Hei Onko Lomamatkat peruuttanut Marmarisen. Yritin varata syksymatkaa Marmarikseen mutta ei onnistunut. Olenko tomppeli vai onko lomat tosiaan peruttu? Kuka osaa sanoa?
Vastaukset 5
- En ole kuullut
Tietääkseni Lomamatkat ei tee matkoja Marmarikseen!!!
- Nytkuulit
Tekeehän...
- En ole kuullut
Nytkuulit kirjoitti:
Tekeehän...
Olet oikeassa, olen väärässä!! Heidän sivuillaan luki uutuus, mutta en kyllä päässyt minäkään valitsemaan matkaa!!! Oiskohan sitten peruttu vähäisen kysynnän vuoksi??
- En ole kuullut
En ole kuullut kirjoitti:
Olet oikeassa, olen väärässä!! Heidän sivuillaan luki uutuus, mutta en kyllä päässyt minäkään valitsemaan matkaa!!! Oiskohan sitten peruttu vähäisen kysynnän vuoksi??
Johan selvis!!! Lomamatkat lentää Marmarikseen Seinäjoelta, Kokkolasta, Kemistä. En katsonut kaikkia hotelleja ja lentoja voi olla vielä jostain muualtakin. Aika monimutkaiset sivut muuten Lomamatkoilla.
- onko perrattu
En ole kuullut kirjoitti:
Johan selvis!!! Lomamatkat lentää Marmarikseen Seinäjoelta, Kokkolasta, Kemistä. En katsonut kaikkia hotelleja ja lentoja voi olla vielä jostain muualtakin. Aika monimutkaiset sivut muuten Lomamatkoilla.
Siis onko perrattu vai ei kun sivuilla ei saa tokkua asiasta. Ei anna varata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3201398Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3361325- 1061112
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 105991
- 106940
- 111792
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22787- 70643
- 101643