remington 887 nitro kokemuksia

metästäk

kysyisin että onko tämä haulikko varmatoiminen? Onko tämä haulikko helppo puhdistaa? Aiheuttaako lika tässä haulikossa toimintahäiriöitä? ulkonäkö on tässä haulikkossa erikoinen mutta ei se haittaa:D kestävältä se näyttää:D myös kertokaapa minkäläisiä tyyppi vikoja tässä on ? ja miten tämä haulikko eroaa 870 expressistä?

3

2419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Remari887

Pari kautta käyttänyt tuota haulikkoa. Tulin juuri radalta ja pehmeästi ampuu. Ei ole olkapää kipeänä vaikka parisataa kutia tuli ammuttua. Perässä on vakiona iskunvaimennustyyny.
      Viime syksyn hanhijahdissa ase putosi kerran veteen ja mutaa tuli piippuun. Vedellä huuhtelin ja toimi aivan normaalisti. Metsäjahdissa varisee neulasia ja muuta roskaa aseen sisään, ei haittaa toimintoa.
      Ekan kerran radalla oli jonkin verran ongelmia tyhjien hylsyjen poistossa mutta ei ole ollut sen jälkeen. Ase piti varmaan "ajaa sisään".
      Erittäin hyvä juttu että se ei ruostu. Armollokt pinnoite on valettu metalliosien päälle, ei mitään saumoja. Metallia ei ole näkyvissä kuin liipasimessa ja lukossa. Jopa piippu on peitossa. Kestää hyvin kolhuja.
      Aseen saa purettua nopeasti ja helposti; piippu lähtee irti kun kiertää panoskammion tulpan irti, pumppuosa lähtee vetämällä ulos ja lukko tulee samalla. Liipasinkoneisto irtoaa kun poistaa pari tappia ruuvarin kärjellä. Kaikki osat ovat sitten näkyvissä ja helppo öljytä.
      Hyvä juttu on myös että piipussa on valmiiksi neon tähtäimet ja pumppuosassa on kummallakin puolella kiskot (kuten on 870:ssä).
      Mielestäni erittäin hyvä pumppu!

• Tulos tai ulos

Paljonko on kertynyt laukauksia? Alun alkujaan kyseinen ase sai moitteita, mutta häröt on vissiin hoidettu kuntoon?

• nitro

Varmaan 500 laulaus'ta ammuttu radalla ammutut tuohon sosältyen. Ihan ok toiminut alun tukosten jälkeen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      148
      1997
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      304
      1691
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1547
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1180
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1162
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      66
      1104
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      1027
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      987
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      926
    10. Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea

Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei
      Maatila ja metsä
      23
      907
    Aihe