2 tai 3 kertaa

Hän Kutsuu!

King Of Glory. He Is Love

http://www.youtube.com/watch?v=ijAKh_C89UE

Häivähdys ikuisuutta: Dramatisoitu tositarina australialaisen Ian McCormackin elämästä. Ian McCormack oli sukeltelemassa Mauritiuksella, kun viisi kuutiomeduusaa pisti häntä. Ian kuoli sairaalassa ja oli kuolleena 15-20 minuuttia. Tuona aikana hän koki sekä helvetin että taivaan - ja tuli takaisin maanpäälle kertomaan niiden todellisuudesta. Häivähdys ikuisuutta on Ianin tositarinaan perustuva tarina, joka koskettaa ja antaa vastauksia syvimpiin kysymyksiimme.

http://www.tv7.fi/vod/series/?series=629

Vastaavanlaisia todistuksia yli 30 kappaletta, kieli englanti.
http://www.heavenvisit.com/

http://www.testimoniesofheavenandhell.com/

Siunausta ja voimia päivääsi....
Eräs Uskovainen

11

160

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • DINGDONG

      Paljonkos bonuksia sinä luulet itsellesi saavan jos oletat että saat jonkun hyväuskoisen kääntymään uskovaiseksi ja höynähtävän samalla lailla kun itse olet höynähtänyt????????????.
      Eniten mielen sairauksiin on menetetty kiihkouskovaisten vainoamia kansalaisia jotka ovat luulleet että heille koituu jotenkin parempi elämä ja huolet häviävät, kun alkavat käydä kaikenmaailman hihhuli tapahtumissa ja kokevat sitten pettymyksen ja ristiriidan, jota te vain ruokitte lisää.
      Pysykää nyt herran tähden ihan omilla tonteillanne noitten satujenne kanssa!!!!!!!!!!!!

    • usGo

      kyllä näitä "uskovaisia" täällä vammaiset-palstalla tuntuu riittävän!

      • jotain rotia

        Parasta oli joskus 20v sitten se, kun keskellä kaupunkia tuli joku 70v uskovainen nainen lukemaan raamattua synnistä edellisessä elämässä.

        Ihan kuin joku uskontunnutus tai synnintunnistus auttaa tilanteessa jossa syyt on toisaalla. Se on aika jännää ku nämä julkiuskovat ja valehtelevat joskus joutuu pois tästä elämästä, nii mikä väentulva on helvetin ovella! Helvetissä on ruuhkaa, ja se on nähty jo että joku käy siellä elämänsä aikana.

        Ihminen ei voi sen pahemmin vammautua kuin sillä tapaa, että alkaa jakaa jotain sanaa, jonka kaikki tietää olevan aivan muuta kuin todellinen elämä.


      • ekaJuulia
        jotain rotia kirjoitti:

        Parasta oli joskus 20v sitten se, kun keskellä kaupunkia tuli joku 70v uskovainen nainen lukemaan raamattua synnistä edellisessä elämässä.

        Ihan kuin joku uskontunnutus tai synnintunnistus auttaa tilanteessa jossa syyt on toisaalla. Se on aika jännää ku nämä julkiuskovat ja valehtelevat joskus joutuu pois tästä elämästä, nii mikä väentulva on helvetin ovella! Helvetissä on ruuhkaa, ja se on nähty jo että joku käy siellä elämänsä aikana.

        Ihminen ei voi sen pahemmin vammautua kuin sillä tapaa, että alkaa jakaa jotain sanaa, jonka kaikki tietää olevan aivan muuta kuin todellinen elämä.

        Tuntuu liikuntavammaiset usein olevan hyvin ärsyyntyneitä kristinuskoa kohtaan.
        Ymmärrän että ajattelemattomuudessaan uskovat ovat loukanneet meitä usein.
        Olen minäkin saanut kuulla ajattelemattomia sanomisia heiltä,kuten "jos uskoisit niin sinä kävelisit".
        Mutta ei ole Jumalan vika että me kaikki ihmiset olemme epätäydellisiä.
        Älkää sulkeko porttejanne Jeesukselta tyhmien ihmisien tähden,me kaikki käyttäydymme tyhmästi joskus.
        Usko Jumalaan ja ajattelemattomat uskovat ovat kaksi eri asiaa.
        Minä en kävele vaikka uskon Jeesukseen,ehkä se on hänen tahtonsa ja sillä on jokin tarkoitus.


      • happy invalide
        ekaJuulia kirjoitti:

        Tuntuu liikuntavammaiset usein olevan hyvin ärsyyntyneitä kristinuskoa kohtaan.
        Ymmärrän että ajattelemattomuudessaan uskovat ovat loukanneet meitä usein.
        Olen minäkin saanut kuulla ajattelemattomia sanomisia heiltä,kuten "jos uskoisit niin sinä kävelisit".
        Mutta ei ole Jumalan vika että me kaikki ihmiset olemme epätäydellisiä.
        Älkää sulkeko porttejanne Jeesukselta tyhmien ihmisien tähden,me kaikki käyttäydymme tyhmästi joskus.
        Usko Jumalaan ja ajattelemattomat uskovat ovat kaksi eri asiaa.
        Minä en kävele vaikka uskon Jeesukseen,ehkä se on hänen tahtonsa ja sillä on jokin tarkoitus.

        Olet oikeassa. En tiedä, johtuuko siitä tuo että linkitetään näitä uskonnollisia juttuja, että ennen sanottiin sairauksien johtuvan siitä että on tehnyt syntiä.
        Ja invalideissa / liikuntavammaisissa on heitä jotka näin saattaa kokea ja myös heitä jotka saa voimansa Jumalalta ja auttaa siten vaikeuksissa.
        Ala- asteella oli opettaja joka sanoi; " jos teet vähääkään syntiä, joudut helvettiin!" ja " lapsen työtä ei kannata arvostaa. " Viimeinen lause ei liittynyt tähän mutta ekaluokkakaiselle jäi ikuinen muistijälki.


    • goooood

      Minä olen totuus, en tie enkä elämä. Älkää uskoko näihin vääräuskoisiin, jotka täälä kirjoittelevat. Heitä rangaistaa se on varma. Jokainen uskoo omasta tahdostaan, omaan kohteeseen, olkoon se uskovalle se oikea jumala. Tämän ketjun aloittaja kohtaa suurta tuskaa ja kidutusta, koska hän on jumalaa pilkkaava olento, ei ihminen
      Hänelle ei ole annettu oikeutta levittää mitään jumalansanaa, se on tullut hänen vääräuskoisuudestaan, hän ei tiedä, mitä hän tekee. Ainut mahdollisuus on täydellinen anteeksianto. Rukoile sitä 77 kertaa, sinä jumalaton. AMEN.

    • Poiis.

      eikös näille "hihhuleille" ole omat palstansa täälläkin? Painukoot minun puolesta sinne houruilemaan!

    • 19+5=24

      Jeesus tulee, ÄLÄ ole valmis!

    • ,mnjki

      Valitsen mieluummin SHHHAAAATANAN kuin mitään Jeppe-Jeesuksia.

    • Trallallaa

      "Tuntuu liikuntavammaiset usein olevan hyvin ärsyyntyneitä kristinuskoa kohtaan" ei aina pelkästään he, vaan hyvin monet ihmiset

    • Halleluja!

      Olen lähtöisin ns. uskovaisesta kodista jossa vammaisuus katsottiin jumalan rangaistukseksi perheelle joistakin synneistä.
      Tästä seurasi se ettei minulla ollut minkäänlaista ihmisarvoa tai -oikeuksia.
      Tämä on yleinen asenne mm. helluntailaisten keskuudessa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 134
      3843
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      107
      3497
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      18
      2493
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1565
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      86
      1446
    Aihe