Ylläpito: miksi ko. profiilia ei poisteta, vaikka hän spämmää viikosta toiseen ja viestejä on ilmiannettu ja profiilia pyydetty poistettavaksi? Kenties ylläpidon erikoissuojelussa?
suomitytto24v: spämmärin poisto
13
207
Vastaukset
- spämmärin poisto?
Koska on töissä suoli24,llä............suoltaa sujuvasti sontaa 24/7 365pv vuodessa.
Nämä vastauksetkin ovat vain lukijoiden huijaamiseksi!!! - hklöpåäoiu
13. Ole säästeliäs, jos se ei toimi. (Pauli Aalto-Setäläkään ei viisaana miehenä halunnut suoraan mainita mikä, niin kerta.) Mutta toimi sinä ja säästä edes lapset. (Mariko Vaara on niin yksinkertainen, että luulee taas vaan ylläpidon kyllä tietävän, miltä Suomi24:ää käyttävät ainakin lapset tulisi säästää.)
Niin että (ei vain yksinkertaisella, mutta myös yksipuolisella rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrakkaudella, hyvää huomenta ylläpidollekin.)
Toivoo Mariko Vaara
Hei,
Kiitos palautteestasi. Tutkimme asiaa ja ryhdymme tarvittaessa toimenpiteisiin.
Terveisin,
Elina
Suomi24- HAH HAA!
Kiitos palautteestasi. Tutkimme asiaa ja ryhdymme tarvittaessa toimenpiteisiin.
- Joko on tutkittu?
Ihailkaamme:
29.7.2012- Innovaattorin huoneentaulu
Allerin innovaattorin huoneentaulu:
1. Innovaattorit ovat tärkeämpiä kuin ideat.
2. Tieto voittaa mielipiteen.
3. Nyt on parempi kuin myöhemmin.
4. Tekeminen lyö puhumisen.
5. Yksinkertainen on parempi kuin monimutkainen.
6. Sano se numeroin.
7. Testaa se.
8. Kyseenalaista se.
9. Jos se ei toimi, lopeta se, mutta kerro miksi.
10. Jos se edelleen toimii, panosta lisää ja pyydä rahaa Paulilta.
11. Puhu, tiedota ja selitä. Tiedolla on merkitystä vasta kun se on ymmärretty.
Pauli Aalto-Setälä, Aller Media Oy
http://www.aalto-setala.fi/7-29.7.2012-innovaattorin-huoneentaulu#.UBdXYv-DgWg.twitter
Niin, että vaisiko Mariko Vaara niitä odottamiaan täsmävastauksia tässä ketjussa yllä esittämiinsä yksinkertaisiin kysymyksiin yyber Aller?
Miksi by Mariko Vaara? - ai että noin
Joko on tutkittu? kirjoitti:
Ihailkaamme:
29.7.2012- Innovaattorin huoneentaulu
Allerin innovaattorin huoneentaulu:
1. Innovaattorit ovat tärkeämpiä kuin ideat.
2. Tieto voittaa mielipiteen.
3. Nyt on parempi kuin myöhemmin.
4. Tekeminen lyö puhumisen.
5. Yksinkertainen on parempi kuin monimutkainen.
6. Sano se numeroin.
7. Testaa se.
8. Kyseenalaista se.
9. Jos se ei toimi, lopeta se, mutta kerro miksi.
10. Jos se edelleen toimii, panosta lisää ja pyydä rahaa Paulilta.
11. Puhu, tiedota ja selitä. Tiedolla on merkitystä vasta kun se on ymmärretty.
Pauli Aalto-Setälä, Aller Media Oy
http://www.aalto-setala.fi/7-29.7.2012-innovaattorin-huoneentaulu#.UBdXYv-DgWg.twitter
Niin, että vaisiko Mariko Vaara niitä odottamiaan täsmävastauksia tässä ketjussa yllä esittämiinsä yksinkertaisiin kysymyksiin yyber Aller?
Miksi by Mariko Vaara?Suomi24-ylläpito ei noudata ainakaan kohtaa 9. Mikään ei toimi, mutta silti systeemiä ei lopeteta.
ai että noin kirjoitti:
Suomi24-ylläpito ei noudata ainakaan kohtaa 9. Mikään ei toimi, mutta silti systeemiä ei lopeteta.
Hei,
kyllä palvelu toimii ja puksuttaa eteenpäin, vaikka välillä moottori tietysti yskii.
Terveisin,
Piia
Suomi24- palvelu pelaa
suomi24 kirjoitti:
Hei,
kyllä palvelu toimii ja puksuttaa eteenpäin, vaikka välillä moottori tietysti yskii.
Terveisin,
Piia
Suomi24Tiesittekö muuten että kirjoitan kaikilla nikeillä, joita tällä palstalla on. Minulla on satunnaisgeneraattori, joka arpoo aina uuden nimimerkin. Olen myös palkannut pari työtöntä 9 euron päiväpalkalla kirjoittamaan eri nimerkeillä keskusteluitani. Sinua kirjoittaa yksi palkollisistani, ja minä kirjoitan itse henkilökohtaisesti juuri tässä näin. Käsikirjoitin tämän keskustelun eilen illalla, siinä provoilun lomassa kun heitin samalla Aisuri-juttuja.
- miksi?
Miksi sama spämmääminen saa jatkua uudella nimimerkillä janica1989?
- ............
Koska on töissä suoli24,llä............suoltaa sujuvasti sontaa 24/7 365pv vuodessa.
- janica1989.....
Tiesittekö muuten että kirjoitan kaikilla nikeillä, joita tällä palstalla on. Minulla on satunnaisgeneraattori, joka arpoo aina uuden nimimerkin. Olen myös palkannut pari työtöntä 9 euron päiväpalkalla kirjoittamaan eri nimerkeillä keskusteluitani. Sinua kirjoittaa yksi palkollisistani, ja minä kirjoitan itse henkilökohtaisesti juuri tässä näin. Käsikirjoitin tämän keskustelun eilen illalla, siinä provoilun lomassa kun heitin samalla Aisuri-juttuja.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810