiminut...oikeastaan kiitettävästi MUTTA suurin ongelma on akun kesto...puhelin vasta alle vuoden vanha mutta kaipa tuo kätköily on syönyt akun niin ettei päivääkään kestä enää lataus vaikka koko yön ollut latauksessa....saati sitten että olisi kätköä etsinyt. Muutaman kerran akku sitten loppunut kriittisellä hetkellä => puhelin autoon latautumaan => =(
Kannattaa hankkia erillinen akku. Vaikkapa tämänlainen: http://www.amazon.com/dp/B009SK5B3O
Eipähän virta lopu aivan heti kesken..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä602007Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661688Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701408Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411367Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2321313Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391179- 1281155
- 801135
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3171085IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3421082