Töihin Lidliin

ylineljäkymmentä

Kannattaako yli neljäkymppisen hakea Lidliin töihin? Onko ketään tämän ikäistä töissä siellä??

7

351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • merituuli puhaltaa

Olen hakenut ns.tavallisiin töihin. Kassalle ja lattialle.
      Ei onnistanut vaikka olen toiminut Keskolla monet vuodet.
      Se ikä...se ikä....ehkä..

Tiimariin pääsin osa-aikaiseksi. Sekin kyllä määräaikainen :)

• aloittajatäällä

voikohan sinne hakea esim. johonkin tiettyyn työpisteeseen, nythän on tullut näitä paistopisteitä. Olen ajattellut jos sais sellaisen homman, kassatyöstä en niin välitä.
        Hyvä, että ottivat ees Tiimariin töihin.

• pörröpäinen myyjä

Lidlissä joutuu tekemään kaikkea ja jokaisesta työntekijästä halutaan suurin mahd. hyöty irti. En usko että kenenkään kannattaa aloittaa tuon ikäisenä siellä pohjalta, koska tuntuu että niillä harvoilla kolmekymppisilläkin on jo hankaluuksia.

Mutta tämä on vain mun mielipide (töissä 2,5 vuotta), sillä jos ei ole mitään muuta, niin kyllä Lidli voi olla ainakin hyvä hätäratkaisu. Tosin tiedän vain yhden 40-vuotiaan joka on päässyt/mennyt myyjäksi sinne ja lopetti parin kk:den jälkeen.

• voihanvee100

Kyllä taita tosiaan olla aika nuorten työpaikka, jaksavat mennä eivätkä osaa vaatia mitään, koska ei ole kokemusa muista paikoista joihin verrata. Niin ja saahan sen nuoren töihin paljon halvemmalla kuin jonkin jolla on jo vuosia kokemusta.

• Tiimari uppoaa

Tiimariin pääsee kuka vain koska ketään ei tahdo saada. Konkurssikypsä firma, jossa henkilökunta kärsii. Lidlillä on kuitenkin tulevaisuutta ja homma toimii nykyään hyvin.

• Työtön monta vuotta

No eipäsinne Lidliin pääse nuori pitkäaikaistyötönkään.

Valmistuin 2010 merkonomiksi ja hain Lidliinkin monta kertaa (muut paikat vaatii kokemusta jota ei ole). Ei minua muuta ku kutsuttu haastikseen Lidlissä, mutta se siitä, en tullut valituksi koskaan.

• 22v, myyjä

Itse pääsin Lidliin 2 vuotta sitten; meillä on töissä 40-vuotiaita, jotka ovat olleet yli 5v jo meidän myymälässä.

Ei sinne Lidliin valita pelkästään työkokemuksen perusteella, vaan sinne kuitenkin on monta ratkaisevaa tekijää, hyvällä asenteella, reippaalla käytöksellä, niin miksi ei.

Itse siirryin Keskolta Lidliin ja eka kuukausi oli paha, koska kaikki tehtiin eri tavalla ku mitä oli tottunut, mutta sillo ku tottui, niin homma helpottui :)

Kunhan asenne on kohdallaan, niin miksi ei. Työpaikka se on siinä ku muukin, eikä tarvitse istua aina kassalla, ellei halua :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe