Tekisi mieli jäätelöä

Kauniit ja lihavat

Asun kaupan vieressä. Minulla on huono itsetunto. Olen kaunis ja lihava. Kaupassa on yksi myyjä, joka katsoo minua kyräilevästi aina kun siellä käyn ostoksilla. Tykkään syömisestä. Siitä, että saa syödä kauan aikaa. Nyt tekee mieli jäätelöä.Miten voisin uskaltaamennä kauppaan jäätelöostoksille?

" Yhtäkkiä Niilistä nousi seitsemän kaunista ja lihavaa lehmää, ja ne jäivät syömään kaislikkoon."

1. Moos 41: 2

Yritän tässä miettiä kuinka saisin lähdettyä kauppaan. On sellainen laiskanpulleaolo ettei oikein tee mieli nousta tästä ylös. Naiseenkin tekisi mieli tutustua, mutta ei siitä tule mitään kun olen lihava ja kaunis.Naiset eivät mielellään tutustu kauniisiin poikiin.

6

152

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauniit ja lihavat

      Odotan rohkaisuasi. En ole vielä päässyt ylös tästä. Jäätelö on mielessä. Se hetki kun kosketan jäätelöåaketin pintaa ensi kerran ja nostan sen ostoskoriin ja kuljetan sen kassalle. Sitten tuon sen asuntooni. Avaan heti sisälletultuani jääätelöpaketin, kaadan jäätelön lautaselle ja alan syömään sitä silmät puoliummessa.

      • huomioi muut

        Jos ostat, niin osta laktoositonta.


      • kerma parasta
        huomioi muut kirjoitti:

        Jos ostat, niin osta laktoositonta.

        Mitäpä tuolla on väliä, jos yksin syö ja itsekseen oleskelee.


      • huomioi muut
        kerma parasta kirjoitti:

        Mitäpä tuolla on väliä, jos yksin syö ja itsekseen oleskelee.

        totta


    • healthy shopping

      Älä osta jäätelöä.
      Jos jotain ostat, osta vaikka vesimelonia. Terveellisempää ja hyvää näin helteillä.

    • Ihmeteltävää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      99
      1843
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1410
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      79
      1236
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      435
      912
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      898
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      135
      811
    Aihe