yhteenmuutto

:( simin yhteenmuutto

Mulla on sim joka seurustelee toisen Simin kaa, ja nyt haluisin et ne muuttaa yhtee, mut pitääks eka mennä naimisii? Ku ei oo tullu kertaakaa sitä ehdota yhteenmuuttoa hommaa.. Ku haluisin et ne eka vaa asuis yhes enneku menee naimisii, mut onks se ees mahollista? Ja ne asuu siis eri talouksissa

11

4157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi muuttaa yhteen ilman naimisiin menoa. Tee vain tarpeeksi niitä ystävällisen valikon (ei romanttisen) vaihtoehtoja, niin kyllä sen lopulta pitäisi ilmestyä. :)

• Kiitoksia taas

Okei, kiitos (: teen niin

• Anonyymi

Mulla ei tullu vaikka simit on parhaita kavereita nii se ei ehota yhteenmuutyoa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ei tullu vaikka simit on parhaita kavereita nii se ei ehota yhteenmuutyoa?

Onko tonttilla jo valmiiksi maksimimäärä simejä (ja lemmikkejä)?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tonttilla jo valmiiksi maksimimäärä simejä (ja lemmikkejä)?

Paljonko niitä simejä voi olla ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paljonko niitä simejä voi olla ?

8 kpl (sims 4), 10 kpl (sims 2 ja sims 3 lemmikkilisäreillä) ja modeilla lähes kuinka monta tahansa.

• Anonyymi

Okei 👍 No mulla on The Sims 4 lemmikki lisäri joka on ainoo ja mulla on nyt 4 simiä talossa ja ne naiset seurustelee miesten kanssa ja ne on parhaita ystäviä ne naiset niitten miesten kanssa eikä ne edes oo niin rakastuneita mut joo no mulle ei ole ilmestynyt sitä yhteen muutto ehdotusta että sitä voi sille miehelle ehdottaa..🤔 Mitä mä teen ...??

• Anonyymi

• Anonyymi

Jos painat ystävällinen ja lisaa vaihtoehtoja nii pitäis tulla muuta talouteen

• Anonyymi

Mulla on 2 simiä, toinen on mun taloudesta ja toinen on mun simin vaimo. Mä muutin ne mun simin vaimon kotiin ja siellä oli koko perhe. Nyt kun yritän muuttaa mun simin ja mun simin vaimon muualle, niin mun simi katsoo puhelinta, mutta ei tapahdu muuta. Miten saan ne muuttamaan kahdestaan??

• Anonyymi

Saat ne muuttamaan näin:

Mene karttaosioon, sieltä oikeasta yläkulmasta klikkaamalla.

Kun olet siinä, niin paina sellaista pienempää valikkoa siinä, joka näyttää sinulle perheitä. Sen pitäisi olla sen edellisen näppäimen lähellä. En muista sen nimeä.

Sieltä valitse se perhe jota pelaat ja josta haluat SIIRTÄÄ muutaman simin pois.

Valitse se perhe ja siihen ikkunaan mikä ilmsetyy tulee erilaisia vaihtoehtoja joista yksi on sellainen millä voit siirtää simejä pois taloudestasi.

Kun se ikkuna avautuu, niin klikkaa simiä, sitten nuolta poispäin, niin se menee "uuteen talouteen". Siirrä siihen uuteen talouteen se sinun simisi ja hänen vaimonsa.

Nyt kun poistut siitä ikkunasta, niin huomaat että sinulle on tullut kaksi uutta perhettä, siihen talouksienhallintaikkunaan.

Se muuttaminen tai pyytäminen simiä asumaan luoksesi on buginen paska eikä toimi. Joudut siis joka kerta tekemään noita muuttamisia, perheiden yhdistämisiä ja perheiden "hajottamisia" tekemään sieltä karttaosion talouksien hallinnasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe