eli valmistuin ensi kesänä datanomiksi nii tarkoittaako se sitä että olet virallisesti insinööri? koulussa ei oikein tarkkaan kerrottu. kiitos vastuksista :)))
insinööri vai datanomi
24
1628
Vastaukset
- ?????
Kysytkö tosissasi? Jos valmistuit datanomiksi, niin sitten olet datanomi. Insinööri on ihan eri juttu.
Lukeehan tutkintotodistuksessasi selvästi miksi olet valmistunut. - et ole
Datanomi on amistutkinto, inssi AMKsellainen.
- opiskelijas
okei, mut eikö ne kumminki suurinpiirtein vastaa toisiaan noi koulutukset? :))
- se ratkaiseva ero
Insinöörillä on INSINÖÖRIN ILME jota datanomilla ei mitenkään voi olla.
- opiskelijas
asiallisia vastauksia kiitos :))
- Dekkl
Vittu sä oot vajaa et sä noilla aivoilla insinööriksi pääse ja se on varma.
- I.Go.R
Huono trolli?
- Anonyymi
Vitu huora kato ittees läski penikka
- trollari
opiskelin lähihoitajaksi ja valmistuin tänä vuonna. olenko nyt kirurgi?
- ja eikun operoimaan!
Olet aivokirurgi koska olet älyväläyttänyt suomi24:ssä noinkin lahjakkaasti.
- opiskelijas
voisiko joku nyt niinku vastata kiitos :)))) ja trollari voi tehdä oman keskustelun
- trollari
ajttelin täällä kysyä kun on vähän samanlainen
- Menettelyohje
Tarkista ihmeessä, onko datanomitodistukseesi merkitty datanomi-sanan perään sulkuihin (AMK). Jos on, olet insinööri. Jos ei, niin valitettavasti et ole.
- Jos lukee ratanoomi
Olet ilman muuta silloin diplomaatti-insinööri ja oikeutettu pitämään neljäntuulen lakkia ympäri vuoden.
- tohtori
Joo olet. Nyt voi koko suku olla ylpeä ensimmäisestä korkeakoulutetustaan!
- jaskajokunen9
Datanomi on ammatilinen perustutkinto, Insinööri on korkeakoulututkinto.
Datanomit ovat samaa pohjasakkaa kuin esimerkiksi merkonomit ja lähihoitajat - täysin turhia ammatteja ilman minkäänlaista erityisosaamista yhtään mistään.
Nippelitietoa vähän sieltä ja täältä ei tee päteväksi työelämään.
Terveisin Hammaslääkäri.- farmaseutti
Kun kariesrokote tulee markkinoille sulta loppuu työt. :D
- näinmennään
Mikään koulutus itsessään ei tee päteväksi työelämään. Kokemus, kokemus ja vielä kerran kokemus.
- hahhhah
Hammaslääkärin luulisi tietävän, että lähihoitajat tekevät tärkeää työtä eivätkä ole "täysin turhia".
- 232
Olen merkonomi. Toivon, että valtiovarainministeriö palkkaa minun ekonomistin hommiin vielä tämän vuoden puolella. Millä todennäköisyydellä haaveeni käy toteen?
- upsalan ekonomi
Merkonomithan suorastaan viedään lennosta työelämässä, joten hyvin suurella todennäköisyydellä tulet saamaan paikan missä ikinä halajatkin. Merkonomithan on erityisen tunnettuja siitä, että he löytävät tiensä yhteiskunnan eliittiin ja hyväpalkkaisiin asiantuntijatehtäviin lähes suoraan koulun penkiltä. Työttömistä merkonomeista kukaan lienee tuskin kuullutkaan, niin kovatasoisita osaajista on kyse.
Tätä muuten ei yliopistot halua teidän tietävän! - Anonyymi
upsalan ekonomi kirjoitti:
Merkonomithan suorastaan viedään lennosta työelämässä, joten hyvin suurella todennäköisyydellä tulet saamaan paikan missä ikinä halajatkin. Merkonomithan on erityisen tunnettuja siitä, että he löytävät tiensä yhteiskunnan eliittiin ja hyväpalkkaisiin asiantuntijatehtäviin lähes suoraan koulun penkiltä. Työttömistä merkonomeista kukaan lienee tuskin kuullutkaan, niin kovatasoisita osaajista on kyse.
Tätä muuten ei yliopistot halua teidän tietävän!Älä valehtele! Ruotsin maisteri vastaa Suomen opistoasteen merkonomia, joten Ruotsin merkonomi vastaa Suomen entistä merkanttia.
Asiantuntijoita ovat korkeakoulutetut (AMK ja yliopisto), eivät toisen asteen merkonomit. Jos Ammattibarometri-sivusto toimisi, näkisit merkonomien työttömyystilastot työpiireittäin.
- .....
Datanomi on ammattikoulun tutkinto jolla ei tee paljon mitään, koska sen laajuus on niin pieni. Tästä syystä koko datanomi kolutus lakkautetaan Suomessa pysyvästi.
- datanomi2
itse olen datanomi ja mulla on ainaki töitä hyvin 3900e/kk netto lisät. Aliarvioitte datanomin koulutuksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 438098
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14730- 724616
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373337Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483126Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella482838Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262795- 382570
- 412096
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817