yhteenmuutto

:( simin yhteenmuutto

Mulla on sim joka seurustelee toisen Simin kaa, ja nyt haluisin et ne muuttaa yhtee, mut pitääks eka mennä naimisii? Ku ei oo tullu kertaakaa sitä ehdota yhteenmuuttoa hommaa.. Ku haluisin et ne eka vaa asuis yhes enneku menee naimisii, mut onks se ees mahollista? Ja ne asuu siis eri talouksissa

11

4485

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi muuttaa yhteen ilman naimisiin menoa. Tee vain tarpeeksi niitä ystävällisen valikon (ei romanttisen) vaihtoehtoja, niin kyllä sen lopulta pitäisi ilmestyä. :)

• Kiitoksia taas

Okei, kiitos (: teen niin

• Anonyymi

Mulla ei tullu vaikka simit on parhaita kavereita nii se ei ehota yhteenmuutyoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei tullu vaikka simit on parhaita kavereita nii se ei ehota yhteenmuutyoa?

Onko tonttilla jo valmiiksi maksimimäärä simejä (ja lemmikkejä)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tonttilla jo valmiiksi maksimimäärä simejä (ja lemmikkejä)?

Paljonko niitä simejä voi olla ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko niitä simejä voi olla ?

8 kpl (sims 4), 10 kpl (sims 2 ja sims 3 lemmikkilisäreillä) ja modeilla lähes kuinka monta tahansa.

• Anonyymi

Okei 👍 No mulla on The Sims 4 lemmikki lisäri joka on ainoo ja mulla on nyt 4 simiä talossa ja ne naiset seurustelee miesten kanssa ja ne on parhaita ystäviä ne naiset niitten miesten kanssa eikä ne edes oo niin rakastuneita mut joo no mulle ei ole ilmestynyt sitä yhteen muutto ehdotusta että sitä voi sille miehelle ehdottaa..🤔 Mitä mä teen ...??

• Anonyymi

• Anonyymi

Jos painat ystävällinen ja lisaa vaihtoehtoja nii pitäis tulla muuta talouteen

• Anonyymi

Mulla on 2 simiä, toinen on mun taloudesta ja toinen on mun simin vaimo. Mä muutin ne mun simin vaimon kotiin ja siellä oli koko perhe. Nyt kun yritän muuttaa mun simin ja mun simin vaimon muualle, niin mun simi katsoo puhelinta, mutta ei tapahdu muuta. Miten saan ne muuttamaan kahdestaan??

• Anonyymi

Saat ne muuttamaan näin:

Mene karttaosioon, sieltä oikeasta yläkulmasta klikkaamalla.

Kun olet siinä, niin paina sellaista pienempää valikkoa siinä, joka näyttää sinulle perheitä. Sen pitäisi olla sen edellisen näppäimen lähellä. En muista sen nimeä.

Sieltä valitse se perhe jota pelaat ja josta haluat SIIRTÄÄ muutaman simin pois.

Valitse se perhe ja siihen ikkunaan mikä ilmsetyy tulee erilaisia vaihtoehtoja joista yksi on sellainen millä voit siirtää simejä pois taloudestasi.

Kun se ikkuna avautuu, niin klikkaa simiä, sitten nuolta poispäin, niin se menee "uuteen talouteen". Siirrä siihen uuteen talouteen se sinun simisi ja hänen vaimonsa.

Nyt kun poistut siitä ikkunasta, niin huomaat että sinulle on tullut kaksi uutta perhettä, siihen talouksienhallintaikkunaan.

Se muuttaminen tai pyytäminen simiä asumaan luoksesi on buginen paska eikä toimi. Joudut siis joka kerta tekemään noita muuttamisia, perheiden yhdistämisiä ja perheiden "hajottamisia" tekemään sieltä karttaosion talouksien hallinnasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      3538
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      85
      1568
    3. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      25
      1279
    4. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      158
      1232
    5. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      194
      1003
    6. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      35
      981
    7. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      16
      963
    8. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      57
      842
    9. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      92
      794
    10. Se olisi ihan

Napinpainalluksen päässä. Ei vaatisi paljon
      Ikävä
      62
      755
    Aihe