Etsin motoristeja, etelä Suomi, yksinäiset, Miehet/ Naiset, jos haluatte johonkin yhteisöön ottakaa yhteyttä. Mielellään yli 40v, ehkä vähän erakkoja, sairaudet ei haittaa, ja jos vielä olet katkera elämälle, ja jäämässä yksin loppuelämäksi. Ota yhteyttä, hulluus on nyt positiivista. Täällä yksi erakko, joka ei tunnu löytävän paikkaansa maailmassa, ajattelin että onko muita samanlaisia, jos on , jutellaan. Laita tekstiviesti numeroon, 0407023787. voidaan ajella porukassa. me Erakot.
Löytyykö Suomesta motoristeja yli 40 v. yksinäisiä.
vtx180062
4
609
Vastaukset
- Nyt sen saa...
Osta multa XV 1900 2006 . 100hv ...kaikki varusteet. tuhansien edestä. nyt 14900€kee.
- sepppp
Olen myös erakko ja hyvä niin. Ajelen mieluiten yksin, muiden mp-ihmisten jutut on jo tuhannesti kuultu liki 40 ajokauden aikana.
Mutta tsemppiä sulle, ota ilo irti yksinäisyydestä ja kiinnostu vaikka lukemisesta tms. Tämä netti on täynnä hörhöjä... - tuolla... on
- soutaa vai huopaa
"voidaan ajella porukassa. me Erakot." Eihän siinä mitään jollei tiedä onko erakko vai laumaeläin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 295460
- 1671929
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1591561Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141324Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike281238- 941145
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701124Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan501065viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2101053- 38895