Sastamala Ralli 2013

Ensiviikonloppuna kurvaillaan Sastamalan ympäristössä siis rallia ja reitti poikkeaa myös hiukan Nokian puolella.
Nyt voi Rautaniemipellekin vihdoinkin saavuttaa kliimaksin elämässään, sillä Rautaniemessäkin kurvaillaan. Vielä en kerro missä muodossa ja mihin suuntaan.
Reittiin palataan tarkemmin loppuviikosta.

37

1443

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhennetty

      Onkos reittiä jouduttu lyhentämään?

    • ghfj2
      • efwerfgerg

        reitin lyhentäminen erikoiskokeiden 1/5, 3 ja 4 osalta


    • Runki-Petteri

      Etsivä löytää ja kolkuttavalle avataan...

      • Natura 2000

        No voihan Kiimajärvi sentään...


      • Natura 2000 kirjoitti:

        No voihan Kiimajärvi sentään...

        Joo ei saa tulla 500m lähemmäs järveä reitti.
        Aika rajusti kyllä ely-keskus alkaa rallitoimintaa noilla nurkilla rajoittamaan.


    • pulkanvetäjä

      Menkää helvetin toppahousut kattoo joutsaan pöntön sm-kisoja jos ette sastamalasta löydä paikkoja

    • ktktktktkt

      Ja siihen nähden että järven ympärillä on peltoo vaikka kuinka eikä se oo mitään luomua. Mutta ne paskat ei haittaa

    • NÄIN se menee

      EK 2

      Vatajantie-piimäsjärventie-jouhikaantie

      • Natura 2000

        Kaikenlaiset naurulokit kun alkaa pesimään edes vähääkään sillä puolella Suomea missä rallia ajellaan niin Ely-keskus alkaa vääntämään rajoituksia reittiin. Onhan sitä vissiin ennenkin liito-oravien takia peruttu / muutettu isompia asioita :)

        Kyllähän tolta suunnalta luulisi jotain paikkojakin löytyvän, pitää vain silmät auki!


    • dhhtgtt

      Lopultakin vanha Vammalan sprinttipätkän nyppy oikee ajetaan. Nyt vaan siihen tulo on nopeempi, siis runkia tiedossa. Ihan noviisit ei taida edes tietää, mistä puhutaan. Vanhakansa kyllä tietää.

    • motor on sport

      sijoituuko pätkän sastamalan ylä vai ala puolelle.

    • nyt se lipsahti

      Vammalan sprintti rata on juuri tuo ek 4 ,ei olla ajettu siellä moniin vuosiin

    • gfsdsdf

      1992 siellä ajettiin viimeksi.

    • paikkanero

      älkää hupsuja puhelko, EK4 loppuosa on samaa kuin viimevuoden urjalan historic rallin ek4 .

      • paikassaero

        eipä tainnu viime vuonna urjalan seudulla olla mitään historic kisaa :)


    • joo18

      Olihan nyt tokikin. Kannattaa kattoa viime vuoden kilpailukalenteria. Sieltähän se selviää, että ralli oli historic kisa ja se ajettiin 16.6.

      • fetvibo

        Nyt taisitte jäädä kiinni kusetuksesta.


      • dhhtgtt
        fetvibo kirjoitti:

        Nyt taisitte jäädä kiinni kusetuksesta.

        Niin taidettiin.


    • iojhfdoij

      Ykkösen eka vasen. Josko nyt olisi aika toimia?

    • 76576575

      Ykkösen ekaan vaseen tulee risteys merkki

      Ja jos ei tule,niin porukka näkyy aivan varmasti

    • Driverii

      Kiitoksia näistä paikkatiedoista, lauantaina tullaan kovaa ja etuasema on kova muihin verrattuna kun ollaan tätä forumia luettu! ;)

    • etetettrre

      Ei ole ykkösen ekassa vasurissa porukka näkyvissä, jos eräs hattumies sattuu siellä olemaan :)

    • penkan päällä

      laittaisiko joku reittikartan tääne. niiin tietäisi vähän missäpäin ek,.t ovat että kuinka aikaisin täytyy lähteä

      • fcdcggggdd

        voi herran jestas , kisa alkaa klo 14.01, lähe 5 aamul ni kerkiit hinkkaa kaikki kolmeen kertaan


    • hhhhhhhhhhhhhhhhhu

      kyllähän tuo aika helposti löytyy, jos viitsii vähän edes itse nähdä vaivaa!

    • dddd213

      Nyt kun kerran reitti on todella helposti saatavilla niin sitä on turha tänne edes jakaa.

    • loytyyko

      sulku- ja ihanne aikoja kellää?

    • Vellikulho5

      Sulut
      1/5: 13.40
      2: 14.20
      3: 16.10
      4: 16.20

      • varmatieto234

        nää sulut on kyl niin hanurista haettu....

        ek1/5 13:10
        ek2 13:50
        ek3 15:40
        ek4 16:00


    • alkamisajat

      14:33 15:05 17:24 18:11 19:26

      Tuossa pätkien lähtöajat

    • Ek1: Rautaniementie, Kivijärventie
      Ek2: Jokipohjantie, Masontie
      Ek3: Vehkakorventie, Haapaniementie
      Ek4: Houhajärventie, Kaunistontie
      Ek5: Rautaniementie, Kivijärventie eli sama kuin Ek1.

    • varmatieto1

      Ykkösen ja kakkosen siirtymällä paha paikka! Maalista n.2km. täyden kyydin risteys. jos ei tuu merkkiä ni varmaa runkia! Huhujen mukaanhan valot ei toiminnassa...

      • rautaniemi

        Ite meen huimaa hakeen just siirtymälle. ykkös ek:n jälkeen on pari pahaa paikkaa.

        ykkösen alkuun ei jaksa ku kaikki on siel. ja toimintaa ei oo. Hieno reitti ja hyvät tiet...vähän autoi vaan...


      • kymysys 533
        rautaniemi kirjoitti:

        Ite meen huimaa hakeen just siirtymälle. ykkös ek:n jälkeen on pari pahaa paikkaa.

        ykkösen alkuun ei jaksa ku kaikki on siel. ja toimintaa ei oo. Hieno reitti ja hyvät tiet...vähän autoi vaan...

        onko vielä 1ek lopussa asesepän mutka?
        (kivijärventie 533)


    • vastavalittaja

      Paperit tilattu ely-keskukselta vireilletuloasiakirjoineen. Tämä selvitetään nyt. UPM:n 22ha suojelualuekin on varmuudella perustettu ilman varsinaisia suojeltavia luontoarvoja, luonnollisesti metsän hakkaamisen jälkeen.

      • Nää vaan

        Aikamoista kuntarallia täällä sastamalankin maaperällä! Ajetaan niin että pyörät huutaa!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      156
      472
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe