Puutarhan hoitaja

Favious

-Hei,sinä siellä!Huusi komean näköinen nuori mies toiselta puolelta katua.
Katsoin häntä kummastuneena,samalla ihastellen hänen ruskettunutta rintaansa,ja haaroväliä,josta pullotti selvästi valtava kalu.
Hän käveli luokseni ja kysyi haluaisinko ruveta hänen puutarhurikseen.Olin nimittäin juuri kitkemässä rikkaruohoja pois kun hän käveli luokseni.Vastasin kummastuneena: -Mikäpä siinä...
Seuraavana aamuna kävelin naapuriin ja koputin oveen,hetkeä myöhemmin oven avasi sama mies joka eilen oli kysellyt puutarhuria.Hänellä oli päällään tiukat bokserit ja kalu pullotti upeasti.Vakoni kostui hetkessä,ja hän selvästi huomasi sen,päälläni oli näet tiukat pienet sortsit ja napakka,ehkä liian paljastava toppi.Tunsin kuinka hänen katseensa pysäytyi rintoihini ja aloin itse katsella hänen haaroväliään.Samassa hän vetäisi minut sisään ja vei olo-huoneen sohvalle,ja tönäisi kumoon.Hän repi topin yltäni ja ihaili terhakoita rintojani.Avasin sortsieni vetoketjun ja kohottauduin sen verran että hän sai vetäistyä housut jalastani.Hän puristeli rintojani,ja minä puolestani keskityin hänen kalunsa koskettelemiseen housujen läpi.Hän nousi seisomaan ja vetäisi bokserit pois,ja samalla hänen pitkä,kuuma kalunsa ponnahti esiin.Samalla minä riisuin alusvaatteeni ja hän kävi päälleni,samalla hän imi nänniäni,ja minä tartuin hänen kiinteään peppuunsa.Samalla,ennenkuin ehdin tajuta mitään,hän oli työntynyt sisääni ja työnteli hitaasti,koko ajan kiihdyttäen.Minä voihkin ja kun hän työnsi koko ajan nopeammin voihkinta muuttui kiljunnaksi.Tunsin kun hänen spermansa laukesivat sisääni.Samalla muistin että meillä ei ollut kondomia,unohdin sen tosin heti kun hän veti kyrpänsä pois minusta ja siirtyi alemmas nuolemaan pilluani,ja nuoli ja nuoli ja samalla kosketteli klitoristani...Tunsin kuinka kuumenin yhä enemmän ja pilluni suorastaan valui...Samassa hän nousi ylemmäs ja käänsi minut toisinpäin ja käski minut kontalleni.Tein mitä käskettiin ja tunsin kun hän nai minua takaapäin,sitten hän vetäytyi pois ja puki bokserit takaisin jalkaan,itsekin puin päälleni ja lähdin ulos kitkemään kasvimaata.Myöhemmin illalla,menin kysymään huomisesta tapahtui lisää...


--------------------------------------------------
Tämä oli siis mun eka novelli ja kommenttia saa pistää,mika on toivottavaakin...Lisäksi etsiskelen itselleni seksikumppani Kouvolasta...

Pistäkää mailia tulemaan...Lisä tietoa paluu-mailissa...

3

7700

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kovola

      Eikö ne vielä ala-asteella ole opettanut, että postia saadakseen on myös kerrottava oma osoitteensa? Keskity vaan koulunpenkillä istumiseen ja jätä tarinointi muille.

    • masa

      Moi,

      Jatkossa opettele kirjoittamaan kappalejaolla. Nyt oli niin sekavaa pötköä etten jaksanut keskittyä lukemaan tarkemmin.

      • shelly

        liian lyhyt ei saa kiirehtiä seksi kohtauksissa...jos olisit nähnyt enemmän vaivaa niin olis tullu ihan hyvä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1767
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      72
      1591
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1283
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      69
      1121
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      755
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      737
    8. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      718
    9. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      715
    10. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    Aihe