Olen 8 vuotias ja vastuullinen ja koska olen alaikänen olen saanut vanhempien luvan.
Tekemiset olisivat: AAMU 15-30 MIN PÄIVÄLLÄ 3-4 TAI 5 ILLAALA 30-40 MIN `
KAUPPAREISSUT JA MUUT RETKET.
Kaipaan vastauksianne!
Ja voiko koiran kanssa tehdä sisätiloissa jotain?
Kiitos etukäteen vastauksista!!!!!!!!
Sopiiko saksanpaimenkoira minulle?
7
364
Vastaukset
- johtaja I
Auroran päivystyksessäkö? Käytävän päässä on huone, joka järjestetään halutessasi sinulle koirasi kanssa. Koiran tulee pystyä olemaan hiljaa pyydettäessä. Lenkittää voit vapaasti omistajan luvalla alueella kunhan muistat johtosäännön. Koiran koolla ei väliä. Pääasia, että olet kouluttanut päättäjiä.
- Sopusuhta
Et pysty hallitsemaan saksanpaimenkoiraa,jokin pienempi rotu sopii ,jonka kanssa pärjäät.
- tietoo3
Olen miettinyt entän saksanmetsästysterieri ja sehän onkin pienepi
- idioottit...
miks vitussa haluat kaikki vaikeat rodut? et kyllä pärjäämun kaverilla on seefferi, ja se mun kaveri on 16 kohta ja pärjää senkaa hyvin, mut et sinä ...
- riittääkö--
Koira ei ole lasten lelu.
- trollimikätrolli
8-vuotias?! Eli olisit, mitä, 2. luokalla? :'DD Kirjoitat niin pieneksi liian virheetöntä tekstiä.
Naurattaa ajatuskin 8-vuotiaasta saksanpaimenkoiran omistajasta. Niin pienethän leikkii vielä pehmokoirilla. Enkä usko, että on olemassa vanhempia, jotka moiseen järjettömyyteen suostuisivat, kun tietävät, että koira jäisi kuitenkin heidän koulutettavaksi ja lenkitettäväksi.
Profiilisi mukaan olet 24-vuotta.
Yrittäisit nyt vähän. - Hyvä vitsi.
Tää oli kyllä paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1812356- 581305
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621177Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871068Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221018- 951010
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975