Ehkä kuuluisi matkapalstalle, mutta kun täältä löytyy varmaan paremmin asiantuntemusta vauvojen kanssa matkustamisen suhteen :). Eli haluttaisiin lähteä etelänlomalle marraskuun puolivälissä kahdeksi viikoksi, vauva silloin 10kk. Kanaria valikoitui kohteeksi, koska a)ei mahdottoman lentomatkan päässä (vrt. Thaimaa), ei liian kuuma ja ei pahaa aikaeroa. Mutta minne siellä?! Itse olen käynyt vaan kerran n. 20 vuotta sitten.
Toiveet:
- ei pahin turistirysä
- edes jonkinlainen tae säästä, eli lämpimämpi saari (oliko se teneriffa vai lanzarote, joka on kuulemma tuulinen ja kylmempi talvella?)
- mahdollisuus liikkua rattailla
Mitäköhän muuta... Hotellisuositustakin saa antaa, toiveissa huoneistohotelli, jossa jonkinlainen keittomahdollisuus ja hiljainen hotla myös.
Mihin Kanarialla 10kk kanssa marraskuussa?
3
116
Vastaukset
- fisutt
Olimme viime marraskuussa Gran Canarialla Maspalomaksessa 9kk ja 2v:n kanssa. Hotellina oli Club Maspalomas, jossa bungaloweja. Rattaiden kanssa todella kätevä kulkea kun ei ollut ainoatakaan rappusta kuljettavana ja oma keittiö käytössä koko ajan, pienemmälle saatiin matkasänky joka oli valmiina odottamassa kun saavuttiin perille. Rauhallinen pienempi paikka, mutta kuitenkin paljon kaikenlaista lyhyen taksimatkan päässä.
- uuuiiiiilämpöööönnn
Onko siellä miten lämmin marraskuussa?
- fisutt
uuuiiiiilämpöööönnn kirjoitti:
Onko siellä miten lämmin marraskuussa?
Alkuviikosta oli pilvisiä päiviä ja viimeiset päivät oli sitten 30 astetta parhaimmillaan. Mentiin heti 1. päivä joten se ei ehkä ollut paras mahdollinen hetki. Äitini on siellä lomaillut usein aikaisemminkin ja marraskuussa on ollut aina aurinkoista ja lämmintä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136