Miltä hukkuminen tuntuu? Miten se siis vaihe vaiheelta tapahtuu? Ja älkää nyt luulko että odotan, että joku hukkunut tulisi tänne kertomaan, vaan siis onko joku teistä meinannut joskus hukkua tai on lukenut aiheesta?
Miltä hukkuminen tuntuu?
18
8137
Vastaukset
- vjyfbibgubk
Eipä sitä tiedä kun kukaan hukkunut ei ole selvinnyt hengissä jäädäkseen kertomaan tapahtuneesta. Kuolema on sellane one way ticket valitettavasti.
- TROLOOOLOOLOLOOOOLOL
Se tultu siltä kuin olisi tavallaan päässyt pois kaikesta paskasta. sulkea silmät ja nukkua pois. Harmi vaan , että en hukkunut olisi yksi turha ihminen poissa
- Anonyymi
Pidätä hengitystäsi kuolemaasi asti, luulen että siinä vaiheessa et vain laita silmiäsi kiinni ja nuku pois.
- Idunno
No oon ite meinannu kyllä hukkua aika helvetin monestikin mut eihän sitä meinaamista oikeen voi verrata oikeeseen hukkumiseen.. Eiks siinä vaan oo silleen et happi loppuu ja menee jotenkin tajuttomaks tms? En oikeen tiiä enkä usko että haluisinkaan..
- asdtyui
Jos on ihminen joka ei halua hukkua, varmaan jäätävä paniikki hapenpuutteesta ja räpiköi ja panikoi, kunnes happi loppuu ja menee tajuttomaksi. Siinä sitten kuolee ilman että huomaakaan.
En ikinä haluaisi hukkua, se paniikki ja odotus hapen loppumiseen hyh. Mieluummin junan alle jäisin tai niin kovan iskun päähän että tippuisi samantien. Okei vähän off-topic.- Anonyymi
Luulen jossain vaiheessa refleksinä vetävän keuhkot täyteen vettä, se voisi tuntua siinä paniikissa metkalta puuhalta.
- moikkelista
No kukahan hukkunut nousisi kuolleista ja tulisi kertomaan? :DD XD
..joo ei. - _this life..
Itse olen meinannut hukkua.. "kaveri" painoi päätä veden alle ja nauroi.. Se on.. Kuin pahaa unta.. Pikkuhiljaa voimat hupenee.. Silmissä hämärtyy.. Siitä eteenpäin ei ole omakohtaista kokemusta.. "kaveri" tönäistiin syrjään ja minut nostettiin ylös sieltä..
- Anonyymi
Sinuna en olisi enää missään tekemisissä hänen kanssaan. Joku häiriintynyt tapaus hän on.
- dr no
Se olis kyllä kieltämättä tosi mielenkiintoista tietää, että miltä kuoleminen eri tavoilla tuntuu. Mutta tuohoan aloittajan kysymykseen voisi varmaankin vastata joku sellainen joka on ollut lähellä hukkumista niin että hän on jo mennyt hapenpuutteesta tajuttomaksi ja silloin hänet on viime hetkellä pelastettu ennen pysyvää tajuttomuutta. Muita en oikein osaa keksiä.
- A30
Onneksi siinä menee tajuttomaksi.Pillereillä olen monasti yrittäny,ku yliannostus ei yhtä pelottava asia.
- faijansa poika
Isäukko oli kuulemma kaksivuotiaana vähällä hukkua ammeeseen, kun kylvettäjä lähti vastaamaan puhelimeen. Itse tapauksesta faija ei muista mitään, mutta siitä jäi veden pelko, faija ei ole koskaan opetellut uimaan ja vielä nyt 46-vuotiaana on kuulemma hirveän vastenmielistä saada vettä kasvoilleen. Koulun reksi tiettävästi hyväksyi tuon vedenpelon päteväksi syyksi jäädä jumpasta pois uimapäivinä.
Niin että ei se varmaan ole mikään helppo tapa kuolla. - kuulostaa oudolta
Saattaa kuulostaa hullulta mutta oikeasti hukkuminen on "paras" tapa kuolla. Se on lempein. Kun vettä imasee tarpeeksi keuhkoihin on tutkittu, että ihminen kokee eräänlaista hyvää oloa ja tila on eufoorinen. Tajuttomuus tulee pian eikä ehdi tuntea mitään kipua. Ja en halua nyt mitenkää rohkasta ketää hukuttautumaan!!
Omaa kokemusta ei oo, mutta jos tutkimuksiin uskoo niin totta on. :-)- Anonyymi
Ainoa pätevä tutkimustulos olisi aidosti ihmisen kokemus. Ja uskon näitä olevan, sillä elvytyskin on mahdollista.
- Anonyymi
Olen itse lukenut jostain, että se aiheuttaa ensin kovaa kipua ja vasta sen jälkeen tulee hyvän olon tunne.
- Anonyymi
Oletat että joku melkein hukkumisen kokenut tulisi kertomaan miltä hukkuminen tuntuu? Ihan kuin ei olisi ihmisiä jotka olisivat hukkuneet ja selvinneet siitä.
- Anonyymi
https://i.4cdn.org/gif/1666027422445971.webm tältä se ainakin näyttää. Hyi suaatana..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208069Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3311524- 3741268
- 61235
- 601095
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2391088Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241006Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331000- 36948
Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.48938