Hei!
Olen tulossa opiskelemaan Pietarsaareen Centria- ammattikorkeakouluun. Minkälainen kaupunki? Miten yöelämä? :)
Centria Pietarsaari
7
442
Vastaukset
- dkdkkjddkdd
Ei ihan paras paikka kysellä tuota, kokkolalaisten kommentteja odotellessa...
- Kokkolaan
Kaupunki on kuin yössä.
Yöelämää on sitten Kokkolassa. - s<övgs
Loppuu koulutus.
- Augustuss
Asennoitumisesta se on kiinni. Aika pitkälti sillä linjalla mennään että joko rakastaa tai vihaa. Pelkkää OK:ta on hyvin vaikea saavuttaa. Tutustu oikeisiin ihmisiin, eläkä hengaa ainoastaan muualta muuttaneiden opiskelukavereiden kanssa niin saatat jopa viihtyä. Mitä yö-elämään tulee, niin skippaa melody, ja vietä aikaasi pienemmissä baareissa, kuten Dragonissa tai Friendsissä. Tod. näk. kaikki bileet mitä Centria järjestää, järjestetään miltei poikkeuksetta melodyssä.
Ei melodyssä sinäänsä mitään sen suurempaa vikaa ole jos aikeena on mennä tinaamaan kelmut rullalle, ja/tai aikomus on kerätä unohtumattomia "mitä vittua"- elämyksiä. Mutta mikäli odottaa tasokasta "klubi"vibaa ja siihen kuuluvaa musiikkia, niin valitettavasti tulet pettymään.
Kaupunkina Jeppis on hieno kesällä ja tukossa lumesta talvella.
Tsemppii, eiköhän se siitä!
Terv. Se tatuoitu jolla on aina tummat aurinkolasit ja parta - lklnkjbyu
Jaakobstååd ja yöelämä :-) Vähän kuin kuu ja aurinko!
- wilhelm Bull
Loppu tulee !Centria keskittää toimintojaan – Kokkolan ja Ylivieskan kampukset säilyvät
.Kaikki loppuu aikanaan. Tack adjö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749