Sisko ja sen huumeet

dammijammi1

Joo, mulla/mun koko perheellä on sellanen ongelma, et mun sisko, aikuinen siis jo., käyttää huumeita. Kerran me vietiin se katkasuhoitoon, mut se karkas sieltä. Nyt se on taas ostelemassa niit tuolt jostai hevonperseeeeeestä eikä se suostu kuuntelemaan ketään. Monta kertaa se on sanoni lähtevänsä katkasuhoitoon, mut sitä päivää odotellaan jo kolmatta vuotta. Ollaa täs muutaman kaverin kans vedetty vetoo et ei se mun sisko tuu 25-vuotis syntymäpäiväänsä näkemään. Ei me oikeen tiietä millä konstilla me se sinne saatais(katkasuhoitoon) koska poliisejakaan ei kauheesti kiinnosta ja karkaa se kummiski sieltä. Järkipuhetta on sille yritetty puhuu ties ketä, mut ei sitä vaa yksinkertasesti kiinnosta. Sekasin ollessaan se tekee hulluja ja ajattelee olemattomii, eli ihan niit mitä niitte huumeiden käyttöön siis kuuluuki. Jote oisko teil jotain ehdotuksii miten ton neidin/rouvan sais hoitoon ettei sen elämä menis hel*ettiä päin? oisko jotain ns. halpaa katkasuhoito paikkaa? Kiitos jo etukätee kaikille vastaajille :)

1

282

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kurjajuttu.

Mielestäni sinun kannattaisi vielä poliisille ilmoittaa. Huumausaineen käyttäminen, myynti ja hallussa pito on lainvastaista. Paras paikka siskollesi (parantumisen kannalta) niin olisi vankila joksikin aikaa niin pääsisi huumeistakin eroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      29
      1206
    2. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      58
      995
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      63
      933
    4. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      54
      873
    5. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      771
    6. 65
      748
    7. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      81
      706
    8. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      82
      672
    9. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      38
      668
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      30
      615
    Aihe