homous on saatanasta

en oo homo

homous on saatanan keino pitää ihmiset pois Jumalan rakkaudesta ja on Jumalan tahtoa vastaan

6

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ididlal

      Jumala rakastaa homoja mutta ei niitten tekemää syntiä (käsittääkseni)

      • Jaahasta

        Jumala ei ole persoona joten sillä ei ole mieltymyksiä. Jumala on kuin joku fysikaalinen kvanttikenttä. neutraali luonnonlaki.


      • häpeäisitte

        Mitähän syntiä tarkoitat?Hehän tuntevat vetoa toiseen ihmiseen.Se mitä he keskenään tekevät,ei vahingoita ketään,eikä näin ollen ole pahaksi.Jos sinun jumalasi kokee heidän tekonsa synniksi,voi hän syyttää vain itseään tekemästään virheestä.Jumala syyllistyy syntiin, meidän näkökulmasta katsoen,jos hän syyllistää syyttömät,eli valehtelee itselleen, ja teille jotka häneen uskotte.Ihmiset jotka eivät hyväksy "luojanluomia"sellaisenaan,vaan hyväksyvät valikoidusti,syyllistyvät lähimmäisenrakkauteen hylkäävästi.Jos kerran raamatun mukaan hinkuatte elää ja vaaditte sitä muiltakin,niin RAKASTA LÄHIMMÄISTÄSI NIINKUIN ITSEÄSI.


      • niimppänii
        häpeäisitte kirjoitti:

        Mitähän syntiä tarkoitat?Hehän tuntevat vetoa toiseen ihmiseen.Se mitä he keskenään tekevät,ei vahingoita ketään,eikä näin ollen ole pahaksi.Jos sinun jumalasi kokee heidän tekonsa synniksi,voi hän syyttää vain itseään tekemästään virheestä.Jumala syyllistyy syntiin, meidän näkökulmasta katsoen,jos hän syyllistää syyttömät,eli valehtelee itselleen, ja teille jotka häneen uskotte.Ihmiset jotka eivät hyväksy "luojanluomia"sellaisenaan,vaan hyväksyvät valikoidusti,syyllistyvät lähimmäisenrakkauteen hylkäävästi.Jos kerran raamatun mukaan hinkuatte elää ja vaaditte sitä muiltakin,niin RAKASTA LÄHIMMÄISTÄSI NIINKUIN ITSEÄSI.

        He tuntevat toisiaan kohtaan vääristynyttä himoa, rakastaen enemmän hekumaa, kuin totuutta.
        Se vahingoittaa heidän sielujaan, sekä niitä, joita he vetävät mukaansa samaan saastaisuuteen.
        Jumala ei syytä heitä h e i d ä n synneistään, vaan jopa kuoli heidän puolestaan, että he kääntyessään synneistään, saisivat osakseen pelastuksen.
        Joka väittää Jumalaa syntiseksi, ei tiedä, mitä pyhyys merkitsee vaan julistaa Jumalan valehtelijaksi, sillä Jumala on sanonut, ettei hänessä ole mitään pimeyttä, valhetta tai epäpyhyyttä.
        Kristityt eivät tule koskaan hyväksymään homoseksuaalisuutta. Syntiä ei hyväksytä. se tappaa sielun ja erottaa sen Jumalan rakkaudesta.
        Kristityt tekevät, niin kuin Jumalla, hylkäävät kääntymättömät omiin himoihinsa. Mikä olisi toinen vaihtoehto? Jumalalla? Kristityllä? sellaista ei ole. Jeesus on henkilökohtainen pelastus. ota tai jätä.


    • puhutaans

      jos ihminen on jumalan peilikuva ja jumala loi jokaisen semmoiseksi kun he ovat se tarkoittaa että jumala itse loi homot ja on itsekkin homo sitä paitsi olen panteisti en usko jumalaan tai ainakaan että se on yksi persoona

    • Herra Isä

      Eiköhän se Jumala itse tiedä parhaiten, mitä hän hyväksyy ja mitä ei. En tajua, kuinka jollain pienellä, typerällä ihmisellä on pokkaa puhua muille ihmisille kaikkitietävän ja kaikkivoipan Jumalan puolesta, mitä tämä mistäkin asiasta ajattelee.

      Hävetkää edes!

      Muistutuksena vielä, että uskonto syntyi, kun ensimmäinen huijari löysi ensimmäisen tyhmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1880
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1499
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      89
      1279
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      125
      1265
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1190
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      270
      999
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      952
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      107
      905
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      104
      857
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      46
      705
    Aihe