matias49
Hei olisiko halukkaita lähteä kimppa kyydillä hillaa poimimaan ranuan seudulle noin 2viikon kuluttua siinä 10.7 2013 tienoilla.Tänä vuonna kuulemma hyvä sato ,itse olen kerran siellä ennen ollut..Kilo hinta hillaSta joka painava marja 8-10 e .
Jos olet samoilija ja omaat seikkailijan luonnetta. Olen 49v . mies ,en etsi mitään treffi seuraa asun avoliitossa jo 15 v .En polta ja raitiS olen,en ole uskovainen.Mut sen tiedän et tuolla tienaa rahaa,olen ennenkin siellä ollut.teltta jos löytyy ,leirintä alue keskellä ranuaa marjan ostajat aina 8-16 välillä paikalla.Mulla ilmastoitu farmari auto ja kysellä voi numerosta. 0407485123. ja tämä numero ei häiriköille jollen pysty vastaamaan jätä tietosi vastaajaan.TERV. Matti Vielä sähkö[email protected]
Hillastamaan kimppakyydillä Ranualle.
matias49
2
185
Vastaukset
- matias49
15.7 olisi lähtö. Terv.Matti
- Marjastaja12
Miksi et laittanut tätä ilmoitusta tori.fi:hin? Ihmettelen, olisi varmaan ollut lähtijöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4346261Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1213576Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?882416Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251889Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1091185Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?921164- 631055
- 621028
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76930- 41924