Olisi ihanaa löytää kavereita ehkä jopa ystäviä helluntaisrk käyviltä ihmisiltä mielellään koska koen että se olisi itselle luontevin paikka, mutta uskovia ystäviä ei ole ja yksin ainakin aluksi kovin vaikeaa mennä. Itse olen reilu 30w nainen jolla kaipuu hengellisiin asioihin jokusen vuoden tauon jälkeen...kaikki tuntuu niin tyhjältä.
Uskovien Ystäviä Tre
6
223
Vastaukset
- Pe_te_
Rohkaisen sinua Minttu vaan menemään seurakuntaan. Jumala kutsuu sinua ja hän varmasti johdattaa sinua tutustumaan oikeisiin ihmisiin. Tampereen helluntaiseurakunnassa on ikäisillesi järjestetty esim. alkuilta-nimellä olevia tilaisuuksia. Näitä järjestetään kerran kuukaudessa, mutta ne voivat olla nyt kesätauolla. Ja varmasti on myös muitakin hyviä tilaisuuksia osallistua nyt kesälläkin. Tämä keskustelupaikka ei ole varmaankaan paras vaihtoehto ystävyyssuhteiden luomiselle. Täällä on niin monenlaista keskustelijaa ja hengellisiin asioihin saa usein negatiivista palautetta. Itse en ole kyseisessä helluntaiseurakunnassa mukana, mutta olen käynyt siellä ja tiedän että se on hyvä paikka mennä.
- ystävä
Hei,minä olen kanssa nyt kovasti alkanut uudemman kerran innostua Raamatusta ja halu on myöskin tutusua uusiin ihmisiin(uskovaisiin)...Itselläni myöskään ei liiemmälti ystäviä ole,miellelläni tutstuisin sinuun ja seuranasi lähtisin tilaisuuksiin...Itse asun pälkäneellä(maalla)nyt juuri kesälomalla ja aikaa mitä vain kehitellä...Toisinaan olen käynyt sielä Tapereella Hervannan katukappelissa ja muutaman kerran Keskustassa Vapaaseurakunnassa/kirkossa...
- uskovamies
Käyn melko usein TRE:n Helluntaiseurakunnassa, voit kirjoittaa osoitteeseen
[email protected] - Anonyymi
Moikka Minttu. Itsellä on mennyt vähän samanlailla kuin sinulla. Olen tullut Uskoon vuosia sitten, mutta elämä lähti viemään pois siitä vahvasta hengellisestä elämästä ja Ystävistä pois, ja nyt olen paljon rukoillut ja kuunnellut hengellistä musaa, ja lukenut Raamattua, että pääsisin takaisin siihen Hyvään Hengelliseen elämään mitä elin. Ei ole vain Kavereita kenen kanssa jakaa ja jutella ajatuksia, ja fiiliksiä? Olen muuttanut Itä-Suomeen josta tunne kauheesti Uskovia ihmisiä. Mies 40
- Anonyymi
Niin etsin kans palstaa missä vois keskustella, ilman et jengi heittää vitsiksi. Mies 40
- Anonyymi
Moikka Minttu. Saitko jo kavereita lähtemään mukaan seurakuntaan? Toivottavasti. Tiedän kokemuksesta mitä on yksin oman uskon vahvistaminen, ei o helppoa, kun pysty yhtään juttelemaan asioista, joita on oivaltanut itsessään, ja mitä pitää muuttaa, tai pitääkö? Olen Tampereelta lähtöisin, ja Saalemissa tullut uskoon 2003. Tampereella on kyllä hyviä Seurakuntia, mutta tiedän että lähteminen varsinkin yksin on vaikeaa. Itse yritän löytää jotain oikeaa keskustelu palstaa, toiv. löydän. Voit kyllä mullekkin laittaa viestiä, olen n. 40 mies jos tämä ei näy muille niin laitan kohta numeron.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009