Oon siis 14 vuotias tyttö ja ongelma on se, et mulla kyllä on isoveli mut se on mua tosi paljo vanhempi enkä oo sen kanssa kovinkaan paljoa tekemisissä. Halusin n. 1-2 vuotta vanhemman isoveljen jonka kanssa voisin pelailla kaikkia pelejä, tehä sen kaa pahuuksia, riekkua ulkona myöhään ja kaikkee. Mulla on mua aika monta vuotta vanhempi sisko jonka kanssa tykkään olla ja vietänkin aikaa aika paljon. Oon viettäny aikaa aika paljo mua pari vuotta vanhempien jätkien kanssa joskus kun äiti ei ollu naimisissa mun nykysen isäpuolen kanssa. Mulla on ikävä niitä aikoja.. Tykkään muutenkin poikien jutuista, vaikka oon ite aika tyttömäinen. Ne on vaan paljo jännempiä ja musta tuntuu oikeesti et pojilla on paljon hauskempaa :D
I need real bigbrother.
littlesis'
5
276
Vastaukset
- ootkotyhmätaijotain
no mistä meinasit isoveljen saada haha
- 936693
Siinähän haluat. Sun sisko ja veli häpeää tollasta kuppatoosaa.
- 120298
sdgklhggffhabboihddstoneudoksryfjojgf.ääpi
- Ville H. :)
mä voi olla sun isoveli :) ? https://www.facebook.com/ville.haapala.336
- 10+5
Et voi, hemmetin Haapalan nilkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273365Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122489Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.902421Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1072104Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761683Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥481574Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261486Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001305- 1311225
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151136