Tyttö etsii minecraft serveriä ;3

Yennaliina~

Olen 15-vuotias tyttö ja etsin minecraft serveriä, kenties ylläpitäjäksi/moderaaattoriksi asti. Admin-kokemusta mulla on tosi paljon, komennot on hallussa hyvin!

Mikkiä ei tällä hetkellä ole, mutta on hankinnassa, jotta jatkossa pääsee puhumaankin saakka (:

Ilmoittelemaan alle servereitä.

*TÄMÄ YLLÄPITÄJÄ-JUTTU EI OLLUT PAKKOISKU*
Pointtina oli se, että etsin hyvää serveriä, mikä ei ole raiskattu kaikilla plugineilla.

11

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MelooniCraft

      Tos ois hyvä suomalainen serveri. --> MelooniCraft ip: melooni.tk:25565
      Aloittelijaystävällinen serveri.


      Olkoon melooni kanssasi!

    • afaegd

      Pohjolacraft olisi myös yksi, se on 24/7 auki ja 72 slottinen.
      Plugineja on jonkun verran mutta ne eivät normaalissa pelaamisessa näy.
      Whitelist on päällä, mutta vain estääkseen suurimman osan perseilijöistä.

      Kotisivu:
      http://pohjolacraft.webs.com/

      Foorumi:
      http://pohjolacraft.phpbb.fi/index.php

      Ja livemap:
      http://178.238.230.54:8123/

      • afaegd

        Tuohon vielä lisään että serverille pääsee myös crackatulla minecraftilla ja servu on ainakin vielä 1.5.2


    • mr_vastaaja

      joo tiedän serverin jossa käy tyttöja esim:riina ja tinjaz serverin ip on
      koodicraft.kicks-ass.net rankin saaminenkin on helppoa kun olet tyttö niin saat
      Boonusta ;) olen itse vip



      T:mr_cocis

    • Millafood

      Olen millafood 10V olen tyttö ja haluaisin että lisää pelaajia tulisi serverille Zeecraft entinen nimi oli Wekkucraft niin jos haluat tulla serverille niin IP on:91.121.122.168:25672 Ps.olen itse VIP siellä joten taidan leikkiä vähän /nick komennolla joten katso pelaajat listasta jos siellä lukee nimeni millafood niin olen siellä.

    • moi:)

      100% oikea transu etsii tytydeä ! :)

    • moiy4
    • koodicraft

      Tule koodicraftiin

      IP. koodicraft.kicks-ass.net

    • rarale332

      jos halutte servui nii menkää mineskenee ! siel on servujen ip:eit!

    • IeWeI

      Tulkaa wildycraftiin :)! IP on: mc.wildeem.com nimeni on siellä IeWeI voit sanoo Eweks

    • serveruplayer

      Kuutiokulma voisi olla hyvä serveri sinulle itse pelannut siellä paljon ja pelaajia kaivataan vielläkin servillä on vain hyödyllisiä plugineita ja serverissä on käytetty luovuutta voin tulla myös pelikamuksi jos haluat ja niin poispäin kannatan että tulet edes kokeilemaan serveriä Ip on 212.129.54.146:28598. sillä pitäisi päästä servulle. serveri on 24/7 ja ei olke hamaci servu ihan kunnon nukkit serveri dlamingin hostauksella. ja jos on epäselvyykksiä ja kysymyksiä mul voi tula pistää viestii skypessä axuzz00 on skype käyttäjä nimi ja autan minkä voin ja olen tosi aktiivinen itse siellä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2067
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      115
      1539
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1500
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1337
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1184
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      482
      1111
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      62
      1087
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      953
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      912
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      866
    Aihe