tilani sijaitsee hiekkamaalla itä-Hämeessä.
Kesälomaliikenne ja viikonloppuliikenne menee aivan talon ja pellon vierestä, pellon ja tien reunan välissä on kaivo.
Mitähän aineita jatkuva kesämökkiliikenne suoltaa maaperään ??
Perjantai - ja sunnuntai--iltoina jatkuvat jonot kaupunkilaisia ajelemassa edes takasin
Mitä aineita maaperään ?
2
139
Vastaukset
- Kyllähän sitä löytyy
Liikenteen päästöt ovat sitä luokkaa, että et saa peltojasi luomuun, joten revi siitä.
Kaivosi suolapitoisuus nousee etenkin talven suolausten johdosta, koska olet Itä-Hämeestä, voi kaivosi olla juuri tälläinen, koska taannoin mitattiin Hartolan lähellä yhdestä kaivosta kohonneita suolapitoisuuksia vt 4 varrella. - Aineita löytyy
Minun peltojeni kohdalla mökkiliikenne suoltaa maaperään alumiinia pantillisten ja pantittomien tölkkien muodossa, lisäksi alumiinia sisältäviä tyhjiä tupakka-askeja löytyy runsaasti, tänään keräsin 6kpl tölkkejä. Naapurini pellon kohdalle oli ilmestynyt vanha autonakku, joten siitä liukenee aikaa myöten lyijyä (halkeaa talven aikana), ellei naapurini korjaa sitä pois tuolta II-lk pohjavesialueelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079