Osaisiko joku kertoa, minkälainen on rajoitettu merinäköala ko. hotellissa?
Vaihtoehdot finnmatkoilla oli: näkymä viidakkoon, rajoitettu merinäköala tai merinäköala.
Onko esim. puita häiritsemässä näkyvyyttä?
Ja onko poreallas myös bungaloweissa, joista on rajoitettu näköala.
Ja tiedän että voin kysyä asiaa finnmatkoiltakin, mutta kysynpä nyt ensin täältä.
Moonlight Bay Resort, Koh lanta
2
574
Vastaukset 2
- kohlantalta
Asia kiusasi minuakin ja yritin tentata vastausta Finnmatkoilta. Heiltä sain selityksen, että edessä saattaa olla puita, tms. Se ei selvinnyt, ovatko kaikki nämä bungalowit kuitenkin rannan puolella?
Vietimme kaksi viikkoa kyseisessä bungalowissa rajoitetulla merinäköalalla ja meidän bungalowimme oli ylhäällä rinteessä suoraan meren puolella, josta oli aivan upea näköala merelle yli bungalowien kattojen ja saimme ihailla upeita auringonlaskuja suoraan sängystämme tai parvekkeeltamme.
Näissä bungaloweissa ei ole porealtaita.
Jos joku googlaa samaa kysymystä kuin mekin, niin tässä on toivottavasti jotain hyötyä ja samalla vielä varauksettomat kehut Moonlight Bay Resort hotellista ja aivan upeasta henkilökunnasta!- bellae
Meillä Bungalow viidakon puolella, meri pilkisti kyllä. Kiva asunto, keskellä viidakkoa rauhallinen paikka. Hyvä aamiainen ja ruokakin.Pikkuruinen oma ranta ja ihanat ilta-auringonlaskut Fat-boyssa löhöillen. Menisin uudelleen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1301854Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91877Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja151850- 60810
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47712- 73681
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö274672Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat44667Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol34602