Ps3 slim vs ps3 super slim

lol6lol6lol

Eli oon ostamassa ps3 joten mitä muuta eroa nuilla on ku ulkonäkö

9

719

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Super Ohut

Kiintolevyn koko.

• lol6lol6lol

eikö mitään muuta ja paljonko se kiintolevyn koko ero on?

• Super Ohut

DVD - aseman levyn syöttö Super Slimissä päältä liukuvan kannen alle, vanhemmassa syötetään levy edessä olevaan aukkoon. Vanhemman Slimin kiintolevyt taitaa olla 120, 250 tai 320 gb. Super Slim 12gb tai 500gb. Super Slimin kai pitäisi olla hiljaisempi? Laatuvaikutelma on kyllä mielestäni vanhemmassa Slimissä parempi...

• tuoppi2

super slim on ihan paska suoraan sanottuna , siinä ei toimi netti missään esim no
      call of duty:ssa sit yhtäkkiä error eli ihan paska tuo ps3 slim on parempi :D

• Nuusika

Linkkaappa semmonen sivu mistä vois suoraan ostaa tuon slimin?

• DjEkkiMusic

Kannattaako tätä "super slimiä" ollenkaan ostaa kun negatiivista kommenttia tulee kuin tummastapilvestä?

• ss na

Itellä superslim. itse ostin sen lisäksi gta vn ja rdr ja wipeout hdn ja eikä oolagannu yhtää. netti lagii joskus mutta tarpeeksi harvoin.

• Anonyymi

Miksi sotkea netti tähän pelikonsoliin!. Ei se ole tarpeellista. Itse en halua kytkeä TV :tä ni nettiin. Minulla on TV jolla voi pelataa vaikka pleikka 2. Ja TV:stä löytyy kuitenkin HDMI yhteys. En ole sitäkään käyttänyt vielä.

• Anonyymi

N. 10 vuotta sittenhän näillä vielä pelailtiin online -pelejä, mutta nyt ei taida olla enää yhtään PS3 peliä, jolla olisi online serverit enää toiminnassa, joten eipä netillä enää paljoa tee PS3:lla.
        Youtube sovellus ei tietysti toimi ilman nettiyhteyttä ja pitäisi olla kirjautuneena vielä Playstation Networkiinkin, ja uusin firmware, mutta uusin firmispäivitys vaatisi vielä luomaan sen laitesalasanankin.
        En ole jaksanut vieläkään rueta päivittämään omaa PS3:sta siihen uusimpaan firmisversioon, näyttää työläältä se salasanan luonti, pitäisi vissiin olla läppäri tai puhelin vieressä jolla varmistaa se salasanan luonti tms.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      66
      799
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      159
      790
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      22
      777
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      103
      760
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      718
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      650
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      592
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      582
    10. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      35
      544
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      490
    13. 39
      465
    14. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      457
    15. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      455
    16. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      439
    17. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      433
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      428
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      407
    Aihe