Ehkä kuuluisi matkapalstalle, mutta kun täältä löytyy varmaan paremmin asiantuntemusta vauvojen kanssa matkustamisen suhteen :). Eli haluttaisiin lähteä etelänlomalle marraskuun puolivälissä kahdeksi viikoksi, vauva silloin 10kk. Kanaria valikoitui kohteeksi, koska a)ei mahdottoman lentomatkan päässä (vrt. Thaimaa), ei liian kuuma ja ei pahaa aikaeroa. Mutta minne siellä?! Itse olen käynyt vaan kerran n. 20 vuotta sitten.
Toiveet:
- ei pahin turistirysä
- edes jonkinlainen tae säästä, eli lämpimämpi saari (oliko se teneriffa vai lanzarote, joka on kuulemma tuulinen ja kylmempi talvella?)
- mahdollisuus liikkua rattailla
Mitäköhän muuta... Hotellisuositustakin saa antaa, toiveissa huoneistohotelli, jossa jonkinlainen keittomahdollisuus ja hiljainen hotla myös.
Mihin Kanarialla 10kk kanssa marraskuussa?
3
118
Vastaukset
- fisutt
Olimme viime marraskuussa Gran Canarialla Maspalomaksessa 9kk ja 2v:n kanssa. Hotellina oli Club Maspalomas, jossa bungaloweja. Rattaiden kanssa todella kätevä kulkea kun ei ollut ainoatakaan rappusta kuljettavana ja oma keittiö käytössä koko ajan, pienemmälle saatiin matkasänky joka oli valmiina odottamassa kun saavuttiin perille. Rauhallinen pienempi paikka, mutta kuitenkin paljon kaikenlaista lyhyen taksimatkan päässä.
- uuuiiiiilämpöööönnn
Onko siellä miten lämmin marraskuussa?
- fisutt
uuuiiiiilämpöööönnn kirjoitti:
Onko siellä miten lämmin marraskuussa?
Alkuviikosta oli pilvisiä päiviä ja viimeiset päivät oli sitten 30 astetta parhaimmillaan. Mentiin heti 1. päivä joten se ei ehkä ollut paras mahdollinen hetki. Äitini on siellä lomaillut usein aikaisemminkin ja marraskuussa on ollut aina aurinkoista ja lämmintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5472089Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3851682Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211509Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641398JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191076- 561072
- 1181067
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16838Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11824Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66813