Pojat mistä näette unta? :D

Let me know ;D

^^ Niin eli mistä pojat näkee unta jos se on märkä uni? Ihastuksesta, jostain randomista vai mistä? :D

35

2926

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äläuskopaskaan

      mitään "märkiä unia" ei ole olemassakaan

      • MÄRKÄUNIMAGE

        NÄÄN YLEENSÄ UNTA KÄÄPIÖISTÄ JA LIHAVISTA KISSOISTA XDDDDDD :--DDDDDDDD T:MAGE :--DDD


    • perheonnea1

      Näen unta että mun isä ottaa multa poskeen samalla kun mä sormetan äitiä

      • mr penis

        Panemisest


      • 96ihmeissään
        mr penis kirjoitti:

        Panemisest

        Nyt vittu. Oon 17 enkä koskaan kastellut yöllä housuja pissasta tai mällistä ellei kelata elämää vauvaaikoihin. Märkiäunia voi olla olemassakaan ellei runkkaa unissaan? Kavereille eikä mulle sattunu moisia märkiäunia.


      • ihmettelyääää
        mr penis kirjoitti:

        Panemisest

        Nyt vittu. Oon 17 enkä koskaan kastellut yöllä housuja pissasta tai mällistä ellei kelata elämää vauvaaikoihin. Märkiäunia voi olla olemassakaan ellei runkkaa unissaan? Kavereille eikä mulle sattunu moisia märkiäunia. Ja olen nähnyt panemisesta ja ynm unia.


      • ihmetystäää
        mr penis kirjoitti:

        Panemisest

        Nyt vittu. Oon 17 enkä koskaan kastellut yöllä housuja pissasta tai mällistä ellei kelata elämää vauvaaikoihin. Märkiäunia voi olla olemassakaan ellei runkkaa unissaan? Kavereille eikä mulle sattunu moisia märkiäunia. Vaikka nähny panemisesta ynm unia.


      • lrghfdehjgdcbb
        mr penis kirjoitti:

        Panemisest

        Nyt vittu. Oon 17 enkä koskaan kastellut yöllä housuja pissasta tai mällistä ellei kelata elämää vauvaaikoihin. Märkiäunia voi olla olemassakaan ellei runkkaa unissaan? Kavereille eikä mulle sattunu moisia märkiäunia. Nähnyt pano ynm unia.


      • noniiiiiin
        lrghfdehjgdcbb kirjoitti:

        Nyt vittu. Oon 17 enkä koskaan kastellut yöllä housuja pissasta tai mällistä ellei kelata elämää vauvaaikoihin. Märkiäunia voi olla olemassakaan ellei runkkaa unissaan? Kavereille eikä mulle sattunu moisia märkiäunia. Nähnyt pano ynm unia.

        Sähän kirjotit useesti ^^
        Samaa mieltä kyllä mitään märkiäunia kyllä ole.


      • Poijka_97
        noniiiiiin kirjoitti:

        Sähän kirjotit useesti ^^
        Samaa mieltä kyllä mitään märkiäunia kyllä ole.

        Kyllä on! Unessa joskus nuolen tytön tussua ja samalla alkaa munassa tuntua. Sitten laukean ja herään, katson boxsereihin niin mällit on tullut ja jatkan unia. Tuntuu monta kertaa voimakkaamalta kuin runkkaaminen.


      • Anonyymi
        Poijka_97 kirjoitti:

        Kyllä on! Unessa joskus nuolen tytön tussua ja samalla alkaa munassa tuntua. Sitten laukean ja herään, katson boxsereihin niin mällit on tullut ja jatkan unia. Tuntuu monta kertaa voimakkaamalta kuin runkkaaminen.

        Ahh tekis mieli vähä tunkee mällii sun pilloos Ahh xxx netti


    • Kyllä vaan

      Kyllä vaan on? Mulla monta kertaa tullu :D "mällit on tullut ja jatkan unia"??? No hyi, ite vaihan kyl boxerit xd

    • huhhuh3

      Kyllä mun pahin yö oli se kun heräsin aamuyöllä, ja spermaani oli kädessäni, reidessä ja lakanassa. Eikä tämä ollut ainut märkä (;

      • dream

        Yleensä noi seksiunet on jollain tavalla häröjä... Mutta ihan hyviä sais vaan tulla useammin


    • incoming fail

      näin unta et olin tytön kaa sängys sitte se paukahti paksuks ja meillä oli onnellinen perhe kunnes rupesin käyttää huumeita. sitte se jätti mut mä lopetin huumeiren käytön. sitte me palattiin yhteen.

      • Kartiotrolli

        Suusexist


    • afsdfsf

      Nyt vittu näin joskus unta että laukesin ja heräsin siihe että kusin housuun :D

    • FEILFAIL

      Kerran näin unessa naisen ja laukesin heti.

    • eläinten ystävä

      Kerran näin unessa kamelin joka hyppi yhdellä jalalla ja heti plörskähti pöksyyn

      • pissapoika

        kerran näin unen että kusin puun juureen mutta kusin oikeesti housuun


    • Poika17

      Kuulostanpa fiksulta pojalta, itse näin pari yötä sitten unta että leikin piirileikkiä vieraiden ihmisten kanssa? Sit olinkin jossain mökissä ja siin rannalla oli ruskeevalkosia joutsenia ja kyltti jossa luki "Pulmuset".

    • ripuloin tänään

      Mä näin unta viime yön , et mä lensin hitlerin autolla singaporen yläpuolella, kunnes tuli jano ja menin koohon ostaa es. Join ja hyi vittu ku oli paskaa. Pelästyin niin että paskoin housuun. Se oli märkä uni.

    • Joonatan Sievinen

      Näin unta että kirjotitajilla oli väärä käsitys märistäunista.

    • yutyu

      Kyl mällit tulee öisin aika vakioon

    • AmmattiRunkkaaja

      Mä näen unta että hyppään korkeasta rakennuksesta/talosta/kerrtostalosta ja putoan ja saan siemensyöksyn

    • Yölläjuoksija

      Minulla märät unet liittyvät usein painajaiseen, joku tai jotkut ajavat minua takaa. Useinmiten herään ajoissa, mutta pari kertaa olen joutunut kiinni ja saanut selkäsaunan. Sen jälkeen ole herännyt ja housuissa on ollut märkä läiskä.

      • Anonyymi

        Minua ajetaan unessa takaa ja pako on hankalaa, sillä en saa jalkojani liikkeelle. Pari kertaa tuo pako on päättynyt vitsan saamiseen, onneksi se ei sattunut. Toiselle kertaa piiskaaja oli paljon pienempi kuin minä.


    • YyKaaKooNeeViiKuuSeeKasi

      Mun ihastus otti suihi ja runkkas mua, sit välil siin samal se leikki mun kyrväl :3

    • Okdskjja

      Viimeks näin unta että kiipesin titanicciin köyttä pitkin ja heitin kapteenin yli laidan. Sit törmättiin jäätelövuoreen ja sillä jäätelövuorella oli hylkeitä joilla oli sammakoiden päät, sit ne muuttu tiikereiks ja ne anto mulle pantteri karkkeja

    • J4nneylis1

      Viime yönä näin unta että murhasin ihmisiä ja pakko myöntää että kyllä oli aamulla housut vähän kosteana!!

    • Tui_mikä_söpö_prinsessa

      Mä olin niin kiimainen teiniiässä että runkkasin kolme kertaa päivässä nykyään niin 1 kerta päivässä jos nyt harvoin joskus runkkaan 3 kertaa päivässä nii palleihin sattuu en osaa enää runkata enemmän kukn kolme kertaa päivässä

      • MEGA_KULLI

        Poika oon vaikka prisessa sanoo käyttäjänimessä ei mahtunut oon poka prinssi oli jo varattu


    • Runkkupoika

      Koulussa on likka mun mieleeni, Ja olen usein ajatellut sitä että miten pääsis sen kanssa juttuun. Mutta on bropleemana kun se likka hajetaan koulusta on iso karju minuun verrattuna. Kevarinsa kanssa hakemassa sitä likkaa. En tiedä onko veli, kaveri vai poika ystävä. Enkä vapaa ehtoisesti mene sitä siltä kyselemään. Minä näen usein unta siintä likasta ja kaivelen minuani tunnustan. Äidilläni on tapana pissattaa mut kun nukun, Se kääntää vain mut kyljelleni ja kaluni pullon sisälle sekä kuiskaa mun korvaani pis pis poikaseni ja mulla aukee heti hanani. Kun olen valmis äitini kääntää mut takas selälleni ja viltti päälleni. Mutta nyt kun olen sitä likkaa ajatellut niin äitini ei laitakkaa sitä vilttiä kuten ennen. Mun koipeni ovat esillä ja se tärkee osani myöskin. Ja minä kun olen unessa niin kalustani vain kiinni ja runkkaus on mulla vain mielessäni. Kun laukeen on äidilläni paperi valmiina minkä päälle lasken lastini. Ja äitini siivoo mut sekä laittaa sen viltin paikoilleen ja menee itsekin nukkumaan. Aamulla kun se herättää mut se kertoo mulle kuinka monta orkkua olen saanut viime yönnä itseltäni ulos.

    • 17-v

      Viimeksi näin unta, että valkoiseen paitaan ja mustiin housuihin pukeutunut iso mies tuli pidättämään minua. Minä en uskonnut, että se oli poliisi ja rimpuilin vastaan. Se poliisi piiskasi minut, jonka jälkeen en enää tohtinut rimpuilla. Kun poliisi löi auton oven kiinni, niin minä heräsin siihen kolaukseen, kännykkä oli pudonnut lattialle ja housuissa oli märkä läntti.

    • Äidinpoika

      Pojat veivät mut talon taakse nyt kyllä näytät sen Ville ei usko että sinä näyttelet sitä meille. Ja minä heti housuni kinttuihin ja se nousi heti pystyyn. Vai on sullakin tollanen sanottiin aikuisen äänellä.
      Se oli koulun ope ja mulle tuli kiire nostaa housujani takas yläs. mutta sähläsin paniikissa eikä hommasta meinannut tulla mitään. Se ope jelppasi minua ja nosti mulle housuni yläs takas.
      Minä heräsin kun multa otettiin täkki pois päältä ja yöhousuni sekä äitini lähti viemään minua pissalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      860
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe