Töihin Lidliin

ylineljäkymmentä

Kannattaako yli neljäkymppisen hakea Lidliin töihin? Onko ketään tämän ikäistä töissä siellä??

7

370

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merituuli puhaltaa

Olen hakenut ns.tavallisiin töihin. Kassalle ja lattialle.
      Ei onnistanut vaikka olen toiminut Keskolla monet vuodet.
      Se ikä...se ikä....ehkä..

Tiimariin pääsin osa-aikaiseksi. Sekin kyllä määräaikainen :)

• aloittajatäällä

voikohan sinne hakea esim. johonkin tiettyyn työpisteeseen, nythän on tullut näitä paistopisteitä. Olen ajattellut jos sais sellaisen homman, kassatyöstä en niin välitä.
        Hyvä, että ottivat ees Tiimariin töihin.

• pörröpäinen myyjä

Lidlissä joutuu tekemään kaikkea ja jokaisesta työntekijästä halutaan suurin mahd. hyöty irti. En usko että kenenkään kannattaa aloittaa tuon ikäisenä siellä pohjalta, koska tuntuu että niillä harvoilla kolmekymppisilläkin on jo hankaluuksia.

Mutta tämä on vain mun mielipide (töissä 2,5 vuotta), sillä jos ei ole mitään muuta, niin kyllä Lidli voi olla ainakin hyvä hätäratkaisu. Tosin tiedän vain yhden 40-vuotiaan joka on päässyt/mennyt myyjäksi sinne ja lopetti parin kk:den jälkeen.

• voihanvee100

Kyllä taita tosiaan olla aika nuorten työpaikka, jaksavat mennä eivätkä osaa vaatia mitään, koska ei ole kokemusa muista paikoista joihin verrata. Niin ja saahan sen nuoren töihin paljon halvemmalla kuin jonkin jolla on jo vuosia kokemusta.

• Tiimari uppoaa

Tiimariin pääsee kuka vain koska ketään ei tahdo saada. Konkurssikypsä firma, jossa henkilökunta kärsii. Lidlillä on kuitenkin tulevaisuutta ja homma toimii nykyään hyvin.

• Työtön monta vuotta

No eipäsinne Lidliin pääse nuori pitkäaikaistyötönkään.

Valmistuin 2010 merkonomiksi ja hain Lidliinkin monta kertaa (muut paikat vaatii kokemusta jota ei ole). Ei minua muuta ku kutsuttu haastikseen Lidlissä, mutta se siitä, en tullut valituksi koskaan.

• 22v, myyjä

Itse pääsin Lidliin 2 vuotta sitten; meillä on töissä 40-vuotiaita, jotka ovat olleet yli 5v jo meidän myymälässä.

Ei sinne Lidliin valita pelkästään työkokemuksen perusteella, vaan sinne kuitenkin on monta ratkaisevaa tekijää, hyvällä asenteella, reippaalla käytöksellä, niin miksi ei.

Itse siirryin Keskolta Lidliin ja eka kuukausi oli paha, koska kaikki tehtiin eri tavalla ku mitä oli tottunut, mutta sillo ku tottui, niin homma helpottui :)

Kunhan asenne on kohdallaan, niin miksi ei. Työpaikka se on siinä ku muukin, eikä tarvitse istua aina kassalla, ellei halua :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      147
      3252
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      223
      2995
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1966
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      78
      1592
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      239
      1437
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      48
      1148
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1041
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1014
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä