Heippa!
Tilanne on sellainen, että olen aivan ihastunut nimeen ILTA. Se on minusta todella kaunis, harvinainen nimi. Myös mieheni pitää siitä.
Kertokaapas mielipiteitä tästä! Ensireaktio..? Onko sanan merkitys haitta? Entäs taivutus, Iltan, Iltalle, onko se hämäävä? Kaikkea yleistä tästä nimestä, esim. että onko se teistä maskuliininen/voisiko joku luulla miehen nimeksi? Itse muistan pienenä ajatelleeni että Ilta on miehen nimi.
Tarvitsen kipeästi mielipiteitä, etten anna tytölle epäsopivaa nimeä! KIITOS!
Ilta -nimi
6
1948
Vastaukset
- jenna.
Minusta Ilta on kiva nimi :) niinkuin myös Aamu, mutta harvinaisempi. Ja kyllä se ihan naisennimeltä kuulostaa. Antakaa se vain tytöllenne :)
- jotakin mielipidettä
kiva merkitysnimi, miten olisi
Ilta Soljariina - Illan tullen
Siis aivan ihana ja todella kaunis nimi! Itse olisin antanut tyttärelleni nimeksi Ilta, jos hän olisi syntynyt illalla :) Mutta hän syntyi kauniina kesäpäivänä keskellä kesää ja saikin nimekseen yhden naisten kukka-nimistä. Ilta on kaunis merkitysnimi!
- iida
Ilta Aina Naima
- IltanÄiti
Kiitos mielipiteistä! Tytöstä tulee nyt sitten aika varmasti Ilta, kun tosiaan meillä kävi vielä näin kivasti että illalla syntyi! ;D
Ilta Soljariina kuulostaa kyllä ihanalta, mutta tytölle on päätetty toiset nimet suvusta :) - Oikeasti !!
Minun nimeni on ilta :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273603- 412449
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362274Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72047Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381489
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255