Oletko ollut shampooseen tyytyväinen?
Kukaan pessyt Helomax shampoolla?
2
196
Vastaukset
- Harvoin pesijä
Meidän kultsulla kulunut elämänsä aikana (6 ja puol vuotta) yksi purkki koirashampoota. Se on tuossa, vieläkin on vähän jäljellä, aattelin syksymmällä pestä kunnolla pitkästä aikaa... gottlieb new style shapoo with mink oil..
Turkki ja iho olleet hyvässä kunnossa. - Anonyymi
Itsellä englanninspringerspanieli ja turkki haasteellinen. Tämän parempaa shampoota en ole löytänyt! Halpa, vaahtoaa hyvin, puhdistaa ja jättää koiran karvan ihanan tuntuiseksi. Olen käyttänyt kaiken maailman kalliit litkut ja tämän voittanutta ei oo minun mielestä. Voin pestä koiran pissiset jalkakarvat vaikka joka päivä ja karva ei kärsi tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176081Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631513929Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503305Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4742764Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2721783Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321443- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1611300- 771278