Kannattaako yli neljäkymppisen hakea Lidliin töihin? Onko ketään tämän ikäistä töissä siellä??
Töihin Lidliin
7
354
Vastaukset
- merituuli puhaltaa
Olen hakenut ns.tavallisiin töihin. Kassalle ja lattialle.
Ei onnistanut vaikka olen toiminut Keskolla monet vuodet.
Se ikä...se ikä....ehkä..
Tiimariin pääsin osa-aikaiseksi. Sekin kyllä määräaikainen :)- aloittajatäällä
voikohan sinne hakea esim. johonkin tiettyyn työpisteeseen, nythän on tullut näitä paistopisteitä. Olen ajattellut jos sais sellaisen homman, kassatyöstä en niin välitä.
Hyvä, että ottivat ees Tiimariin töihin.
- pörröpäinen myyjä
Lidlissä joutuu tekemään kaikkea ja jokaisesta työntekijästä halutaan suurin mahd. hyöty irti. En usko että kenenkään kannattaa aloittaa tuon ikäisenä siellä pohjalta, koska tuntuu että niillä harvoilla kolmekymppisilläkin on jo hankaluuksia.
Mutta tämä on vain mun mielipide (töissä 2,5 vuotta), sillä jos ei ole mitään muuta, niin kyllä Lidli voi olla ainakin hyvä hätäratkaisu. Tosin tiedän vain yhden 40-vuotiaan joka on päässyt/mennyt myyjäksi sinne ja lopetti parin kk:den jälkeen.- voihanvee100
Kyllä taita tosiaan olla aika nuorten työpaikka, jaksavat mennä eivätkä osaa vaatia mitään, koska ei ole kokemusa muista paikoista joihin verrata. Niin ja saahan sen nuoren töihin paljon halvemmalla kuin jonkin jolla on jo vuosia kokemusta.
- Tiimari uppoaa
Tiimariin pääsee kuka vain koska ketään ei tahdo saada. Konkurssikypsä firma, jossa henkilökunta kärsii. Lidlillä on kuitenkin tulevaisuutta ja homma toimii nykyään hyvin.
- Työtön monta vuotta
No eipäsinne Lidliin pääse nuori pitkäaikaistyötönkään.
Valmistuin 2010 merkonomiksi ja hain Lidliinkin monta kertaa (muut paikat vaatii kokemusta jota ei ole). Ei minua muuta ku kutsuttu haastikseen Lidlissä, mutta se siitä, en tullut valituksi koskaan. - 22v, myyjä
Itse pääsin Lidliin 2 vuotta sitten; meillä on töissä 40-vuotiaita, jotka ovat olleet yli 5v jo meidän myymälässä.
Ei sinne Lidliin valita pelkästään työkokemuksen perusteella, vaan sinne kuitenkin on monta ratkaisevaa tekijää, hyvällä asenteella, reippaalla käytöksellä, niin miksi ei.
Itse siirryin Keskolta Lidliin ja eka kuukausi oli paha, koska kaikki tehtiin eri tavalla ku mitä oli tottunut, mutta sillo ku tottui, niin homma helpottui :)
Kunhan asenne on kohdallaan, niin miksi ei. Työpaikka se on siinä ku muukin, eikä tarvitse istua aina kassalla, ellei halua :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391