Töykeät oppaat, ei mitään palvelua, pelkkää rahastusta ja asiakkaiden aliarvioimista ja irvailua, minkä jo tv ohjelma paljastaa. Ei koskaan enään Deturin matkalle.
Karttakaa Detur matkailua
5
534
Vastaukset
- vali vali
NIIN, on ihmisiä kenelle ei kelpaa mikään. Sitten on niitä,jotka ei paljon oppaita tavitsekaan lomallaan, EI vietetä aikaa valittamassa kaikesta.
Olen ollut vain yhdellä ko. toimiston matkalla - ei valittamista- sanneliini
Mihin te yleensä tarvitsette oppaita, itse en ole heidän apujaan kaivannut, olen kyllä käynyt paljon valmismatkoilla kuin myös omatoimimatkoilla, mutta oppaita en ole kaivannut missään kohteessa.
- pois on hyvä
Parempi ei koskaan matkalle, säästyvät monet ihmiset harmeilta. mm. oppaat
- hyvee lommoo
MINÄ, lähden lomalle nauttimaan auringosta ja oleilun ihanuudesta.
EN tarvitse siihen kenenkään opastusta, matkatoimisotlla ei ole väliä, jokainen kone on tähänasti ilmassa pysynyt - vaadittavan ajan.
Marinat pois, nautitaan lomasta ! - ei savoksi
KAIKILLA matkatoimistoilla on ainakin retkien hinnat aivan poskettomia. Itse kun hommaa esim. laivaretken hinta on 30-40% toimistojen hinnoista (lontoolla pärjää). Itselläni EI ko. matkatoimistosta jäänyt tuota muistikuvaa - tosin en kyllä oppaita nähnyt kun linkkumatkoilla, ei tarvinnut.
Valittajia on joka reissulla olipa toimisto mikä vaan ........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1565819Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843273Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1001831- 1241190
- 151124
- 651111
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78993- 58990
Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?159865Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27865