Serkku on herkku

yesplease:)

Oon siis 14 vuotias tyttö ja mulla on mua 3 vuotta vanhempi serkku, jonka kanssa oon ollu aika läheisissä tekemisissä. Oon nukkunu sen vieressä monesti sen kyläilessä meillä (se on siis ollu mun veljen huoneessa ja sen kaa muutenki hengaillu) ja siinähän on sit ollu vähän kaikenlaista meneillä. Ollaan suudeltu, halailtu mut ei toistaseks menty pidemmälle. Myönnän et oon jollain tapaa ihastunu tähän, mut en vois kuvitellakkaan seurustelevani sen kanssa. Se ei varmaan olis ees sallittua :DD Ei olla puhuttu kauheesti meijän ''tilanteesta''. En tiiä oikeen mitä pitäs tehä, nimittäin tää henkilö pyörii mun mielessä koko ajan, ja toivon aina että se tulis meille ja pääsisin olemaan sen kanssa.

32

7370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lakisanoo

      kyllä saa lain mukaa serkun kans olla

    • PaprikaPatrik

      lakisanoo on oikeassa. Serkkujen väliset suhteet ovat täysin laillisia eikä siä luokitella insestiksi.

      • laizalove

        Paprikapatrik ja lakisanoo ovat oikeassa :)


      • Byäää...
        laizalove kirjoitti:

        Paprikapatrik ja lakisanoo ovat oikeassa :)

        Olkaa onnellisii mul ei oo yhtää serkkuu!


    • Miettiväinen

      Mut, voiks tulla jotai ongelmia niitten lasten kaa jos saa sen serkkunsa kaa lapsia? Oon vaa miettiny tätä ku itekkin oon ollu aika monta kertaa lätkässä serkkuuni...

      • No jonkin kokoinen riski siinä kyllä on, samaa verta kuitenkin.


    • Mietippä uudestaan

      No joo sanokoot laki mitä sanoo, mutta onhan tuo jo aika ällöttävää ja röyhkeää! Hyi hittolainen! En ikinä koskisi mitenkään ns. ''läheisesti'' serkkuuni edes pitkällä kepillä. :D:D Kyllä, halailen serkkuni kanssa, mutta vain serkkuina! Lopeta tuommoinen käytös hyvä lapsi, ota itseäsi niskasta kiinni ja herätä itsesi tuollaisesta pervosta unesta...

      • trueluw

        Miski et hyväksy ihmisten välistä rakkautta, senkin suvaitsematon sika? Ei kai se mitään haittaa vaikka se olisikin serkkujen välistä.


      • mieti ite uudestaan!

        serkku on ihminen siinä missä kukaan muukaan, on ihan sama ihastuuko naapurin Villeen vai serkkuunsa. eikä se nyt loppujen lopuksi ole mitenkään kauhen läheinen, sun äidin tai isän sisaruksen lapsi. etkä sinäkään voi väittää, että itse valitsisit, kehen ihastut. herättä kuule ihan itsesi tuollaisesta kukkahattutädin unesta.


      • Ahdistaa

        Näitä keskusteluja on paljon, joista osa voi olla ihan tosiakin. Mietippä itse jos muut kommentoisivat sinun rakastamastasi henkilöstä että hyi helvetti?

        Tai, en nyt ihan heti usko että sinulla on tuota rakasta henkilöä. Ahdasmielisyys vaikuttaa suhteessa muutenkin, vaikka kyseessä ei juuri sinulla olisi sisaruksesi...

        :-(

        Miksi ihmiset haluavat haukkua ja kontrolloida muita. Miksi he kuvittelevat olevansa Jumalan yläpuolella ja voivansa tuomita kaikki muut omien ahdasmielisten mielipiteidensä mukaan. Se on tässä maailmassa asia, joka minua ahdistaa.


    • rthtf

      Laki ei kiellä. Äiti luultavsti kieltää.

      Seurustelun serkkusi kanssa (ainakin jos se on kolme vuotta vanhempi) voit kyllä unohtaa. Muuten voi kyllä olla läheinen.

    • Kaksi pistettä

      Kyllä sinä olet se suurin vitsi kaikkine sivupersooninesi ja tämä on fakta. etkö huomaa vieläkään kun takanasi nauretaan?

      • Mitä tämä on nyt tämä?
        Ja aloittajalle: Tee serkkusi kanssa mitä vain haluat, mutta vanhemmille ei välttämättä kannata kertoa... ;)


      • koponenonrotta
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Mitä tämä on nyt tämä?
        Ja aloittajalle: Tee serkkusi kanssa mitä vain haluat, mutta vanhemmille ei välttämättä kannata kertoa... ;)

        Minä suosittelen kaikille täällä kävijöille lukemaan wikipediasta artikkelin "rottaihmiset". Saattaa mieli muuttua...


      • koponenonrotta kirjoitti:

        Minä suosittelen kaikille täällä kävijöille lukemaan wikipediasta artikkelin "rottaihmiset". Saattaa mieli muuttua...

        Oletko koskaan kuullut termiä: "ehkäisy"?


      • hdjdufk
        jokutyyppi19 kirjoitti:

        Oletko koskaan kuullut termiä: "ehkäisy"?

        Jos menee serkun kanssa esim naimisiin. Eikö pari meinaa sitten ikinä hankkia lapsia?


      • hdjdufk kirjoitti:

        Jos menee serkun kanssa esim naimisiin. Eikö pari meinaa sitten ikinä hankkia lapsia?

        Täällähän ei ole puhuttu mitään naimisiin menemisestä. Nuoruusiän ihastukset harvoin kestävät läpi elämän. Serkun kanssa voi ihan hyvin seurustella, tai jopa harrastaa seksiä. Lasten hankkiminen onkin sitten jo riskialttiinpaa...


      • mahdollista???????
        koponenonrotta kirjoitti:

        Minä suosittelen kaikille täällä kävijöille lukemaan wikipediasta artikkelin "rottaihmiset". Saattaa mieli muuttua...

        Niin, mutta tuossakin saattaa olla niin, että vanhemmat ovat serkuksia, lapsi menee serkkunsa kanssa naimisiin jne.


    • 10+10

      Naispuolisen serkun kanssa tuli teininä mökillä "harjoiteltua" monta taitoa jota sen ikäiset pitivät tärkeänä. Suutelemista, suihinottamista yms. Panoa ei sentään kokeiltu. Nyt molemmilla seurustelukumppanit ja nämä ovat asioita joista ei puhuta...:D

      • serkkuseksi

        Minäkin harjoittelin serkun kanssa suihinottoa,runkkausta,69 asentoa ym.
        Taidot on ollu tarpeen myöhemmin.
        Oon 17 v.poika,serkkutyttö on 18.


    • CP-Mauri

      Pikkuserkkuni Juho otti semmoisen otteen housuistani, että tuli heti mieleen että tässä on nyt jotain meneillään. Juho kiihkeästi pyöräytti paska pökäleen lattialle, ja hieroi housujani edelleen. Hän otti sitten päästäni kiinni, ja suuteli minua. Se oli todella kiihkeätä.

    • eilapsia?

      siis serkunkaa saa seurustella jne lainki mukaa mut eiks se menny nii et ei saa tehä lapsia? :D

    • Done that

      Saa olla serkun kanssa, antaa palaa! Oon iteki ollu kuukausikaupalla. Oikeesti anna mennä ja pitäkää hauskaa :)

    • JuuriKorppi

      Monta vuotta olen haaveillut vuotta nuremmasta serkkutytöstäni. On kurvikas ja fiksu, mutta en uskalla ottaa puheeksi. Kyllä meidän olis hyvä pitää toistamme hyvänä läpi yön. Miten olis, Anne L.

    • ajomiesei

      kyllä ne nuorena olisi kaikki painettava mikä vähänkin siihen suuntaa antaa ilmi ja vaikkei annakkaan pantava nekin on, minäkin nuuorempana jouduin avittamaan kavereita kun ne ei saanut pillua tyttöystävältään niin ajoin niit ns sisään välitöinäni. joidenkin tyttölkavereitten immenkalvon kävin isolla terskallani työntämässä sivuun että ääsevät seurusteleen rauhassa koska neitsyt ei ollut silloin kiva asia. minulle oli. sen oloiset tytöt teki aina mitä pyydettiin esim edestäpäin sentti pari munaa sisään sitten takaapäin pari senttiä, sitten hieman poskihoitoa ja sitää rataa kunnes työnsin ah nin tiukkaan pesään ja laskin nesut sisään useaan kertaan illan mittaan.
      vittumaisia hommia jälkikäteen ajateltuna mutta jonkunhan ne on tehtävä

    • Mitä serkumpi-sen herkumpi """""""""

    • läjopöjop

      Muistanpa minäkin kun olin 12 tai 13 ja yksi serkuistani siinä aikuisuuden kynnyksellä, n 5 v vanhempi. Herkästi se katseeni povea ihailemaan juuttui. Perseet ei varmaan siihen nuoruuden aikaan kiinnostanu, vielä. Paidan alaiset kukkulat vaan oli käyny niin uskomattoman viehättäviksi. Se oli semmonen tissintuijotuspäivä vaan kesällä kerran joskus 90-luvulla, muutaman päivän lomareissulla toisella laidalla Suomea. Se on jääny tiukasti mieleen. Tieä sitten huomasko tuo serkkutyttö mitään, sillä ei me kaksin kesken oltu koko päivänä

    • neitsytserkku

      Serkkutytön kanssa on tehty sitä sun tätä. Meidän molempien eka kerta oli kun oltiin 14v ja 12v. Silloin käytettiin kortsua, mutta sen jälkeen serkkutyttö aloitti e-pillerit joten kumeja ei tarvittu enää. Mökillä saunottiin yhdessä ja käyty nakuna uimassa. Joskus pantu kolmesti päivässä. Ikinä ei jääty kiinni. Jos ei oltais oltu serkuksia, oltais varmaan menty naimisiin. Uskaltaisin väittää, että elämäni parasta seksiä oli seksi tuon serkkutytön kanssa. Vieläkin kiihottaa ajatus siitä, kuinka vein serkkuni neitsyyden kun se oli vain 12v

    • eheheheh

      mielummin, älkää.

      mutta mikähän minä olen sanomaan. nojaan tässä vaan tieteeseen..

      yksristikaks.

    • kikkeriseisoo

      minäpä sanon.EI.se on insesti.jos hupsuja jälkeläisiä haluatta?EIKU.moraali on itsessämme.mis teidän äiti ja isä on?vaarallista on leikkinne.uskopois tuo julli n kikkeri seisoo.haluaa hyväkskäyttää sinua.ja viskaa ku roskan pois.sinut.

    • eiootottatuo

      tyttölapset.älkää ny jumaliste höyrähtäneen serkunne anna panna.jalkovälis sillä pakottaa.käskekää runkata.omaa käteensä.sitähä se on tehny jo pitkään muutonki,mut haluu nyt VÄÄRILLÄ sinua!ootko helppo!?mieti sitä.mikä helvetin serkku muutonkaan SUKULAISTAAN kimmaa??liekö yksinkertasia kumpikin.

    • ottavaosapuoli

      kohtuullisen kivan näköinen serkkutyttö vei poikuuteni. aluksi toinen imi ja näykki hampaillaan vehjettäni. kohtapuoliin seisoin kovana ja sain käskyn mennä lattialle selänneen. serkkuni sitten alkoi ratsastamaan penikselläni. lauettuani taisin sanoa serkulleni että rakastan häntä. sain kuulla olevani idiootti kun puhun typeryyksiä. olihan tuo ihan kiva kokemus, vaikka toinen osapuoli olisi voinut olla vähän hellempi otteissaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1853
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1416
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1372
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1334
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1317
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      4
      1192
    Aihe