Nykyisessä vanhassa liittymässä on tosi kallis kuukausimaksu verrattuna uudempiin liittymiin. Suurin osa puhelinmaksusta tulee kuukausimaksusta. Haluaisin vaihtaa liittymäni uuteen halvempaan saunalahden liittymään, mutta sellaista vaihtoehtoa ei ole kirjauduttuani "oma saunalahteen". Pakko kai se on vaihtaa Soneralle tai DNA:lle kun nämä Saunalahden pässit luulee saavansa isot maksut estämällä liitymän vaihdon.
Ei pysty muuttamaan saunalahden liittymää.
4
250
Vastaukset
Hei!
Kyllä Oma Saunalahdesta pystyy vaihtamaan liittymätyyppiä, se onnistuu "GSM-liittymät ja Mobiililaajakaista" kohdan alta valitsemalla "Liittymät" > Puhelinnumero > "Liittymätyypin vaihto". :)
Mikäli et tällaista kohtaa löydä, niin on mahdollista että olet väärällä asiakasnumerolla jos sinulla on useampia. Kirjautumiskohdasta voit hakea verkkopankkitunnuksilla kaikkien asiakasnumeroiden tunnukset ja salasanat tarvittaessa. :)
Myös asiakaspalvelu neuvoo tarvittaessa, ja voi myös vaihdon tehdäkin puolestasi. Voit soittamisen sijaan laittaa viestiä myös Oma Saunalahdesta!
Hyvää kesää!
-Ville J. / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi- Kusetustakintuskaa
Palstatiimipässi? Onnistuuko aina vaihtaa tarjouksiin ? Pässi!
- esa3esa
EI NE VOI MÄÄRÄTÄ JOS IE OO MÄÄRÄAIKAINEN SOPIMUS
- esa3esa
NYT NE TARJO 4G SUPER KAHDENKYMMENEN -NELJÄNKUUKAUDEN 50% ALENNUKSELLA MINUN VANHA SOPIMUS 4G TAVALLINEN MAKSA 19€ ONNEKSI EI OO ENÄÄ JÄLJELLÄ NELJÄ KUUKAUTTA SANON IRTI HUONOMMAN KALLIN LIITTYMÄN
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204219Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692715Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932411- 472343
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua381597Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5321350- 571320
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 761291
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186