Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hämeentien Autogrilli

Tänään klo 17.

Olin menossa Onnelan Kirpputorille Ja kas, huomasin siinä kohdalla grillin. Nälkäkin oli, joten, menin luukulle. Autojakin siinä oli molemminpuolin kioskia. Huomasin, että autoistakin tehtiin ruokatilauksia. Oli siellä tehokas myyjä. Meni kuin viipperä, kysyi sieltä, kysyi tuolta ohjeita mausteisiin ym. Lisäsi pihviä, perunaa, sämpylää ym. koneisiin. Ja mikä hienoa, myyjä oli ystävällinen, vaikka kuumuus oli kova, asiakkaita jatkuvasti ja YKSIN töissä. En voi kuin Kiittää, hyvästä ja nopeasta palvelusta. Ja että, kerroshampurilainen oli tosi hyvä. Poikkean toistekin.

16

3570

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokkomusnuari

      Kyllä tommonen kiire syö jo miestä jos naistakin siinä on melkein yhtä kova kiire kuin sikalinjallakin meillä.Siinä täytyy paikkakin olla aika kova.

    • ....

      katsoitko ostajien ja syöjien yleisilmettä, minusta yleisilme on väsyneen oloisia

    • Porilainen munalla

      Totta munassa on väsyneen oloista, muutenhan sitä tekis itse sapuskat mut jos ei oo virtaa aina niin sit mennään grillille. Söisit säkin ryppys sileiksi ja lopettaisit sen typerän kyyläämisen!

    • gsds

      Saitko kuitin?

      • ranskalaiset rahalla

        Sainhan minä kuitin ja söin sen jälkiruokana, oli lähes yhtä hyvää kuin pihvikin.


      • 36v eläkkeellä ollut
        ranskalaiset rahalla kirjoitti:

        Sainhan minä kuitin ja söin sen jälkiruokana, oli lähes yhtä hyvää kuin pihvikin.

        totta kai tuollaisessa tuottavassa liiketoiminnassa kannatta kaiki ilmoittaa, joka vuosi vaikuttaa eläkkeeseen. kaikille vaan ei pikkukuitti kelpaa kun rahalla maksavat.

        ja joka vuoden tili korotetaan JOKA vuosi indeksillä, harva osaa rahansa niin sijoittaa että ne JOKA vuosi kasvavat saman verran kun on inflaatio.

        ja eihän sitä tiedä koska se eläkepäivä koittaa, joillain jo 30v, on se totinen paikka kun eläke on puoltoistatonnia vaikka todellisten tulojen mukaan olisi kolme tonnia kuukaudessa.


    • poopdeck

      Ihan hyvä paikka tuo on, harmi kun ei voi kortilla maksaa.

      • vino pino

        Nyt meni kahvi väärään kurkkuun, autogrilli ja ei voi vai kortilla maksaa??? Luulin, että tori ja kirppari on ainoita käteiskauppoja. Hyvä tietää, ettei sinne eksy.


      • ...
        vino pino kirjoitti:

        Nyt meni kahvi väärään kurkkuun, autogrilli ja ei voi vai kortilla maksaa??? Luulin, että tori ja kirppari on ainoita käteiskauppoja. Hyvä tietää, ettei sinne eksy.

        Kun tiskille tulee köyhät maksamaan muutaman euron ostoksia kortilla ni siinä menis tämänki grillin hienous... Nopea tahti=paljon asiakkaita.. Itse muulla paikkakunnalla grillillä olen ollu tuurarina, ja kokemuksella sanon että noin hyvä!!!


    • Pottuja mausteella

      Jos jostain haluaa jotain hampurilaista jne. grilliruokaa edullisesti ja nopeasti, tuonne kyllä kannattaa mennä! Erottuu kyllä joukosta, Suomessa kun tämänlainen grillitoiminta valitettavasti tuppaa vähenemään. Eikä tuo käteismaksaminenkaan mikään huono juttu ole.

    • Suomiruoka parempaa

      Kyllä näin on asia, näitä turkkilaisia karvakouria ei en kyllä ala elättämään, se on varma se. Jos meinaa nälkään kuolla saa sitä aina pussin makaroonia ja ketsuppia päälle niin ei tartte tutustua niiden salaisella reseptillä valmistettuihin "majoneeseihin"

      • jjfkvjjllkhhhlmljj

        Jep, itsekin pidän enemmän forssalaisista perinneruuista, kuten hampurilaisista, ranskalaisista ja kokiksesta.. kaikki mikä tulee forssan ulkopuolelta, on paha paha!


    • Roska päivässä

      Vielä kun viitsisitte laittaa ne lukuisat pakkaukset roskikseen ettekä heittelisi niitä Hämeentielle ja Valitalon edustalle!

      • Anonyymi

        Valintatalokin on poissa, mutta roskat eivät. Forssalaisista suuri osa on veteliä sikoja kun eivät jaksa viedä roskia roskikseen vaikka se usein olis ihan vieressä.


      • Anonyymi

        Saattaa olla jopa tuoltakin peräsin eräs pikaruokien muovikassi, ohutta vaaleaa muovia.
        Jäi kyllä elävästi mieleen, kun tuollainen kassi heitettiin jotain pientä sisältöä painonaan autosta kuskin ikkunasta tielle. Paikka oli Tupasuontie, 2-tien sillan jälkeen noin 100 - 200 m Someron suuntaan. Vaalea kulmikas pakettiauto ajoi edellämme n. 100 m päässä, ja kääntyi vasemmalle Häiviäntielle.

        Tästä on aika tarkalleen vuosi aikaa, oli syksyä jo, mutta kuitenkin valoisaa. En nyt muista, onko tuossa kohtaa katuvalot. Tällaista sukupolvea ei kyllä ollut kun itse olin nuorempi, sanotaan nyt 70-luvulla. Itse olen nyt ollut jo kolme vuotta eläkkeellä (olen 66v). Ehkä pikaruokakaan ei ollut silloin niin yleistä, ja saikohan sitä muovikassiin pakattuna mukaan?
        Tuntuu siltä, että sikailu on lisääntynyt. Kun pyöräilen, noukin usein panttitölkit pois tienvarsilta. Joskus siis näin teen välillä Somero - Forssa. Kuntoilureissun pituus on noin 57 km. En ole asunut Forssassa pitkään aikaan. Voi olla, että muutan vielä joskus, kunhan muijakin on eläkeikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saattaa olla jopa tuoltakin peräsin eräs pikaruokien muovikassi, ohutta vaaleaa muovia.
        Jäi kyllä elävästi mieleen, kun tuollainen kassi heitettiin jotain pientä sisältöä painonaan autosta kuskin ikkunasta tielle. Paikka oli Tupasuontie, 2-tien sillan jälkeen noin 100 - 200 m Someron suuntaan. Vaalea kulmikas pakettiauto ajoi edellämme n. 100 m päässä, ja kääntyi vasemmalle Häiviäntielle.

        Tästä on aika tarkalleen vuosi aikaa, oli syksyä jo, mutta kuitenkin valoisaa. En nyt muista, onko tuossa kohtaa katuvalot. Tällaista sukupolvea ei kyllä ollut kun itse olin nuorempi, sanotaan nyt 70-luvulla. Itse olen nyt ollut jo kolme vuotta eläkkeellä (olen 66v). Ehkä pikaruokakaan ei ollut silloin niin yleistä, ja saikohan sitä muovikassiin pakattuna mukaan?
        Tuntuu siltä, että sikailu on lisääntynyt. Kun pyöräilen, noukin usein panttitölkit pois tienvarsilta. Joskus siis näin teen välillä Somero - Forssa. Kuntoilureissun pituus on noin 57 km. En ole asunut Forssassa pitkään aikaan. Voi olla, että muutan vielä joskus, kunhan muijakin on eläkeikäinen.

        Kyllä näin on, ja sikamaisuuden huippu on heitellä roskia auton akkunasta. Vaalea kulmikas jätti kerran myrkkykanisterinkin tien varteen bussipysäkille. Näiden sikailijoiden päähän ei mahdu että jos kaikki tekisi samoin eläisimme jatkuvasti kaatopaikan keskellä. Mitä tuollaiset tölkit ja muut saavatkaan aikaan metsän elukoille, tuotantoelukoista puhumattakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe