Kertokaas teidän lempileffoja ja mitä kannattais kattoa :) Mulla itsellä ei oo ns. lempileffaa, mutta tykkään toimintaleffoista c:
Lempileffa?
9
101
Vastaukset
- ilkeää naurua
Aamiainen Plutolla (brekfest in pluto)
constantine
Selviytymisen taide
Siinä niitä omia lemppareit emt, ne ny o mitä on xD
ei noista ku toi constantine oo mittää toimintaa mut olkoo Kellopeliappelsiini on paras. Siinä on semmonen mies joka tykkää pornosta, musiikista ja väkivallasta. Sillä on rikollisryhmä jonka kanssa ne varastelee ja tappaa ja raiskaa. Mutta se mies joutuu vankilaan. Miehen parantumiseksi häneen aletaan toteuttaa erityistä hoitoa...
Kellopeliappelsiini on tosiaan erittäin hyvä leffa.
Omat suosikkini kuitenkin ovat: Vihreä maili, Creepshow, Ottolapsi, Jäärouva, Resident evil, Iron man, Mörkö, Hyvät pahat ja rumat, Cradle of fear, Sky crawlers, Lost highway ja Sairaan kaunis maailma.- atrytoneonvitunhomo
atrytone painu vittuun rillarihomo :DDD poista jo käyttäjätilis
- ilkeää naurua
atrytoneonvitunhomo kirjoitti:
atrytone painu vittuun rillarihomo :DDD poista jo käyttäjätilis
Oo hiljaa ketää ei kiinnosta.
Jaaaa Fur on iha äly hyvä myös jokutyyppi19 kirjoitti:
Kellopeliappelsiini on tosiaan erittäin hyvä leffa.
Omat suosikkini kuitenkin ovat: Vihreä maili, Creepshow, Ottolapsi, Jäärouva, Resident evil, Iron man, Mörkö, Hyvät pahat ja rumat, Cradle of fear, Sky crawlers, Lost highway ja Sairaan kaunis maailma.Vihreä maili on hyvä ja creepshow vaikkei se elokuva olrkkaan vaan pikemminkin kokoelma pieniä tarinoita
- tfkg
Moulin Rouge
- siimahännät nieluun
Kaikki homopornofilmit. Niissä on niin hyvä musiikki!
- katniss<3<3
Nälkäpeli on paras
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419