Jeesus on sovittanut syntisi Golgatan keskimmäisellä ristillä ja tarjoaa sinulle paikkaa Taivaan kirkkaudessa. Usko Jeesukseen hän rakastaa sinua suuresti.
http://www.youtube.com/watch?v=ijAKh_C89UE
http://www.youtube.com/watch?v=T5-6gwssX0Y
T:eräs uskovainen
Häivähdys ikuisuutta : Dramatisoitu tositarina australialaisen Ian McCormackin elämästä. Ian McCormack oli sukeltelemassa Mauritiuksella, kun viisi kuutiomeduusaa pisti häntä. Ian kuoli sairaalassa ja oli kuolleena 15-20 minuuttia. Tuona aikana hän koki sekä helvetin että taivaan - ja tuli takaisin maanpäälle kertomaan niiden todellisuudesta. Häivähdys ikuisuutta on Ianin tositarinaan perustuva tarina, joka koskettaa ja antaa vastauksia syvimpiin kysymyksiimme.
http://www.tv7.fi/vod/series/?series=629
Yli 30 todistusta koskien Taivas/Helvetti kokemuksia... suosittelen (kieli englanti)
http://www.heavenvisit.com/
Jeesus rakastaa sinua
27
244
Vastaukset
- -ra
Helpompi elää kum Jeesus on rinnallaTulee mieleen laulu:Onneni on olla Herraa lähellä...sekä syvyydesta Sinua huudan kuule minun lauluni..
- -ra
Onneksi meillä töissä on joka aamu hartaushetki,antaa hyvän alun päivälle
- tack..
Uskontopalstat ovat tuolla ihan toisaalla.
- -ra
Moni voi saada uskosta toivoa ja voimaa.
- at.33
Silti, uskontopalstat ovat tuolla toisaalla, sinne voipi laittaa vaikka linkin, kas näin:
http://keskustelu.suomi24.fi/debate/36 - -ra
Tänneei ole kiellettyä kirjoittaa uskosta Jo palstan alusta luki uskosta,joten sinun ei olisi pakko lukea sitä,vai oliko?
- juttui riittää
Tänne voi kirjottaa ihan kaikesta muust,paits syöväst! Siihen on rautalankaa avuks käytetty,kun joku ei sitä tajunna!
Joku kirjotti pitkään jostain kauppareisusta,ja pollarit vei sen putkaan,iha tost vain,ei ikinä selvinnyt sekää tarina,mut oli tärkee tääl:)
- tyuytututyut
Olikiko parempi kukaan ketään ei kirjottaisi mitään.Hiljenesi palsta lopullisestiyyyutytty
- Iida 89
Onko sitä saatanan jeesusta joka helvetin paikkaan pakko tunkea? Ymmärrän kyllä jos on syöpä ja sen takia kun tietää että kuolee niin haluaa uskoa edes johonkin, mutta tollanen turha paskan lässytys näillä palstoilla ei vittuakaan asiaa auta siis tollanen että joku taruolento on tehny sitä ja tätä... Rukoilkaa mieluummin että se lääkäri tietää mitä tekee, ja että hoidot sen syövän parantamiseksi toimii... Ja jos kaikki on mennyt päin persettä, kuolema on varma niin viime hetkillä voi sitten sitä jesseä rukoilla, vaikka se tuskin auttaa asiaa... Mutta tollanen iha turha selittely sen tekemistä asioista on täyttä paskaa... Sen takia te kaikki helvetin hihhulit voisitte mennä muualle selittelemään noita jeesus juttujanne... Eli siis sinne uskontopuolelle kiiiiiitoooos! Ja tää viestihä sitte oli sille ensimmäiselle kirjottajalle tarkoitettu
- Ei liikaa aikaa enää
Iida 89 kirjoitti:
Onko sitä saatanan jeesusta joka helvetin paikkaan pakko tunkea? Ymmärrän kyllä jos on syöpä ja sen takia kun tietää että kuolee niin haluaa uskoa edes johonkin, mutta tollanen turha paskan lässytys näillä palstoilla ei vittuakaan asiaa auta siis tollanen että joku taruolento on tehny sitä ja tätä... Rukoilkaa mieluummin että se lääkäri tietää mitä tekee, ja että hoidot sen syövän parantamiseksi toimii... Ja jos kaikki on mennyt päin persettä, kuolema on varma niin viime hetkillä voi sitten sitä jesseä rukoilla, vaikka se tuskin auttaa asiaa... Mutta tollanen iha turha selittely sen tekemistä asioista on täyttä paskaa... Sen takia te kaikki helvetin hihhulit voisitte mennä muualle selittelemään noita jeesus juttujanne... Eli siis sinne uskontopuolelle kiiiiiitoooos! Ja tää viestihä sitte oli sille ensimmäiselle kirjottajalle tarkoitettu
Kaikki me vastaamme kerran sanoistamme ja teoistamme, myös sinä. Et tiedä koska on viimeinen hetkesi. Kuitenkin lähdet täältä joskus Jumalan eteen se on ainakin varma ja tajuat sen itsekkin.
- -ra
Sinähän vasta hienon kirjoituksen olet laittanut.Uskokoon kuka mihinkin vapaa valinta
- Heaven is cool
God is Love
- -ra
Uskossa on helpompi elää
- frel
Tämä aihe alue on tarkoitettu syövälle, ei uskonnolle. Uskonto puolelle kiitos.
- nncvb
Miksi vedit vanhan viestin
- pnel,
Jeesukset ja Jumalat eivät tietämme laase.
Sen me teemme, itse kukainenkin.
Elämä on arpapeliä, kenen kohdalle sattuu aarre, kenen kohdalle kari vedessä.
Itse saamme haravoida nurmemme, hoitaa sairautemme.
Moni sairastuu jo lapsena, eikä tervettä päivää nää.
Mutta silti elämä on elettävää, hyvää, rakastavaa.
Miksi minun pitäisi saada kaikki, vaikka niin moni muu saa tyytyä vähempään? - vbcbc
Jokainen saa uskoa mihin haluaa tai olla uskomatta
- Ladybird**
Itse ajattelen niin että uskosta kirjoittavat haluavat
antaa voimaa ja toivoa kirjoittamalla uskosta.
Se usein ärsyttää ihmisiä, mikä ei varmaan ole
kenenkään tarkoitus.
Itsekin olen joskus aiemmin kirjoittanut palstoille
kiukkuisia viestejä uskosta, silloin kun en itse
Vielä ollut uskossa.
Mutta siis, kirjoitettuani tämän viestin,
rukoilen jokaisen tähän ketjuun osallistuneen
Puolesta, että jokainen saisi olla terve.
(Jos jotakuta tämä ahdistaa, lupaan sinulle että
Jumala ei varmasti tule kenenkään elämään
joka ei sitä halua, jokaisella on oma tahto.)
Mut siis tän viestin pointti oli että peace,
ei me uskikset haluta pahaa, vaan sitä että
kun on itse löytänyt jotain upeaa, sitä haluaa antaa muillekin.
Kiitos ja anteeksi. - bnbn
Ladybird** kirjoitti:
Itse ajattelen niin että uskosta kirjoittavat haluavat
antaa voimaa ja toivoa kirjoittamalla uskosta.
Se usein ärsyttää ihmisiä, mikä ei varmaan ole
kenenkään tarkoitus.
Itsekin olen joskus aiemmin kirjoittanut palstoille
kiukkuisia viestejä uskosta, silloin kun en itse
Vielä ollut uskossa.
Mutta siis, kirjoitettuani tämän viestin,
rukoilen jokaisen tähän ketjuun osallistuneen
Puolesta, että jokainen saisi olla terve.
(Jos jotakuta tämä ahdistaa, lupaan sinulle että
Jumala ei varmasti tule kenenkään elämään
joka ei sitä halua, jokaisella on oma tahto.)
Mut siis tän viestin pointti oli että peace,
ei me uskikset haluta pahaa, vaan sitä että
kun on itse löytänyt jotain upeaa, sitä haluaa antaa muillekin.
Kiitos ja anteeksi.samaa mialtä.olen työssä tavannut monta ihmistä jotka ovat tulleet uskoon monetkin olleet vaikeassa elämän tilanteessa.En kuitenkaan kenellekkään tuputa
- vbvbbvb
Meillä oli rukouspäivä koko päivän työpaikalla
- Kiitos rohkaisusta
Kiitos sinulle rohkaisusta. Sitä me tarvitsemme ja niinkuin joku ylempänä sanoi kaikki kerran olaan viimeisellä tuomiolla Jumalan edessä.
- vbvbvb
Onneksi pääsee Iittiin viikoksi luonnon rauhaan,sieneen js puolukkaan pois täältä kaupungin mölinästä
- nbnnbnbn
Onneksi telkkarista tulee Jumalanpalvelus,naapuritalossamme on kirkko mutta rauhallisempaa kotona kuunnella ja töissä on 2 Jumalanpalvelusta joka päivä
- Jesse
Jeesus kuoli kivessyöpään, halleluujah!
- -ra
Ei kannata pilkata
- Niin se vain on
Kerran ollaan kaikki viimeisellä tuomiolla
- -ra
Muistaako kukaan miten jatkuu Jumala siipeni murtuneet ota käsiisi ihmeellisiin.....Kiitos jos joku muistaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100