Heippa!
Yliopistomaailma ei tänä vuonna avautunut tälle 19-vuotiaalle. Unelmissani välivuottani viettäisin lämpimässä akkuja ladaten ja esimerkiksi töitä tehden (au paireus ei kuitenkaan kiinnosta). Todellisuudessa tämä ei kuitenkaaan ole niin helppoa. Onko jollakulla kokemuksia, vinkkejä tai omia suunnitelmia koskien välivuotta ulkomailla? :)
Unelmissa välivuosi lämpöön, ehdotuksia/vinkkejä/keskustelua
6
287
Vastaukset
- vastavalmistunut
ihan oikeasti, siwan kassalle, niin muutkin tekee
- inttiin1
Jos oot mies nii inttii vaa
- hukassa3
ok... joo kauppa varmaan kutsuu, mutta mieluiten tekisin jotain muuta ennen koulunpenkille palaamista :) En oo mies, eikä intti muutenkaan kiinnosta.
Onko joku ollut puhelinmyynnissä Italiassa tai Espanjassa? Onko ihan kuraa vai siedettävää duunia? - molemmatjalatilmassa
"Onko joku ollut puhelinmyynnissä Italiassa tai Espanjassa"
Noin kolmannes tämän palstan lukijoista on, itse olen tehnyt puhelinmyyntityötä yhteensä 37 maassa 29 eri kielellä
duuni on paskaa, ellet ole ylitsepursuavan ekstrovertti, ja tässä tapauksessa myös osaa ko. kieliä vähintäänkin melkein yhtä hyvin kuin natiivi
ja palkkahan on siinä 3500e kuussa lisät
jos siwan kassa ei miellytä niin kokeile cittaria tai apsia - nfllio
jos on rahaa säästössä, niin osta liput uuteen-seelantiin/australiaan/aasiaan ja lähde reppureissailemaan. jos hommaat wh-viisumin, saat myös tehdä töitä ja esim. australiassa palkka on aika hyvä.
- juli3
Jos Espanja kiinnostaa kielenä ja maana... niin Hartolassa alkaa tammikuussa 6kk kielikurssi, josta 2kk on Espanjassa Malagassa. Olen hakenut itse kurssille 2kertaa, mutta se ei ole alkanut vähäisen osallistujamäärän takia. Yritän sitten itte löytää ihmisiä keitä kiinnostais lähteä espanjan kieltä opiskeleen, että sais sen hartolan kurssin alkamaan. Kouluun saa myös opintotuen! opiston sivu: http://www.ihop.fi/fi/Opiskelu/Kielikurssit ulkomailla.html Ota yhteyttä jos kiinnostaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3207600Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1761853
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j561181Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019